Håperpånr3 lufter litt tanker

Hei! Hvordan går det? Håper du nyter pinsehelgen til det fulle!

Glemte å spørre hvordan det gikk med planene om aksjer to dager før el, samt på selve el-dagen. Ser at du har skrevet om at ff mener aksjer hver dag er mest optimalt, men jeg er enig med gyn som sier at annenhver dag er tilstrekkelig, kanskje bedre for enkelte.

Har du lyst å legge ut bilde av grafen din? Det er så spennende å følge med på den :)
Og jeg lurer også på hvordan det går ♡
Har du noen følelse på noe enda? Hva tenker du om testing? Gruer du deg, eller gleder du deg?
Jaaa, jeg vil også se grafen din :D

Hei, så koselig dere er innom og legger igjen spor :Heartpink

Jeg har, som Nuuni skrev i sin bok, ikke vært så aktiv de siste dagene, men lest av og til. Jeg har hatt skikkelig godt av en pause og nyter pinsen med mann og barn + mye sol, lesing og fri :D

Aksjer annenhver dag gikk fint, men føler vi har gjort lite i motsetning til de andre dagene. Får allikevel prøve annenhver dag rundt El neste pp kanskje..

6 DPO i dag og jeg kjenner heller ingen verdens ting. Hadde litt mensenaktig murring i omtrent et kvarter i går rundt 23-tiden, that’s it. Det kan like gjerne være babyklisteret, for de ga meg skikkelige murringer sist. Det har det ikke nå da. Ellers som sagt absolutt ingen tegn til noe annet enn å belage meg på ny pp.

Her er grafen så langt. Kommenter gjerne dersom dere ser noe spennende :)

upload_2020-5-31_21-2-20.jpeg

Hei, så koselig dere er innom og legger igjen spor :Heartpink

Jeg har, som Nuuni skrev i sin bok, ikke vært så aktiv de siste dagene, men lest av og til. Jeg har hatt skikkelig godt av en pause og nyter pinsen med mann og barn + mye sol, lesing og fri :D

Aksjer annenhver dag gikk fint, men føler vi har gjort lite i motsetning til de andre dagene. Får allikevel prøve annenhver dag rundt El neste pp kanskje..

6 DPO i dag og jeg kjenner heller ingen verdens ting. Hadde litt mensenaktig murring i omtrent et kvarter i går rundt 23-tiden, that’s it. Det kan like gjerne være babyklisteret, for de ga meg skikkelige murringer sist. Det har det ikke nå da. Ellers som sagt absolutt ingen tegn til noe annet enn å belage meg på ny pp.

Her er grafen så langt. Kommenter gjerne dersom dere ser noe spennende :)

Vis vedlegget 327737

Den lille dippen i temperaturen 5 dpo er veldig spennende! Festedipp er vel noe som de lærde strides om, men det gjør grafen din mer interessant :D Nå håper jeg tempen fyker til himmels i morgen:Heartred

Den lille dippen i temperaturen 5 dpo er veldig spennende! Festedipp er vel noe som de lærde strides om, men det gjør grafen din mer interessant :D Nå håper jeg tempen fyker til himmels i morgen:Heartred

Tenkte, eller håpte, at det kunne være festedip, men det skjer ikke før mellom 7-10 dager etter EL, så det er nok bare en vanlig liten endring i temperaturen dessverre :)

Tenkte, eller håpte, at det kunne være festedip, men det skjer ikke før mellom 7-10 dager etter EL, så det er nok bare en vanlig liten endring i temperaturen dessverre :)
Ingen regel uten unntak:hilarious: Nei, nå må vi ikke få alt for høye forventninger her:oops:

Ingen regel uten unntak:hilarious: Nei, nå må vi ikke få alt for høye forventninger her:oops:

Neida, men jeg tror virkelig ikke det har gått denne gangen. Begge de to andre gangene har jeg vært overbevist om at jeg var gravid. Denne gangen har jeg ikke kjent på noe av symptomer, føler ikke at det skjer noe inni meg og har hentet ut letrozole så jeg er klar til neste PP. Jeg gleder meg ikke til å teste på torsdag engang..! :confused: Vil bare at TR skal komme og ny PP. Er du spent på testingen eller har du ikke troen?

Neida, men jeg tror virkelig ikke det har gått denne gangen. Begge de to andre gangene har jeg vært overbevist om at jeg var gravid. Denne gangen har jeg ikke kjent på noe av symptomer, føler ikke at det skjer noe inni meg og har hentet ut letrozole så jeg er klar til neste PP. Jeg gleder meg ikke til å teste på torsdag engang..! :confused: Vil bare at TR skal komme og ny PP. Er du spent på testingen eller har du ikke troen?
Gikk tom for batteri på mobilen på hytten, og hadde glemt lader, så fikk meg et døgn uten telefon. Det var egentlig helt greit :)

Jeg er både spent og nervøs, kan du si. På den ene siden tenker jeg at jeg "vet" at jeg er gravid, og på den andre siden er jeg forberedt på enda en runde med blenda tester. Alle de andre rundene har jeg også hatt følelsen at at jeg "vet" jeg er gravid, men det har jeg altså ikke vært.

