Håperpånr3 lufter litt tanker

Egget burde vel festet seg, vel? Hvis jeg er 12 DPO i dag, så burde jo egget være festet.. Så regner med TR kommer snart. Spottet dagen før sist, men trenger jo ikke være tilfelle denne gangen. Blir sliten av alt maset rundt denne prøvingen :oops:
Det er jo så forskjellig fra person til person så det er vanskelig å si, men Google sier dette:
20200509_212318.jpg

Det er optimisten i meg som liker å tenke at kanskje det kan skje 12dpo for enkelte..
Og ja, jeg skjønner deg godt. Jeg synes prøvingen var veldig spennende den første pp.
Den andre pp ville jeg bare havne i dpo land for å starte å teste.
Nå vil jeg egentlig bare havne til rundt ikm sånn at jeg kan vite om det klaffet eller ikke. Så synes bare det er slitsomt selv.

Det er jo så forskjellig fra person til person så det er vanskelig å si, men Google sier dette:
Vis vedlegget 325580
Det er optimisten i meg som liker å tenke at kanskje det kan skje 12dpo for enkelte..
Og ja, jeg skjønner deg godt. Jeg synes prøvingen var veldig spennende den første pp.
Den andre pp ville jeg bare havne i dpo land for å starte å teste.
Nå vil jeg egentlig bare havne til rundt ikm sånn at jeg kan vite om det klaffet eller ikke. Så synes bare det er slitsomt selv.

Jeg er helt enig med deg. Nå vil jeg også bare få TR så jeg kan bli ferdig med ppen og komme igang med neste. Prøving er ikke noe for meg, det negative veier mer enn spenning det innebærer. Håper sånn det klaffer for oss begge de nærmeste ukene :Heartred

Jeg blir så lei meg og frustrert. Det er ingenting annet jeg kunne gjort denne PP’en.

Jeg har tempet, testet etter eggløsning, tatt solvipect, grapefruktekstrakt, drukket grapefruktjuice, tatt folat, sink og omega-3. Hatt sex annenhver dag + hver dag rundt EL. Ikke drukket alkohol og spist masse næringsrik mat. Ikke spist spekemat eller gode oster. Ligget stille en halvtime etter sex hver gang. Tatt babyklister tre ganger dagen fra EL.

Ingen utslag på graviditetstester. Ingen murring, spotting eller andre tegn som tilsier at TR kommer i morgen.

Jeg er helt enig med deg. Nå vil jeg også bare få TR så jeg kan bli ferdig med ppen og komme igang med neste. Prøving er ikke noe for meg, det negative veier mer enn spenning det innebærer. Håper sånn det klaffer for oss begge de nærmeste ukene :Heartred
Jeg skjønner deg godt...
Håper det klaffer for deg i neste pp :Heartred

Jeg blir så lei meg og frustrert. Det er ingenting annet jeg kunne gjort denne PP’en.

Jeg har tempet, testet etter eggløsning, tatt solvipect, grapefruktekstrakt, drukket grapefruktjuice, tatt folat, sink og omega-3. Hatt sex annenhver dag + hver dag rundt EL. Ikke drukket alkohol og spist masse næringsrik mat. Ikke spist spekemat eller gode oster. Ligget stille en halvtime etter sex hver gang. Tatt babyklister tre ganger dagen fra EL.

Ingen utslag på graviditetstester. Ingen murring, spotting eller andre tegn som tilsier at TR kommer i morgen.
Men du kan da ikke gjøre noe bedre enn du har gjort ❤️ Du har gjort en hederlig innsats, ingen som kan si noe på det! Hvis alt klaffer og man har sex på riktig tidspunkt, har man fortsatt bare 20-25% sjans for at det bli baby.

jeg forstår deg så godt. Det kjennes ganske håpløst de dagene man går og håper og håper på positiv test også er den helt blank. Det føles som et slag i ansiktet hver eneste gang.

Hvis det ikke klaffer for oss denne måneden heller tar vi prøvefri måned i juni og begynner igjen i juli. For min egen del. Det har gått skikkelig inn på med psykisk denne oppstarten på å prøve på baby nr2. Førstemann var ikke planlagt og ble til på prevensjon. Så jeg tror vi tok det litt for gitt at dette skulle klaffe med en eneste gang. Så juni blir en liten reset for oss, eller for meg hvertfall. Også prøver vi med nytt mot og litt mer tålmodighet fra juli ❤️

CD 29 og 12/13 DPO

Dagens graf, åpenbart på vei ned. Regner med den fortsetter nedover i morgen.

upload_2020-5-10_8-23-55.jpeg

Tok den siste One Step testen med 10 mlu/Ml.

Vedlegg

• 9821F243-3600-4640-A7E4-7A819799EA4E.jpeg
    9821F243-3600-4640-A7E4-7A819799EA4E.jpeg
    6,5 KB · Visninger: 99

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det:Heartred

Du har virkelig lagt alt til rette for at det skal klaffe og det er ingenting du kunne gjort annerledes.

