Åhåhå! 200 tester. Kjenner testetøsa i meg ble småmisunnelig! Jeg har helt dilla på g-tester haha.CD 25 og 8 / 9 DPO
Den høyeste tempen målt i morges gjennom hele syklusen: 36,97. Laveste var på CD 10 med 36,06. Var supervarm da jeg våknet i morges og vært varm i hele dag (nå er det jo varmere vær her ute også, så kan ha noe med saken å gjøre).
Nå tror jeg at jeg kjenner fantomsymptomer, for i løpet av dagen i dag synes jeg at jeg har kjent litt stikkinger nedentil av og til. Brystene er ømme, men jeg synes ikke det har murret like mye i dag. Kan ikke se noe forskjell på areolaen heller. Den skal vel bli mørkere dersom man er gravid?
Stikkingene kjennes ut som er mest på venstre side og det var der jeg kjente det mest under EL (hadde aldri veldig smerter eller noe). Det kan jo være relatert til TR?
Kjøpte meg iskaffe i lunchen i stad og vært uggen siden. Jeg blir det av og til når jeg drikker iskaffe uten å ha spist så mye, så den uggenheten teller ikke. Jeg er SÅ spent på å sjekke postkassen (skrev faktisk postkaffen først ) om en time eller to. Jeg hååååper sånn at testene jeg har bestilt ligger der. De skulle komme mellom 16. og 23. april, så jeg purret da jeg ikke hadde fått de den 26. Selger på EBay sa hun sendte ny forsendelse den 28., så da har jeg et bittelite håp om å få to leveranser med tester Jeg håper virkelig ikke at jeg trenger 200 (!!) graviditetstester for å få til barn nummer 3, men man vet jo aldri. Digital kommer jeg ikke til å ta før jeg har fått positiv strimmel eller sånn med plastikk rundt.
Psyken går det opp og ned med. I skrivende stund går det opp pga stikkingene som gir meg et lite håp, men så går den ned hver gang jeg sjekker testen fra i morges og ikke ser noen ekstra strek. Den streken jeg syntes å skimte i morges forflytter seg stadig for hver gang jeg ser, så da kan det umulig være noe. Håpet kan gi hallusinasjoner er jeg overbevist om, men mannen så det jo han også. Nei, det er ikke annet å gjøre enn å vente til i morgen eller i kveld med å teste. Jeg kommer ikke til å teste i kveld dersom jeg ikke får testene i posten, da drøyer jeg til i morgen tidlig.
Håper de kommer snart!!
8/9dpo er fortsatt tidlig så ikke la det gå inn på deg for mye. Forrige pp fikk jeg svaaaaak strek på 11 dpo, og den var så svak at bare jeg så den. Så vidt. Samboer hadde ikke sjans. Men den ble bittelitt sterkere dagen etter så da visste jeg at den var positiv.