Økning ser man gjerne ikke før etter 1-2 dager
Tenker bare at det kanskje burde vist forskjell på testene tatt 8 DPO til nå feks. Men men. Får se om jeg tester på søndag hvis ikke tr kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Økning ser man gjerne ikke før etter 1-2 dager
Nå vet jeg ikke hvordan kvaliteten blir når jeg laster opp igjen her da
Jeg ser også strek! Prøvde å redigere litt for å vise deg.
Håper det bare er egget som brukte litt lang tid på å feste seg og at kroppen snart produserer masse hcg, er ikke over før TR kommer på besøk
Jeg ser det er noe der.. Men klarer ikke se det i virkeligheten. Skal sjekke en gang til nå.
Nope, klarer ikke se antydning til strek i virkeligheten. Da tenker jeg det er større sannsynlighet for at det er skyggestrek, er du ikke enig?
Tusen takk for at du tar deg tid til å vise meg hvor du ser streken
Jo, altså kvaliteten på bildene her er jo skikkelig dårlige så jeg tenker at det er du som ser testene på ekte som må vurdere om strekene vi ser her i dårlig kvalitet er tilstede eller ikke Det hjelper jo ikke at vi ser streker hvis ikke de er der
Ser du noe på dagens test?Testen fra i går kveld og testen fra i morges.
Ser du noe på dagens test?
Klarer heller ikke å se noe på testene dine
Negativ test på meg idag tidlig 11 dpo, også kom nettopp mensen tre dager før tiden.
Krysser fortsatt alle fingre for at du får positiv test en av de nærmeste dagene. Hvis ikke får vi heie hverandre frem i neste periode
Det er sikkert lutealfasen som er det som holder seg mest stabilt regner jeg med..IKM i morgen, ingen tegn til verken positiv test eller TR. Regner med kroppen ikke har stabilisert syklusen ettersom jeg er på 28 dager i dag og hadde 23 dager sist. 12 dager lutealfase sist, så det er det jeg tar utgangspunkt i.
Det er sikkert lutealfasen som er det som holder seg mest stabilt regner jeg med..
Håper tr ikke melder sin ankomst og at egget bare tok seg god tid til å feste seg