Jeg blir med deg videre og prøver på februarbaby. Bare det å skrive "februar" er kjipt, for vi skulle jo ha januarbabyer.

Jeg vet nøyaktig hvordan du har det:Heartred

Du har virkelig lagt alt til rette for at det skal klaffe og det er ingenting du kunne gjort annerledes.

Jeg blir med deg videre og prøver på februarbaby. Bare det å skrive "februar" er kjipt, for vi skulle jo ha januarbabyer.

Da prøver vi sammen for februarbaby :Heartpink Har du testet noe? Helt enig, vi skulle hatt januarbabyer. Men februar er en veldig fin måned det også :Heartpink

Da prøver vi sammen for februarbaby :Heartpink Har du testet noe? Helt enig, vi skulle hatt januarbabyer. Men februar er en veldig fin måned det også :Heartpink
Jepp, blenda i morges, 12 dpo. Kan ikke skimte antydning til skygge.

Jepp, blenda i morges, 12 dpo. Kan ikke skimte antydning til skygge.

Samme med meg. Nå har jeg kastet alle testene jeg har tatt denne gangen og lagt bort testingen for denne gang.

IKM er i dag, så jeg kommer ikke til å teste flere ganger denne PP'en, så sant jeg mot formodning ikke har fått TR i løpet av neste uke. Tipper syklusen min ikke er på plass etter hormonspiralen, så nå må jeg vente på at den skal bli stabil også. Føles nytteløst og jeg har nesten ikke lyst å prøve mer. Føles ikke som jeg noen gang kommer til å bli gravid og få et barn til.

Hei du ❤️

Vet det er nedslående med negativ test når alt du vil er å få en liten baby. Kan bli gal av prøveperioden med alt det bringer med seg! Jeg håper og tror du skal sitte med en positiv test til slutt, men at det kan ta litt lengre tid enn man ser for seg.

Sender deg en god klem og MASSE babystøv ❤️

Samme med meg. Nå har jeg kastet alle testene jeg har tatt denne gangen og lagt bort testingen for denne gang.

IKM er i dag, så jeg kommer ikke til å teste flere ganger denne PP'en, så sant jeg mot formodning ikke har fått TR i løpet av neste uke. Tipper syklusen min ikke er på plass etter hormonspiralen, så nå må jeg vente på at den skal bli stabil også. Føles nytteløst og jeg har nesten ikke lyst å prøve mer. Føles ikke som jeg noen gang kommer til å bli gravid og få et barn til.
Tror din neste syklus kommer til å være ganske lik som denne:Heartred Min pp2 og pp3 var ganske like, kun noen få dager mellom EL.

I dag er en kjip dag, jeg hadde ikke sett for meg hva jeg skulle gjøre hvis meg måtte prøve enda en måned. Lillesøster satt på pp4 forrige gang, så jeg kan jo ha et håp om at det blir likt denne gangen og. Hvis det ikke klaffer med februarbaby, da vet jeg ikke hva jeg gjør:sorry:

Tror din neste syklus kommer til å være ganske lik som denne:Heartred Min pp2 og pp3 var ganske like, kun noen få dager mellom EL.

I dag er en kjip dag, jeg hadde ikke sett for meg hva jeg skulle gjøre hvis meg måtte prøve enda en måned. Lillesøster satt på pp4 forrige gang, så jeg kan jo ha et håp om at det blir likt denne gangen og. Hvis det ikke klaffer med februarbaby, da vet jeg ikke hva jeg gjør:sorry:

Jeg håper at syklusen har stabilisert seg og at TR kommer snart. Jeg håper å få EL tidligere neste PP, for på dag 16/17 var litt lenge å vente synes jeg. Det gjør prøveperioden ekstra lang.

Vet du, da har vi en kjip dag sammen, for jeg kjenner at dette er ikke min dag det heller. Jeg hadde heller ikke sett for meg, eller forberedt meg, på at det skulle bli enda en PP. Jeg så for meg at jeg skulle stå over spekemat på 17.mai, være gravid på bestemte datoer hvor det skjer ting osv. Men nei. Den mentale omstillingen er veldig tung kjenner jeg. Jeg håper så inderlig at det klaffer for oss begge neste PP og krysser alt jeg har for deg :Heartpink

Hei ❤️
Det er lov til å være lei og skuffet i dag altså. :sorry: Jeg fortsetter å heie på deg inn i ny PP ❤️

Ikke gi opp håpet, for plutselig sitter du der med bebis i magen. Men det kan ta lenger tid enn man ser for seg og tror. Jeg har troa på at det plutselig klaffer for deg ❤️

Hentet fra Fertility Friend

upload_2020-5-10_10-23-47.png

79 poeng. Skjønner ikke noe av det, i går kveld var det sunket til 34 tror jeg. Og appen sier testdato er 17.mai - det vil si 19 DPO. Hvorfor har den testdato så lenge etterpå, når IKM er i dag?

