Håperpånr3 lufter litt tanker

Så kjedelig med blenda i dag også. Men det er fortsatt tidlig.❤️
Og går det ikke denne syklusen, så er ikke det synonymt med at det ikke kommer til å gå i det hele tatt. Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet og lei deg, og det har du absolutt lov til å være også. Prøv å hold motet oppe, og unn deg litt selvpleie i dag. ❤️ Plutselig så er det to streker der :happy:

Jeg vet jo det egentlig, men det er så lett å grave seg ned og bli deppa over at testen var blank. Og da kommer alle tankene rundt om det i det hele tatt kommer til å gå, når det kommer til å gå i såfall osv. For hver måned blir jeg eldre og jeg føler det minsker sjansene mine. Blir kanskje litt selvpleie i kveld, med litt serier eller noe. Tusen takk :Heartred

Huff da håpet sånn at du skulle skimte en strek i dag. Men som du sier så har du jo testet tidligere enn du hadde planlagt.
Jeg skjønner godt hvorfor du tester fordi jeg har vært i samme situasjon selv og det er fryktelig vanskelig å la være. Men når ikm fortsatt er så mange dager unna så kan det fortsatt komme en positiv i mellomtiden siden det er tidlig ennå.
Ville ikke gitt opp håpet, men det er lett for meg å si når jeg ikke er i situasjonen selv ennå..

Håper det bare er tidlig og at du får se strek om noen dager :Heartred

Det er jo en teoretisk mulighet for at den blir positiv, men nå som murringene er borte tenker jeg at de ømme brystene kun er PMS som forrige gang og nå drikker jeg faktisk en dobbel kaffe (har holdt meg til enkel fra EL i tilfelle). Kjente meg veldig sikker på at jeg var gravid for noen dager siden, men det håpet og troen forsvant i går. Sånn var det sist også, da forsvant det fra en dag til en annen og jeg var jo faktisk ikke gravid. Så da tenker jeg at det har skjedd denne gangen også. Burde jo ikke få TR før mandag neste uke pga lengden på lutealfasen, men nå vil jeg jo bare bli ferdig så jeg kan gå videre. Unnskyld at jeg er så negativ, tar meg bare noen timer å komme opp igjen så jeg klarer å se lysere på det :)

Det er jo en teoretisk mulighet for at den blir positiv, men nå som murringene er borte tenker jeg at de ømme brystene kun er PMS som forrige gang og nå drikker jeg faktisk en dobbel kaffe (har holdt meg til enkel fra EL i tilfelle). Kjente meg veldig sikker på at jeg var gravid for noen dager siden, men det håpet og troen forsvant i går. Sånn var det sist også, da forsvant det fra en dag til en annen og jeg var jo faktisk ikke gravid. Så da tenker jeg at det har skjedd denne gangen også. Burde jo ikke få TR før mandag neste uke pga lengden på lutealfasen, men nå vil jeg jo bare bli ferdig så jeg kan gå videre. Unnskyld at jeg er så negativ, tar meg bare noen timer å komme opp igjen så jeg klarer å se lysere på det :)
Jeg skjønner deg godt.
Håper likevel du får gode nyheter om er par dager. :)
Og fram til TR kommer ville jeg kanskje holdt meg til under 200mg koffein just in case :)

Jeg skjønner deg godt.
Håper likevel du får gode nyheter om er par dager. :)
Og fram til TR kommer ville jeg kanskje holdt meg til under 200mg koffein just in case :)

Tusen takk for at du håper med meg, det setter jeg stor pris på. Det er utrolig hvor godt det hjelper å lese alle kommentarene fra dere her inne når jeg kjenner meg nedfor og har mistet håpet. Ja, skal selvfølgelig ikke kjøre på med koffein, men unnet meg en iskaffe i går (drikker fortsatt 1 kopp på morgenen med vanlig kaffe). Mot normalt 4-5 kopper hvertfall.

