Håperpånr3 lufter litt tanker

9/10 DPO
Krampene nederst i magen er tilbake, men mest på venstre side. Stakk akkurat skikkelig i 1 sekund. Kjenner nesten ingenting på høyre side. Stikker litt nedentil innvendig også. Ikke vondt, bare så jeg kjenner det.

Noterer det så jeg kan se tilbake neste pp og ikke få forhåpninger dersom det samme skjer igjen.

Merkelig test! Jeg vet ikke hvordan jeg får den i sånn negativ versjon som frk1991 gjorde med sine tester, men det kan jeg prøve på i morgen. Fortell meg gjerne oppskriften hvis du kan Vegasus eller om du leser dette, frk1991 :)

Håpet mitt er så stort nå, så skuffelsen i morgen kommer til å bli desto større hvis den også er negativ.... :(
Jeg har brukt en som heter NegativeEffects :)

CD 27 og 10 / 11 DPO

Helt blenda innen 3 minutter avlesning. Nå tror jeg at jeg må innstille meg på ny PP. Hvis jeg er 11 DPO, så får rundt 80% positivt utslag i dag.

Her er testen og dagens graf. Nøyaktig lik temperatur som i går morges. Vet ikke om det er bra eller dårlig.

upload_2020-5-8_7-18-27.jpeg

upload_2020-5-8_7-18-44.jpeg

CD 27 og 10 / 11 DPO

Helt blenda innen 3 minutter avlesning. Nå tror jeg at jeg må innstille meg på ny PP. Hvis jeg er 11 DPO, så får rundt 80% positivt utslag i dag.

Her er testen og dagens graf. Nøyaktig lik temperatur som i går morges. Vet ikke om det er bra eller dårlig.

Vis vedlegget 325387

Vis vedlegget 325388
Kan du åpne testen å ta bilde av stripsen inni? :angelic:

Å
CD 27 og 10 / 11 DPO

Vis vedlegget 325387

Vis vedlegget 325388

her må du nesten åpne staven! Jeg synes jeg ser strek??

Jeg syns jeg ser strek på bilde jeg da oO

Vis vedlegget 325390

Vis vedlegget 325391

Kan se sånn ut bildet, men den ser helt blenda ut dessverre.. Ingen strek som man kan spekulere i eller fundere over. På en måte greit, men samtidig var jeg så optimistisk for dagens testing. Vil veldig gjerne at det skal være en strek der, så hvis du og flere mener bestemt at det er det, er det ingenting som er bedre enn at det faktisk er det, jeg er bare litt lei meg fordi jeg hadde sånn håp :Heartred

Kan se sånn ut bildet, men den ser helt blenda ut dessverre.. Ingen strek som man kan spekulere i eller fundere over. På en måte greit, men samtidig var jeg så optimistisk for dagens testing. Vil veldig gjerne at det skal være en strek der, så hvis du og flere mener bestemt at det er det, er det ingenting som er bedre enn at det faktisk er det, jeg er bare litt lei meg fordi jeg hadde sånn håp :Heartred

Jeg ser hvertfall strek på bildet ❤️

Stavene har sikkert også skyggestreker? Ser en strek nå, men ingen farge såvidt jeg kan se. Kom lenge etter fristen, så regner med det er en skyggestrek. Kan du få den i negativ og se om du ser noe, frk1991? Får det ikke til i appen :confused:

Er det noen som ser streken?