Jeg liker appen veldig godt til å tempe og finne EL, men poengene kan gi forhåpninger når man prøver. FF sier også at 65% får positive g-tester før 12 DPO. I følge countdownpregnancy.com får 85% av gravide positiv test på 12 DPO.

Kjenner at jeg er spent hver gang jeg går på do, fordi jeg håper det skal være blod der så jeg kan komme igang med TR og ny PP. Jeg har ikke lest om noen her inne som har vært gravide, men fått negativ g-test 12 DPO.

Jeg håper at syklusen har stabilisert seg og at TR kommer snart. Jeg håper å få EL tidligere neste PP, for på dag 16/17 var litt lenge å vente synes jeg. Det gjør prøveperioden ekstra lang.

Vet du, da har vi en kjip dag sammen, for jeg kjenner at dette er ikke min dag det heller. Jeg hadde heller ikke sett for meg, eller forberedt meg, på at det skulle bli enda en PP. Jeg så for meg at jeg skulle stå over spekemat på 17.mai, være gravid på bestemte datoer hvor det skjer ting osv. Men nei. Den mentale omstillingen er veldig tung kjenner jeg. Jeg håper så inderlig at det klaffer for oss begge neste PP og krysser alt jeg har for deg :Heartpink
Du er god på å sette ord på det:HeartredJeg hadde også sett for meg visse datoer og perioder. Hvis det klaffer neste pp, kommer jeg likevel til å være gravid på disse datoene, bare ikke så langt som jeg hadde sett for meg. Vi får ha en kjip dag i dag, så blir det forhåpentligvis bedre i morgen.

Nå har jeg lest gjennom siste dagene :) Ser ut som du har hatt de tøft og vanskelig med testingen :( Sender en stor klem, du får prøve som meg og ikke teste neste måned.
Jeg hadde forresten ikke antydning til positiv test før etter IKM med min levende datter da :) Så sånn sett er det jo håp til tanta kommer.
Ser det er litt tøft hjemme? har du mulighet å for eksempel gå deg en tur ut alene times tid om ettermiddagen? Det kan gjøre underverker for kropp og sinn :) Men ha en fin Søndag videre, og måtte Februar 2021 bli vår måned :) :)

Du er god på å sette ord på det:HeartredJeg hadde også sett for meg visse datoer og perioder. Hvis det klaffer neste pp, kommer jeg likevel til å være gravid på disse datoene, bare ikke så langt som jeg hadde sett for meg. Vi får ha en kjip dag i dag, så blir det forhåpentligvis bedre i morgen.

Da håper jeg virkelig at du er gravid på de datoene som du har frem i tid :Heartred Jeg håper også morgendagen blir bedre for oss. Merker jeg går og ser etter blod hver gang jeg er på do. Fortsatt ingen tegn til TR, men heller ingen stikkinger eller noe som kan indikere noe annet.

Nå har jeg lest gjennom siste dagene :) Ser ut som du har hatt de tøft og vanskelig med testingen :( Sender en stor klem, du får prøve som meg og ikke teste neste måned.
Jeg hadde forresten ikke antydning til positiv test før etter IKM med min levende datter da :) Så sånn sett er det jo håp til tanta kommer.
Ser det er litt tøft hjemme? har du mulighet å for eksempel gå deg en tur ut alene times tid om ettermiddagen? Det kan gjøre underverker for kropp og sinn :) Men ha en fin Søndag videre, og måtte Februar 2021 bli vår måned :) :)

Så koselig at du tar deg tid til å lese og ikke minst legge igjen en kommentar :Heartpink Jeg tror jeg er for kontrollfreak til å ikke prøve, men jeg vurderte i noen minutter før jeg slo ned på at jeg kommer til å sjekke etter el-slim, symptomer osv allikevel. Men jeg har lyst å ikke gå sånn inn i det mentalt, bare innstille meg på at dette tar tid.

Jeg har gått tur fire dager på ettermiddagen uken som har vært, så det er et godt forslag :) Det hjelper mye for hodet.

Selv om jeg tror det er over og ut for min del denne PP'en setter jeg stor pris på at du deler at du fikk positiv test etter IKM - det gir veldig håp for mange tror jeg! Hvor mange dager etter IKM testet du positivt? Testet du hver dag frem til du fikk positiv test?
Det er så mange, spesielt i forumene, som får positive tester fra 6 DPO og det kan gjøre en som meg litt nedfor, selv om det selvfølgelig er veldig hyggelig at damene rundt får ønsket oppfylt. Det blir allikevel litt sårt fordi man selv ønsker å være i den situasjonen, men får kun blanke tester servert hver dag.

Back
Topp