Håperpånr3 lufter litt tanker

CD 25 og 8 / 9 DPO

Den høyeste tempen målt i morges gjennom hele syklusen: 36,97. Laveste var på CD 10 med 36,06. Var supervarm da jeg våknet i morges og vært varm i hele dag (nå er det jo varmere vær her ute også, så kan ha noe med saken å gjøre).

Nå tror jeg at jeg kjenner fantomsymptomer, for i løpet av dagen i dag synes jeg at jeg har kjent litt stikkinger nedentil av og til. Brystene er ømme, men jeg synes ikke det har murret like mye i dag. Kan ikke se noe forskjell på areolaen heller. Den skal vel bli mørkere dersom man er gravid?
Stikkingene kjennes ut som er mest på venstre side og det var der jeg kjente det mest under EL (hadde aldri veldig smerter eller noe). Det kan jo være relatert til TR?

Kjøpte meg iskaffe i lunchen i stad og vært uggen siden. Jeg blir det av og til når jeg drikker iskaffe uten å ha spist så mye, så den uggenheten teller ikke. Jeg er SÅ spent på å sjekke postkassen (skrev faktisk postkaffen først :p) om en time eller to. Jeg hååååper sånn at testene jeg har bestilt ligger der. De skulle komme mellom 16. og 23. april, så jeg purret da jeg ikke hadde fått de den 26. Selger på EBay sa hun sendte ny forsendelse den 28., så da har jeg et bittelite håp om å få to leveranser med tester ;) Jeg håper virkelig ikke at jeg trenger 200 (!!) graviditetstester for å få til barn nummer 3, men man vet jo aldri. Digital kommer jeg ikke til å ta før jeg har fått positiv strimmel eller sånn med plastikk rundt.

Psyken går det opp og ned med. I skrivende stund går det opp pga stikkingene som gir meg et lite håp, men så går den ned hver gang jeg sjekker testen fra i morges og ikke ser noen ekstra strek. Den streken jeg syntes å skimte i morges forflytter seg stadig for hver gang jeg ser, så da kan det umulig være noe. Håpet kan gi hallusinasjoner er jeg overbevist om, men mannen så det jo han også. Nei, det er ikke annet å gjøre enn å vente til i morgen eller i kveld med å teste. Jeg kommer ikke til å teste i kveld dersom jeg ikke får testene i posten, da drøyer jeg til i morgen tidlig.
Åhåhå! 200 tester. Kjenner testetøsa i meg ble småmisunnelig! :hilarious:Jeg har helt dilla på g-tester haha.
Håper de kommer snart!! :)

8/9dpo er fortsatt tidlig så ikke la det gå inn på deg for mye. Forrige pp fikk jeg svaaaaak strek på 11 dpo, og den var så svak at bare jeg så den. Så vidt. Samboer hadde ikke sjans.:hilarious: Men den ble bittelitt sterkere dagen etter så da visste jeg at den var positiv.

Tester du igjen ikveld, eller klarer du å vente helt til imorgen?
Jeg klarte jo ikke å la være å kjøre å kjøpe 10 mlu/ml idag, så jeg tok en test til nå i ettermiddag. Skimter en ekstremt svak strek som kun sees i enkelte vinkler, men både jeg og mannen ser den når vi legger godvilja til... men den er svak altså, så svak at jeg absolutt ville sett på den som helt negativ hvis ikke jeg var helt klin gæærn og stirret på den:wacky:

Oooo, så gøy!! Hvor kjøpte du testen? Var det flere i pakken? Vet ikke hvor man kan kjøpe 10 mlu/Ml fysisk, jeg :confused: Kan jeg få se testen?? :D
Jeg tester ikke i kveld, venter til i morgen pga få tester. Og orker ikke holde meg og la være å drikke i minimum fire timer for å få negativ test igjen :wacky:

Åhåhå! 200 tester. Kjenner testetøsa i meg ble småmisunnelig! :hilarious:Jeg har helt dilla på g-tester haha.
Håper de kommer snart!! :)

8/9dpo er fortsatt tidlig så ikke la det gå inn på deg for mye. Forrige pp fikk jeg svaaaaak strek på 11 dpo, og den var så svak at bare jeg så den. Så vidt. Samboer hadde ikke sjans.:hilarious: Men den ble bittelitt sterkere dagen etter så da visste jeg at den var positiv.

