Hei! Hvordan går det? Håper du nyter pinsehelgen til det fulle!
Glemte å spørre hvordan det gikk med planene om aksjer to dager før el, samt på selve el-dagen. Ser at du har skrevet om at ff mener aksjer hver dag er mest optimalt, men jeg er enig med gyn som sier at annenhver dag er tilstrekkelig, kanskje bedre for enkelte.
Har du lyst å legge ut bilde av grafen din? Det er så spennende å følge med på den
Og jeg lurer også på hvordan det går ♡
Har du noen følelse på noe enda? Hva tenker du om testing? Gruer du deg, eller gleder du deg?
Jaaa, jeg vil også se grafen din
Hei, så koselig dere er innom og legger igjen spor
Jeg har, som Nuuni skrev i sin bok, ikke vært så aktiv de siste dagene, men lest av og til. Jeg har hatt skikkelig godt av en pause og nyter pinsen med mann og barn + mye sol, lesing og fri
Aksjer annenhver dag gikk fint, men føler vi har gjort lite i motsetning til de andre dagene. Får allikevel prøve annenhver dag rundt El neste pp kanskje..
6 DPO i dag og jeg kjenner heller ingen verdens ting. Hadde litt mensenaktig murring i omtrent et kvarter i går rundt 23-tiden, that’s it. Det kan like gjerne være babyklisteret, for de ga meg skikkelige murringer sist. Det har det ikke nå da. Ellers som sagt absolutt ingen tegn til noe annet enn å belage meg på ny pp.
Her er grafen så langt. Kommenter gjerne dersom dere ser noe spennende