Håperpånr3 lufter litt tanker

Ja, kanskje.. Murringene har avtatt i dag synes jeg.. Korsryggen har heller ikke vært så ille. Det kan vel umulig være bra? :(
Tror ærlig talt sånt kan komme og gå. Ser iallefall sånn ut ut ifra hva andre skriver på forumet. Folk som til og med er 5-6-7 uker på vei som skriver at de plutselig ikke har noe særlig symptomer og så kommer de tilbake på kvelden eller neste dag.
Hva kroppen ikke gjør for å gjøre oss nervøse, hæ? :P

Sånne murringer og vondter kan gå av og på, så ville ikke lagt noe i det. I morgen blir det strek!

Får virkelig håpe det.. Blir jo litt engstelig når jeg har hatt murringer over flere dager og så plutselig er det ikke så mye tyngdefølelse i magen som jeg har hatt frem til nå.. Alt av symptomer var borte etter 5 DPO sist, så er litt redd for at det samme skal skje igjen og at jeg ikke er gravid..

Hehe, tenker nesten at «Ok, du sier det blir strek, da har du vel rett i det», uten at jeg egentlig kan legge noe i det :p Skulle ønske du var en fasit :Heartpink

Tror ærlig talt sånt kan komme og gå. Ser iallefall sånn ut ut ifra hva andre skriver på forumet. Folk som til og med er 5-6-7 uker på vei som skriver at de plutselig ikke har noe særlig symptomer og så kommer de tilbake på kvelden eller neste dag.
Hva kroppen ikke gjør for å gjøre oss nervøse, hæ? :p

Ja, den kan virkelig være lur av og til.. :shifty: Litt redd for at det betyr at håpet er ute, for jeg føler meg mindre gravid i kveld enn jeg har gjort de siste dagene :(

Får virkelig håpe det.. Blir jo litt engstelig når jeg har hatt murringer over flere dager og så plutselig er det ikke så mye tyngdefølelse i magen som jeg har hatt frem til nå.. Alt av symptomer var borte etter 5 DPO sist, så er litt redd for at det samme skal skje igjen og at jeg ikke er gravid..

Hehe, tenker nesten at «Ok, du sier det blir strek, da har du vel rett i det», uten at jeg egentlig kan legge noe i det :p Skulle ønske du var en fasit :Heartpink

Jeg kunne også ønske jeg var fasiten:joyful::Heartred

Heldigvis er du lenger enn bare 5 dpo, så at symptomene tar seg en pause akkurat i kveld, går helt fint. Jeg er bare så utrolig spent på testen din i morgen. Hadde ikke dere klart å se en skygge?

Har kjent litt stikking i dag, men på venstre side (der jeg tror egget slapp fra). Livmoren er vel på høyre side..? Så da kan det vel ikke være relatert til at det fester seg? Hmm.

Ja, sikkert deilig og moro å ha noe å drive litt med mens man venter. Koble av hodet litt :)
Krysser fingrene :) :)

Jeg kunne også ønske jeg var fasiten:joyful::Heartred

Heldigvis er du lenger enn bare 5 dpo, så at symptomene tar seg en pause akkurat i kveld, går helt fint. Jeg er bare så utrolig spent på testen din i morgen. Hadde ikke dere klart å se en skygge?

Jeg håper den bare tar pause ja, og at det er en spire her inne. Lover at jeg skal ta godt vare på deg hvis du er der, lille spirrevipp :Heartred

Skygge og skygge.. Vi synes vi så noe, men jo lenger tid det gikk og jo tørre den ble klarte jeg ikke se den lenger. Vinklet i alle mulige lys og vinkler, men den streken jeg kunne skimte innimellom flyttet seg fra sted til sted, så da tror jeg det var en ønskestrek mer enn reelt.

Tester igjen i morgen i 7-tiden, så får vi håpe at det er en strek der:Heartred

Jeg håper den bare tar pause ja, og at det er en spire her inne. Lover at jeg skal ta godt vare på deg hvis du er der, lille spirrevipp :Heartred

Skygge og skygge.. Vi synes vi så noe, men jo lenger tid det gikk og jo tørre den ble klarte jeg ikke se den lenger. Vinklet i alle mulige lys og vinkler, men den streken jeg kunne skimte innimellom flyttet seg fra sted til sted, så da tror jeg det var en ønskestrek mer enn reelt.

Tester igjen i morgen i 7-tiden, så får vi håpe at det er en strek der:Heartred

Krysser alle fingre for strek på deg imorgen:Heartpink

Og der gikk tempen ned.. Den går skikkelig opp og ned.

upload_2020-5-7_7-14-44.jpeg

Venter på at urinen skal bli romtemperert så jeg kan teste.. Er skikkelig nervøs!

Om mulig, så er dagens test enda mer blenda enn i går. Kjenner at denne testingen ikke er noe gøy. Denne er avlest etter akkurat 10 min som står i instruksene. Lar den ligge en stund nå, men det finnes ikke antydning til strek engang, så regner ikke med den kommer.

upload_2020-5-7_7-35-59.jpeg

Om mulig, så er dagens test enda mer blenda enn i går. Kjenner at denne testingen ikke er noe gøy. Denne er avlest etter akkurat 10 min som står i instruksene. Lar den ligge en stund nå, men det finnes ikke antydning til strek engang, så regner ikke med den kommer.