Spørs om de kommer da, blir «bare» 100 hvis jeg i det hele tatt får de :wacky: Dumme corona som forsinker posten!

Tusen takk - du har helt rett :Heartpink Jeg blir så nedfor av negativ test, så akkurat nå er jeg usikker på om jeg skal teste i morgen eller vente til fredag for å ikke bli skuffet :oops:

Oooo, så gøy!! Hvor kjøpte du testen? Var det flere i pakken? Vet ikke hvor man kan kjøpe 10 mlu/Ml fysisk, jeg :confused: Kan jeg få se testen?? :D
Jeg tester ikke i kveld, venter til i morgen pga få tester. Og orker ikke holde meg og la være å drikke i minimum fire timer for å få negativ test igjen :wacky:

Nei, det skjønner jeg veldig godt. Nå driver vi å kommuniserer både her og der, haha! Så nå la jeg ut bilde i Frk1991 sin dagbok:dead:
Kjøpte på vanlig butikk. Sånn kjempedyr RFSU tidligtest stav til 84 kroner for bare en:banghead:

Spørs om de kommer da, blir «bare» 100 hvis jeg i det hele tatt får de :wacky: Dumme corona som forsinker posten!

Tusen takk - du har helt rett :Heartpink Jeg blir så nedfor av negativ test, så akkurat nå er jeg usikker på om jeg skal teste i morgen eller vente til fredag for å ikke bli skuffet :oops:
Veldig vanskelig å holde seg unna testene, spesielt når man først har starta. Så skjønner godt at du svidde av en idag.
Hadde det ikke vært for at jeg vet at jeg ikke kan få positiv før dpo11 etter erfaring fra forrige pp så hadde jeg nok testa rundt 8/9dpo selv.
Jeg må vente i minst 2 uker til før jeg kan teste! Argh! :banghead:

Og ja. Teite corona. Har venta på en rubiks kube fra Kina i en mnd nå. :p

Den gikk ned til 56 poeng i går kveld da jeg la inn dagens info (symptomer osv). Den har pleid å gå opp til 70 når jeg sjekker på morgenen etter å ha lagt inn temperaturen, men ned igjen på kvelden. 56 (igår) var det laveste jeg har fått.

Har også ømme bryster nå, begynte i går (6 dager før forventet). Sjekket i appen Flo fra forrige syklus og ømme bryster begynte 5 dager før TR sist, så det at jeg har fått ømme bryster nå på samme tid tyder vel bare på at det er i forbindelse med TR?
Jeg hadde 80 poeng hos FF når jeg ikke var gravid en syklus og 20 poeng da jeg faktisk var gravid, så de poengene trenger ikke å stemme:)

Jeg hadde 80 poeng hos FF når jeg ikke var gravid en syklus og 20 poeng da jeg faktisk var gravid, så de poengene trenger ikke å stemme:)

Det er akkurat det.. Spennende å følge med, men tar det absolutt ikke på alvor fordi jeg hadde de samme symptomene sist, og da var jeg åpenbart ikke gravid :) Veldig fint du sier det, for det er helt sikkert mange som blir stresset eller lei seg pga det.

Veldig vanskelig å holde seg unna testene, spesielt når man først har starta. Så skjønner godt at du svidde av en idag.
Hadde det ikke vært for at jeg vet at jeg ikke kan få positiv før dpo11 etter erfaring fra forrige pp så hadde jeg nok testa rundt 8/9dpo selv.
Jeg må vente i minst 2 uker til før jeg kan teste! Argh! :banghead:

Og ja. Teite corona. Har venta på en rubiks kube fra Kina i en mnd nå. :p

Haha, må le når jeg ser for meg den kuben på vei til deg og du som eeeeendelig får den i posten. Morsomt! :p :anyone
Jeg burde jo ikke teste så tidlig, men jeg ble så inspirert av frk1991 som fikk strek, men burde jo tenkt at det er altfor tidlig på de fleste. Er fortsatt håp, men vet ikke hva magefølelsen sier akkurat nå..