:Heartpink

Jeg synes du er så flink å kommentere og motivere andre! Måtte derfor inn for å se om du hadde fått strek i dag. Er enig med hun over, ebaytestene er elendig! Og ville skjekket med en annen ;) Håper det kommer to streker til deg i morgen, slik at vi havner i samme termingruppe. Lykke til :)

Tusen takk for at du håper med meg, det setter jeg stor pris på. Det er utrolig hvor godt det hjelper å lese alle kommentarene fra dere her inne når jeg kjenner meg nedfor og har mistet håpet. Ja, skal selvfølgelig ikke kjøre på med koffein, men unnet meg en iskaffe i går (drikker fortsatt 1 kopp på morgenen med vanlig kaffe). Mot normalt 4-5 kopper hvertfall.

:Heartpink
Det er iallefall et stort nedkutt på vanlig mengde så det er bra :)
Jeg går ned til en halv kopp når dpo land kommer som regel.
Klart vi håper med deg. Synes selv forumet her er fantastisk når jeg er nedfor. :)
:Heartred krysser fingrene for positiv test supersnart!

Så utrolig koselig at du kommenterer og følger med :) Jeg har kun en igjen av den testen, så har jeg tre babyplantester (tidlig) som jeg kommer til å bruke, hvis ikke TR kommer. Jeg har bevisst brukt samme tester så jeg ikke skal få falske forhåpninger og tenke at det er en strek hvis det bare er skyggestrek. Har disse fra babyplan. Har du noen erfaring med disse? Hvilket merke var det du brukte da du så forskjell på testene? Du har ikke tilfeldigvis bilder? :) Hvor langt på vei er du nå? :)
Kan slenge med et bilde, der var jeg vel 10 dpo på kvelden. :) Har ingen erfaring med stavene, bare strimlene fra babyplan, men. Dette var i august 2018, så lille gutten min har nettopp fylt et år<3 på bildet er det den blå ebaytesten, babyplan tidligtest, og en test jeg kjøpte på rema 1000 som jeg ikke husker navnet på. Haha det er blitt en stund siden dette nå. Sliter med å huske.

Vedlegg

• 13696227895282160506.JPG
    13696227895282160506.JPG
    27,2 KB · Visninger: 91
Jeg synes du er så flink å kommentere og motivere andre! Måtte derfor inn for å se om du hadde fått strek i dag. Er enig med hun over, ebaytestene er elendig! Og ville skjekket med en annen ;) Håper det kommer to streker til deg i morgen, slik at vi havner i samme termingruppe. Lykke til :)

Det var utrolig koselig skrevet, tusen takk! :love7 Det kjenner jeg varmer veldig, så takk for at du tok deg tid til å legge igjen den kommentaren :) Har kastet morgenurinen, men kan evt prøve med babyplan i morgen. Har bare lest at de har mange skyggestreker, så er derfor litt redd for at jeg skal tolke det som en babystrek. Har kun fire tidligtester igjen, men venter jo på en bestilling fra Ebay. Kjedelig at de testene ikke er noe bra.. Kjøpte strimler fra Make Sure, men de er på 25 mlu/ml. Jeg håper jeg kommer over i termingruppa di jeg også :)

Det er iallefall et stort nedkutt på vanlig mengde så det er bra :)
Jeg går ned til en halv kopp når dpo land kommer som regel.
Klart vi håper med deg. Synes selv forumet her er fantastisk når jeg er nedfor. :)
:Heartred krysser fingrene for positiv test supersnart!

Oi, en halv kopp.. Da må jeg skjerpe meg vet jeg.. :oops: Tenker 1 kopp er greit, men i dag dro jeg på med dobbel mengde fordi jeg ble så lei meg og sikker på at det ikke gikk.

Det er veldig godt å dele her inne, både ved oppturer og nedturer. Og jeg vet at jeg kommer over det, jeg må bare rekke å få på plass hodet. Må gjøre det etterpå, for nå er det straks TEAMS møte med jobben :rolleyes:

Kan slenge med et bilde, der var jeg vel 10 dpo på kvelden. :) Har ingen erfaring med stavene, bare strimlene fra babyplan, men. Dette var i august 2018, så lille gutten min har nettopp fylt et år<3 på bildet er det den blå ebaytesten, babyplan tidligtest, og en test jeg kjøpte på rema 1000 som jeg ikke husker navnet på. Haha det er blitt en stund siden dette nå. Sliter med å huske.