Vis vedlegget 325300

Ååh, kjære deg:Heartred Det var ikke dette resultatet du skulle få :( Er det ebay-tester du har der? Hva var de nye du hadde bestilt?

Og der gikk tempen ned.. Den går skikkelig opp og ned.

Vis vedlegget 325297

Venter på at urinen skal bli romtemperert så jeg kan teste.. Er skikkelig nervøs!
Fortsatt ikke under coverline ❤️

Vis vedlegget 325300
Skjønner at det kjennes kjipt med negativ test og graf som går ned. Vanskelig å være håpefull, men samtidig realistisk. Jeg håper enda for deg ❤️

Ååh, kjære deg:Heartred Det var ikke dette resultatet du skulle få :( Er det ebay-tester du har der? Hva var de nye du hadde bestilt?

Ja, de er fra EBay de jeg har brukt nå (One Step). Har bestilt tilsvarende tror jeg.. Husker ikke helt hva de heter. Nå må jeg bare jobbe med å ikke la dette påvirke hele dagen min negativt..

Fortsatt ikke under coverline ❤️

Skjønner at det kjennes kjipt med negativ test og graf som går ned. Vanskelig å være håpefull, men samtidig realistisk. Jeg håper enda for deg ❤️

Jada, fortsatt over, men tviler på at den går noe mer opp nå og det er vel TR som kommer om ikke veldig lenge. Regner med jeg får det i løpet av de neste 3-4 dagene kanskje. Skikkelig kjipt!

Tusen takk :Heartred

Og der kom tårene... :( Jeg blir så irritert på meg selv. Hvorfor kan jeg ikke bare la være å teste hvis jeg blir så nedfor? Eller hvorfor klarer jeg ikke å teste uten å bli kjempeskuffet og lei meg? Jeg hadde jo en plan om å ikke teste før tidligst 10 DPO, som er i morgen i følge FF. Jeg vil jo bare at det skal klaffe og at vi kan begynne planleggingen for et felles barn. Jeg går sånn opp i prøvingen og lar det påvirke meg veldig de første timene. Er litt ekstra vanskelig fordi mannen og jeg sitter på felles hjemmekontor og jeg føler jeg må skjerpe meg og ikke vise at skuffelsen er så stor. I tillegg er en av barna på hjemmeskole, så det blir aldri rom for å være litt i fred med hodet.

Jeg var akkurat på do og synes jeg kunne skimte en svak strek nå som den er tørket, men så tok jeg over testen og da forsvant den. Jeg hadde sånn håp der et kort øyeblikk..! Nå vil jeg bare at TR skal komme og at jeg kan bli ferdig med denne syklusen så jeg kan begynne på neste. Med EL på dag 17 i syklusen blir det lenge å vente hvis vi skal holde på med dette i månedsvis...

Så kjedelig med blenda i dag også. Men det er fortsatt tidlig.❤️
Og går det ikke denne syklusen, så er ikke det synonymt med at det ikke kommer til å gå i det hele tatt. Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet og lei deg, og det har du absolutt lov til å være også. Prøv å hold motet oppe, og unn deg litt selvpleie i dag. ❤️ Plutselig så er det to streker der :happy:

Vis vedlegget 325300
Heeii:happy: følger deg men har ikke kommentert før. meen må bare si at de testene der var kjempetreige å vise strek når jeg var gravid. De var nesten blenda selv om det var sterke streker på de andre testene jeg tok. Det kan jo selvfølgelig være individuelt, men tenkte det var verdt og nevne:happy:

Huff da håpet sånn at du skulle skimte en strek i dag. Men som du sier så har du jo testet tidligere enn du hadde planlagt.
Jeg skjønner godt hvorfor du tester fordi jeg har vært i samme situasjon selv og det er fryktelig vanskelig å la være. Men når ikm fortsatt er så mange dager unna så kan det fortsatt komme en positiv i mellomtiden siden det er tidlig ennå.
Ville ikke gitt opp håpet, men det er lett for meg å si når jeg ikke er i situasjonen selv ennå..

Håper det bare er tidlig og at du får se strek om noen dager :Heartred

Heeii følger deg men har ikke kommentert førmeen må bare si at de testene der var kjempetreige å vise strek når jeg var gravid. De var nesten blenda selv om det var sterke streker på de andre testene jeg tok. Det kan jo selvfølgelig være individuelt, men tenkte det var verdt og nevne

Så utrolig koselig at du kommenterer og følger med :) Jeg har kun en igjen av den testen, så har jeg tre babyplantester (tidlig) som jeg kommer til å bruke, hvis ikke TR kommer. Jeg har bevisst brukt samme tester så jeg ikke skal få falske forhåpninger og tenke at det er en strek hvis det bare er skyggestrek. Har disse fra babyplan. Har du noen erfaring med disse? Hvilket merke var det du brukte da du så forskjell på testene? Du har ikke tilfeldigvis bilder? :) Hvor langt på vei er du nå? :)

Back
Topp