CD 6 - PP3
Jeg tror hvertfall jeg er på CD6 i dag. Jeg har faktisk tenkt veldig lite på det med prøvingen frem til nå. Ble jo litt amputert nå som jeg tør å si høyt at mannen ikke er i form og jeg faktisk tenker at det kan påvirke sæden. Frem til nå har jeg ikke koblet at vondtene hans kan påvirke sæden, men det er det jeg er redd for om dagen ettersom legen ikke virker noe redd for at det er alvorlig. Men mannen bryr seg ikke mye om prøving for tiden, han er forståelig nok mest opptatt av at det gjør vondt og han vil bare ha smertene bort. Så da har jeg lagt det bort litt jeg også, men det kommer jo opp av og til i hodet selvfølgelig.
Også vet jeg at jo nærmere EL jeg kommer, jo mer spent blir jeg. Og DPO kommer til å være like altoppslukende tror jeg. Har lånt mange bøker på biblioteket, så jeg skal forhåpentligvis bruke mye tid til lesing fremover, såsant jeg ikke jobber eller gjør ting med barna. Har truffet en venninne èn gang siden starten av mars, så kjenner at sosialiseringen har uteblitt fullstendig også. Jeg liker å være mye alene og trives i mitt eget selskap, men kjenner at det av og til er godt å kunne skravle litt og koble helt av.
I dag var jeg på trilletur med et familiemedlem og hennes nyfødte. Det virker så uendelig fjernt for meg at det skal være meg om et år feks. At jeg skal trille, amme, skifte bleie og være småbarnsmor igjen når yngste er 7. Ikke tør jeg å dele at vi prøver heller, for på henne virker det som at hun synes at vi har nok med det vi har. Har nevnt det tidligere også, men regner med det er mange rundt oss som tenker at det holder med to hver, men jeg tror også at de ser hvor flinke (beklager selvskrytet) vi er med alle og hvor mye kjærlighet vi gir.
Har forresten hatt min første morgen med vaginal temptaking
Funker greit det, så spent på forskjellen fra i dag til i morgen. Frem til nå har jeg tatt i munnen pga TR, men nå som jeg først har begynt å bruke den et annet sted fortsetter jeg med det og dropper under TR neste PP. Er litt nysgjerrig på når jeg får EL denne PP'en. Jeg synes CD16 er litt vel sent og lenge å vente, så jeg håper den kommer om en ukes tid. Måtte forresten be Ebay om hjelp til å få pengene tilbake for de testene jeg hadde bestilt som aldri kom, så det har jeg heldigvis fått. Har bestilt endel tester fra Babyplan - 15 tidlig-tester og 20 vanlig-tester.
Må se tilbake når jeg skal begynne med testing etter EL og alt det andre styret. Jeg vil jo liksom ikke gi opp prøvingen helt, selv om det føles litt nytteløst pga. vondtene til mannen. Jeg vet at jeg kommer til å tenke at jeg ikke har gjort det jeg kan for å få det til hvis jeg dropper det jeg har kjøpt inn, men jeg må ha en litt annen holdning til det og tenke at det kan ta tid, ikke la det bli altoppslukende så jeg ikke klarer å tenke på noe annet sånn som tidligere. Det er så deilig når jeg klarer å konsentrere meg om det jeg leser i boken, ser på TV eller være i nuet uten å kjenne etter så mye. I dag har vi spist ost og kjeks, og i morgen blir det litt spekemat og kos. Alkohol frister veldig lite for tiden, så selv om jeg vanligvis er veldig glad i både øl og vin, så har jeg ikke drukket det på to-tre måneder ca. Blir nok hyggelig i morgen på tross av en mye mindre og roligere feiring
Ønsker dere alle en riktig god 17. mai i morgen