Haha, må le når jeg ser for meg den kuben på vei til deg og du som eeeeendelig får den i posten. Morsomt! :p :anyone
Jeg burde jo ikke teste så tidlig, men jeg ble så inspirert av frk1991 som fikk strek, men burde jo tenkt at det er altfor tidlig på de fleste. Er fortsatt håp, men vet ikke hva magefølelsen sier akkurat nå..
Hehehe. Det er ikke min første rubiks kube for å si det sånn. Jeg er litt nerd. Har veldig mange typer hjemme, men den jeg får i posten er en jeg fikk i julegave a samboer, men jeg mista den i gulvet på jobb og så ble den ødelagt.. var favoritt kuben min også så ganske kjipt.
Håper den kommer snart :P
Nei altså det er jo så forskjellig fra person til person ut fra hvor lang lutealfasen er og hvor tidlig egget fester seg. Man får jo ikke hcg før egget har festa seg så om seg ikke skjer før 10dpo kan man jo ikke få positiv test før etter det.
Teite kroppen. Kan den ikke bare si ifra "du er gravid!" Med én gang så vi slipper å bli gale av å vente... :hilarious:

Ja dumme corona, skulle begynt å teste etter EL i går, men testene er fortsatt under transport. Ser for meg at du får 2 streker før de testene kommer også sitter du der med 200 tester! Kan bli testing ved hvert dobesøk en stund da :p

Hehehe. Det er ikke min første rubiks kube for å si det sånn. Jeg er litt nerd. Har veldig mange typer hjemme, men den jeg får i posten er en jeg fikk i julegave a samboer, men jeg mista den i gulvet på jobb og så ble den ødelagt.. var favoritt kuben min også så ganske kjipt.
Håper den kommer snart :p
Nei altså det er jo så forskjellig fra person til person ut fra hvor lang lutealfasen er og hvor tidlig egget fester seg. Man får jo ikke hcg før egget har festa seg så om seg ikke skjer før 10dpo kan man jo ikke få positiv test før etter det.
Teite kroppen. Kan den ikke bare si ifra "du er gravid!" Med én gang så vi slipper å bli gale av å vente... :hilarious:

Ser det kom på en emoji som ikke var på sin rette plass over :p
Morsomt da :) Jeg klarer det ikke, men har ikke prøvd masse heller.. Det er gøy å være nerd! :)

Det er sant. Min lutealfase sist var på 13 dager og jeg vet at den skal være konstant, men jeg vet jo ikke om 13 er normalt for meg eller ikke. Tar allikevel EL + 13 dager når jeg beregner IKM. Det er sant det også, når egget fester seg. Har ikke kjent at det har festet seg heller, men det er forsåvidt ikke vanlig. Hadde ikke festeblødning med noen av de andre barna mine heller, så regner ikke med at det kommer denne gangen heller. Så da er det ingenting å pinpointe når det kommer til om egget har festet seg eller ikke. Må bare krysse alt jeg har for at ikke TR kommer ila helgen eller neste uke.. :wideyed:

Ja dumme corona, skulle begynt å teste etter EL i går, men testene er fortsatt under transport. Ser for meg at du får 2 streker før de testene kommer også sitter du der med 200 tester! Kan bli testing ved hvert dobesøk en stund da :p

Så koselig at du la igjen kommentar! :hello Så utrolig kjipt at du ikke får testet!! Har du noen tegn på EL da? Temper du? Sånn er fryktelig irriterende! Når man har bestilt i god tid og andre forsinker en prosess du i utgangspunktet planla godt... :rolleyes:

Haha, jeg håper virkelig det! Jeg har lyst å teste masse når jeg blir gravid og har lovet mannen at han skal få prøve også :p Tenk om det kommer opp to streker hos han a:wideyed: En gang må være den første..... :p

Så koselig at du la igjen kommentar! :hello Så utrolig kjipt at du ikke får testet!! Har du noen tegn på EL da? Temper du? Sånn er fryktelig irriterende! Når man har bestilt i god tid og andre forsinker en prosess du i utgangspunktet planla godt... :rolleyes:

Haha, jeg håper virkelig det! Jeg har lyst å teste masse når jeg blir gravid og har lovet mannen at han skal få prøve også :p Tenk om det kommer opp to streker hos han a:wideyed: En gang må være den første..... :p

Temper ikke, men har hatt litt slim både i går og i dag. Har ikke helt stabile sykluser så tenker EL kan være alt fra nå og ca 1.5 uke frem i tid.