Så stas med en liten gutt, gratulerer så masse :)
Jeg får ikke opp stort bilde av testene, klarer ikke å åpne vedlegget ser det ut som.. Hm. Så jeg får ikke sett hvordan strekene er o_O Får du lagt det ut større? :)

Jeg har samme erfaring med testene fra One Step som testen av damene her. Veldig svak strek på disse sammenlignet med andre strimmeltester. Tror kanskje jeg har lagt ut bilde i dagboken din tidligere?

I dag skal du bare kose deg. Drikk kaffe og lev som du ville gjort hvis du ikke var gravid :Heartpink

Jeg har samme erfaring med testene fra One Step som testen av damene her. Veldig svak strek på disse sammenlignet med andre strimmeltester. Tror kanskje jeg har lagt ut bilde i dagboken din tidligere?

I dag skal du bare kose deg. Drikk kaffe og lev som du ville gjort hvis du ikke var gravid :Heartpink

Hm. Jeg skjønner at de testene jeg har brukt ikke nødvendigvis er de beste, men samtidig har jeg ingen strek i det hele tatt på de, så det er ikke det at de er svakere opp mot noen andre ;) Men jeg skjønner poenget ditt og kan prøve babyplan stav i morgen. I kveld har mannen og jeg alenetid uten barna, så det blir litt godt. Da kjenner jeg at det er mye lettere for meg å få ut følelsene, å gråte hvis jeg føler at jeg må det. Holder veldig ofte inne ting for at de ikke skal bli bekymret og lei seg, men de har selvfølgelig sett meg gråte mange ganger.

Kan jo håpe på at de testene kommer i posten i dag (same procedure every day...) og da kan jeg evt. teste i kveld hvis jeg gidder å holde meg i fire timer. Synes ikke det er verdt det, når jeg allikevel kan legge meg og våkne opp til testing. Samtidig vil jeg gjerne finne ut om jeg kanskje er blant de som har høyere hcg på kvelden.

Håper du får en veldig fin dag og ikke minst en positiv test i morgen. Jeg har troen! :Heartpink

Nå ser jeg de - det var forskjell ja!! Den fra Ebay har vel ikke utslag? Hva heter de du kjøpte på Rema? Visste ikke at de solgte strimler jeg... Var det 10 mlu/ml på alle disse?

Nå ser jeg de - det var forskjell ja!! Den fra Ebay har vel ikke utslag? Hva heter de du kjøpte på Rema? Visste ikke at de solgte strimler jeg... Var det 10 mlu/ml på alle disse?
Tusen takk :D
Den fra rema var en stav som jeg åpna. Mente at jeg ikke hadde erfaring med staver fra babyplan, bare strimler:) (selv om det forsovidt er strimler inne i stavene:p) jeg er faktisk litt usikker på den blå, men de to andre var 10 mlu/ml, det stod vertfall tidligtest på pakningen til rema sin . Den blå fikk jeg ikke sterk strek på før goooodt over ikm. Så treig er den uansett om den er 10 eller 25 :) eller det er vertfall min erfaring :)

Tusen takk :D
Den fra rema var en stav som jeg åpna. Mente at jeg ikke hadde erfaring med staver fra babyplan, bare strimler:) (selv om det forsovidt er strimler inne i stavene:p) jeg er faktisk litt usikker på den blå, men de to andre var 10 mlu/ml, det stod vertfall tidligtest på pakningen til rema sin . Den blå fikk jeg ikke sterk strek på før goooodt over ikm. Så treig er den uansett om den er 10 eller 25 :) eller det er vertfall min erfaring :)

Tusen takk for forklaring :) Jeg kommer til å teste med babyplan i morgen (har jo kun stav jeg da), så da krysser jeg alt jeg har for positiv test, men ikke skyggestrek. Vil jo ikke ha strek for å ha strek, liksom. Og jeg vet jo også at jeg ikke kan tvinge frem en strek på testene fra One Step / EBay dersom jeg faktisk ikke er gravid.. Jeg føler litt at jeg sier at jeg er gravid, men at strimlene ikke har vist det enda. Og det er jo en stor mulighet for at jeg faktisk ikke er gravid og da spiller det ingen rolle hvilke tester jeg tar.. Jeg trenger ingen sterk strek enda, men en strek som sier at jeg er i starten av svangerskapet og kan glede meg over at det har lyktes for oss :Heartpink