Vedlegg

• 30D175EC-E168-4CEE-BB53-BAD95D36328E.jpeg
    30D175EC-E168-4CEE-BB53-BAD95D36328E.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 111
Hmm.. ser strek på bildene jeg også :)
På det første bildet synes jeg til og med streken ser rosa ut? Men på strimmelbildet synes jeg den ser grå ut. Men fargen endrer seg jo også når de tørker da.
Samtidig er jeg jo redd du skal få falske forhåpninger og gå helt i kjelleren hvis det ikke blir noen positiv test på deg i denne omgangen. Hadde jo vært mye bedre om de bare var helt klart negativ eller helt klart positiv. ❤️

Hmm.. ser strek på bildene jeg også :)
På det første bildet synes jeg til og med streken ser rosa ut? Men på strimmelbildet synes jeg den ser grå ut. Men fargen endrer seg jo også når de tørker da.
Samtidig er jeg jo redd du skal få falske forhåpninger og gå helt i kjelleren hvis det ikke blir noen positiv test på deg i denne omgangen. Hadde jo vært mye bedre om de bare var helt klart negativ eller helt klart positiv. ❤️

Jeg klarte ikke å fange opp streken i levende live rett etter jeg tok den, der du mener den var rosa, så da var jeg sikker på at den var negativ. Men jeg vil jo selvfølgelig ikke få falske forhåpninger jeg også.

Måtte bare redigere bildet ditt litt for å frem det jeg ser. Vet ikke hvor vellykket det blir når det lastes opp her siden kvaliteten blir enda mer redusert men jeg prøver.

0705DA05-4866-488E-B13C-6FD5B94570C8.jpeg

Jeg har kun endret på lys og kontrast, og justert bittelitt på metning

Måtte bare redigere bildet ditt litt for å frem det jeg ser. Vet ikke hvor vellykket det blir når det lastes opp her siden kvaliteten blir enda mer redusert men jeg prøver.

Vis vedlegget 325402

Jeg har kun endret på lys og kontrast, og justert bittelitt på metning

Jeg klarer å se det på bildet jeg la ut og dette, men klarte ikke å se det da jeg holdt testen foran meg. Bra jeg tok bilde, for nå er den jo tørket og streken mer grå. Vet ikke hva jeg skal tro jeg, tenker den er negativ inntil videre hvertfall.

Får se om testene kommer i posten i dag, da.... :rolleyes:

Jeg så også rosa strek på første bildet du la ut!! Vanskeligere å se fargen på det siste, men ser en tykk, svak strek på negative. Herregud så spennende dette er!
96656A96-EC7F-4A1D-AE8B-27C09688884A.jpeg

Jeg så også rosa strek på første bildet du la ut!! Vanskeligere å se fargen på det siste, men ser en tykk, svak strek på negative. Herregud så spennende dette er!Vis vedlegget 325403

Vanskelig å se skikkelig synes jeg.. Den var såååå blank, blankere enn de andre, da jeg så direkte på den. Men så klarer jeg jo ikke å la være å sjekke hundre ganger ila dagen. Allerede har jeg sjekket utrolig mange ganger og da la jeg merke til streken. Den ser kanskje grå ut, men kan det være en mulighet at den var rosa og ble grå da den tørket fordi den var så svak? Veldig rart at en eventuell strek skal sees på bilde, men ikke i virkeligheten. Det kan vel umulig være bra..? :oops:

Var vanskeligere å se på den, selv om jeg syns jeg ser en halv sterke øverst. Håper dette er begynnelsen på positive streker ❤️

Jeg håper du har rett, for jeg klarer ikke å se noen ting på den testen i det hele tatt (altså på det bildet). Nå klarer jeg ikke se en strek, grå eller noen annen farge, på testen i virkeligheten.. Har kurs på TEAMS nå og klarer ikke høre hva kursholder sier engang.. Klarer ikke å konsentrere meg i det hele tatt..

Jeg håper du har rett, for jeg klarer ikke å se noen ting på den testen i det hele tatt (altså på det bildet). Nå klarer jeg ikke se en strek, grå eller noen annen farge, på testen i virkeligheten.. Har kurs på TEAMS nå og klarer ikke høre hva kursholder sier engang.. Klarer ikke å konsentrere meg i det hele tatt..
Vanskelig når man ønsker noe så sterkt og så får man masse forvirrende input i form av tester og symptomer. Sender deg en klem ❤️

Back
Topp