Haha ja det hadde vært et flint tv konsept, "my husband is pregnant and so am I" :p

Temper ikke, men har hatt litt slim både i går og i dag. Har ikke helt stabile sykluser så tenker EL kan være alt fra nå og ca 1.5 uke frem i tid.

Haha ja det hadde vært et flint tv konsept, "my husband is pregnant and so am I" :p

Haha, ja! Men det hadde ikke jeg deltatt i :wideyed::wacky::p

Da er det nok få dager til, jeg hadde 1-2 dager før tror jeg. Blir spennende!

Ser det kom på en emoji som ikke var på sin rette plass over :p
Morsomt da :) Jeg klarer det ikke, men har ikke prøvd masse heller.. Det er gøy å være nerd! :)

Det er sant. Min lutealfase sist var på 13 dager og jeg vet at den skal være konstant, men jeg vet jo ikke om 13 er normalt for meg eller ikke. Tar allikevel EL + 13 dager når jeg beregner IKM. Det er sant det også, når egget fester seg. Har ikke kjent at det har festet seg heller, men det er forsåvidt ikke vanlig. Hadde ikke festeblødning med noen av de andre barna mine heller, så regner ikke med at det kommer denne gangen heller. Så da er det ingenting å pinpointe når det kommer til om egget har festet seg eller ikke. Må bare krysse alt jeg har for at ikke TR kommer ila helgen eller neste uke.. :wideyed:
Er faktisk veldig gøy når man hat lært den. Fin ting å holde på med mens jeg venter på telefoner på jobb, og mens kundene skravler om ting som ikke har med jobb å gjøre :hilarious:

Det er jo veldig forskjellig fra person til person om man kjenner at egget fester seg eller ikke. Jeg tror jeg kjenner det, som sagt før. Og festeblødning er tydeligvis forskjellig også. Når jeg hadde kjemisk hadde jeg festeblødning, men forrige pp når det ble sa hadde jeg ikke det.
Men kjente skikkelig stikking den kvelden jeg mener egget festa seg sist, fordi det var to dager før svak positiv test (og google sier at det kan 2 dager før hcg tar seg opp nok til å vises på test etter at egget har festa seg så passer fint med timingen).

Tror jeg aldri har Googlet så mye i hele mitt liv som nå i denne prøvetida :hilarious:

Krysser fingrene skikkelig for at du får positiv test denne gangen! :)

Har kjent litt stikking i dag, men på venstre side (der jeg tror egget slapp fra). Livmoren er vel på høyre side..? Så da kan det vel ikke være relatert til at det fester seg? Hmm.

Ja, sikkert deilig og moro å ha noe å drive litt med mens man venter. Koble av hodet litt :)

Har kjent litt stikking i dag, men på venstre side (der jeg tror egget slapp fra). Livmoren er vel på høyre side..? Så da kan det vel ikke være relatert til at det fester seg? Hmm.

Ja, sikkert deilig og moro å ha noe å drive litt med mens man venter. Koble av hodet litt :)
Trodde livmora var i midten...? Med en eggleder på hver side? Har ikke akkurat fulgt med i anatomi timene så jeg kan ikke svare på det med mindre jeg googler det også. :P det kan jo hende du bare kjenner muskler som strekker seg litt osv her og der. Evt at kanskje egget fester seg på venstresida i livmora?

Trodde livmora var i midten...? Med en eggleder på hver side? Har ikke akkurat fulgt med i anatomi timene så jeg kan ikke svare på det med mindre jeg googler det også. :p det kan jo hende du bare kjenner muskler som strekker seg litt osv her og der. Evt at kanskje egget fester seg på venstresida i livmora?

Ja, kanskje.. Murringene har avtatt i dag synes jeg.. Korsryggen har heller ikke vært så ille. Det kan vel umulig være bra? :(

Ja, kanskje.. Murringene har avtatt i dag synes jeg.. Korsryggen har heller ikke vært så ille. Det kan vel umulig være bra? :(
Sånne murringer og vondter kan gå av og på, så ville ikke lagt noe i det. I morgen blir det strek!

Back
Topp