Tusen takk for forklaring :) Jeg kommer til å teste med babyplan i morgen (har jo kun stav jeg da), så da krysser jeg alt jeg har for positiv test, men ikke skyggestrek. Vil jo ikke ha strek for å ha strek, liksom. Og jeg vet jo også at jeg ikke kan tvinge frem en strek på testene fra One Step / EBay dersom jeg faktisk ikke er gravid.. Jeg føler litt at jeg sier at jeg er gravid, men at strimlene ikke har vist det enda. Og det er jo en stor mulighet for at jeg faktisk ikke er gravid og da spiller det ingen rolle hvilke tester jeg tar.. Jeg trenger ingen sterk strek enda, men en strek som sier at jeg er i starten av svangerskapet og kan glede meg over at det har lyktes for oss :Heartpink
Jeg håper du er gravid og at du får fram en fin babystrek snart:) blir spennende å følge deg videre. <3

Jeg håper du er gravid og at du får fram en fin babystrek snart:) blir spennende å følge deg videre. <3

Tusen, tusen takk - jeg håper inderlig at du har rett :Heartpink Og jeg setter sånn pris på at du og flere andre her inne håper sammen med meg, det betyr mer enn jeg hadde trodd i utgangspunktet da jeg lagde meg konto her for noen uker siden :Heartpink
Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å følge med videre, uansett hvordan det går de neste dagene :)

--------------------------

Jeg merker at jeg har fått et lite håp etter Kamilla90 og flere har skrevet om dårlig utslag på testene jeg har brukt. Jeg har lest litt om det på nettet og det er flere verden over som melder det samme. Jeg tenker at det kan være det er utslag på en test fra et annet merke. Samtidig er jeg superredd for at jeg nå får falske forhåpninger og faktisk ikke er gravid, men forventer utslag hos et annet merke. Og ettersom jeg er såpass tidlig ute med testing (9 DPO i følge FF og 10 DPO i følge EL-test), så tør jeg ikke brenne av en ny test før i morgen tidlig i frykt av at den skal være negativ den også. Synes det er litt for tidlig til å svi av mange tester i døgnet når jeg i utgangspunktet ikke har noe utslag. Jeg hadde definitivt gjort det hadde jeg sett antydning til noe, men nå som strimlene er helt blanke får det være med den ene testingen.

Kjenner at jeg kunne sittet her inne og bare skrevet ned tankene mine hele dagen.. Klarer ikke å konsentrere meg om jobb i det hele tatt. Skal gå meg en liten tur om kort tid, så kan jeg høre på podcast. Liker Synnøve og Vanessa godt, det får meg stort sett alltid i bedre humør :)

Oi, en halv kopp.. Da må jeg skjerpe meg vet jeg.. :oops: Tenker 1 kopp er greit, men i dag dro jeg på med dobbel mengde fordi jeg ble så lei meg og sikker på at det ikke gikk.

Det er veldig godt å dele her inne, både ved oppturer og nedturer. Og jeg vet at jeg kommer over det, jeg må bare rekke å få på plass hodet. Må gjøre det etterpå, for nå er det straks TEAMS møte med jobben :rolleyes:
Hehe jeg hadde nettopp teams møte med jobben selv! Første dag med hjemmekontor! Meget spesielt.

Hehe jeg hadde nettopp teams møte med jobben selv! Første dag med hjemmekontor! Meget spesielt.

Morsomt ;) Av og til snakker de andre sååååå mye og da gir det meg litt tid til å sjekke her, men jeg burde jo absolutt ta babyverdenpause akkurat den tiden - bruker nok tid her ellers :p Bra du fikk utstyret til å ha hjemmekontor da, du var vel litt spent på om de hadde ordnet det?

Ingen tester i posten i dag heller..

Ser for n'te gang på morningens test.. Synes jeg skimter en strek i rett vinkel, men i morgen tenker jeg å teste med babyplan stav. Hadde jeg fått testene i posten i dag hadde jeg garantert blåst av en i kveld, men orker ikke det styret det innebærer når jeg har så få tester igjen. Får heller prøve igjen i morgen når jeg er 10 / 11 DPO.

Back
Topp