CD 15 og EL
Tror dagen i dag er eggløsning. Hadde positive tester i går og ganske sterk i morges, så jeg får ta en om noen timer og sjekke. Når jeg mener sterk er ikke teststreken mye sterkere enn kontrollstreken, for kontrollstreken hos meg blir veldig sterk den også. Har lest litt og det viser seg at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken i flere av tilfellene hvor det resulterer i baby, men det må vel være mulig å bli gravid uten at teststreken er mye sterkere også vel?
Den var veldig sterke i går kveld på ganske så utvannet urin, så det er vel positivt, men har aldri testet på så utvannet urin før, så kan jo være den alltid hadde slått ut såpass. Ettersom jeg har endel rimelige EL-tester kunne jeg teste flere ganger, men jeg må nok bestille flere EL-tester ettersom de rosa jeg har (står ikke merke på de) ikke slår ordentlig ut før jeg har ganske mye LH. Spent på hva tempen vil vise fremover også.
En ting som er litt stressene er at jeg ikke har kjent hvilken eggstokk som har EL denne gangen. De to andre gangene har jeg kjent tydelig høyre i PP1 og tydelig venstre i PP2. Burde jo være i høyre denne gangen, men har kjent særdeles lite. Har kjent det i begge, en slags murring, men ingenting annet såvidt jeg kan huske.
Hadde bestilt morgensex i dag, men det utgikk og vi har akkurat hatt oss etter morgenmøtet på jobb
Har hjemmekontor begge to, vi står ikke i på kontoret altså
Krysser virkelig fingrene for at det går denne gangen