Er fortsatt usikker på om jeg kommer til å teste på torsdag. Da tr kom forrige gang, var jeg helt klar til å kjøre på med tester fra tidlig dpo, men nå som det nærmer seg, frister det ikke like mye.

Gikk tom for batteri på mobilen på hytten, og hadde glemt lader, så fikk meg et døgn uten telefon. Det var egentlig helt greit :)

Jeg er både spent og nervøs, kan du si. På den ene siden tenker jeg at jeg "vet" at jeg er gravid, og på den andre siden er jeg forberedt på enda en runde med blenda tester. Alle de andre rundene har jeg også hatt følelsen at at jeg "vet" jeg er gravid, men det har jeg altså ikke vært.

Er fortsatt usikker på om jeg kommer til å teste på torsdag. Da tr kom forrige gang, var jeg helt klar til å kjøre på med tester fra tidlig dpo, men nå som det nærmer seg, frister det ikke like mye.

Litt deilig med telefonfri :) Jeg legger veldig ofte bort telefonen helt når barna er hos meg, men er de hos pappan sin vil jeg ikke gå langt unna just in case. Håper du har hatt noen fine dager på hytta :)

Det høres ut som vi tenker veldig likt nå. Jeg har også tenkt at jeg "visste" at jeg var gravid og ikke var det. Sånn var det begge de tidligere gangene. Jeg var HELT sikker og bare ventet på positiv test, så for meg hvordan jeg skulle reagere osv. Denne gangen er helt motsatt. Jeg er helt overbevist om at jeg ikke er gravid og vil i utgangspunktet bare teste for å få det svart på hvitt at jeg ikke er det. Jeg kommer nok ikke til å gå ned i kjelleren som jeg har gjort de andre gangene, nå er jeg så innstilt på enda en ny PP og TR. Men jeg må ærlig innrømme at neste PP - den har jeg store forhåpninger til pga letrozolen. Hvis TR kommer så kommer jeg til å gå i kjelleren og helt sikkert føle at det aldri kommer til å klaffe.

Jeg har heller ikke bestemt meg 100% om jeg skal teste for første gang på torsdag, men det er ikke fordi jeg er så fryktelig spent, det er mer at jeg bare ønsker å få det overstått og har veldig mange tester. Hadde jeg ikke hatt alle de testene hadde jeg ikke giddet, men har jo 100 fra Ebay som det hadde vært gøy å se om funker (er ikke sååå fornøyd med EL-testene at jeg tror g-testene er så veldig bra heller akkurat).

CD 22 og 7 DPO

Ingen symptomer på en baby what so ever. Ingen murringer, ingen ømme pupper, graf med temperatur som er såvidt over coverline. Tja, rett og slett ingen følelse på at det har klaffet denne gangen. Ingen stikkinger, øm livmor, tyngdefølelse. Nada. Det er rett og slett ingenting i meg som tilsier at det har klaffet denne gangen.

Må ta en titt bakover i dagboken og se når jeg fikk ømme pupper sist, for da vet jeg at TR er innenfor et visst tidsrom tenker jeg.

Har veldig mange g-tester, men målet er å vente til 4. juni med å teste. Vi er flere i IKM uke 23 - gruppen som venter til den dagen, så bør jo i utgangspunktet vente. Har lyst å teste i vann for å se om det kommer skyggestrek, for de Ebay-testene jeg har nå har jeg aldri prøvd før, så jeg aner jo ikke hvordan de er. Fulgte ikke med bruksanvisning og det står ikke hvor mange ml/mlu den måler, så spørs om de egentlig funker faktisk.. :rolleyes:

Har fått solt meg masse denne helgen, så kroppen burde ha godt med d-vitaminer :) Nå venter en ny uke med jobb, så avslapning igjen til helgen + babyshower på søndag (dagen for IKM). Skal også få bestilt meg noen bøker fra biblioteket så jeg har ettermiddagene mine planlagt nå som barna mine har reist til pappa'n sin :)

9 DPO

Feiger ut fra 4.juni gjengen og testet i går. Skimtet en strek, så tok kanskje 8 tester i går, pluss i vann og fikk mannen til å teste, for å sjekke om det kunne stemme. Jeg hadde virkelig ikke troen denne gangen. Testene ga ingen tvil i morges. Men her er det en liten spire:Heartred
Håper den holder seg fast og holder seg der til februar :Heartred

upload_2020-6-3_8-46-24.jpeg

9 DPO
Feiger ut fra 4.juni gjengen og testet i går. Skimtet en strek, så tok kanskje 8 tester i går, pluss i vann og fikk mannen til å teste, for å sjekke om det kunne stemme. Jeg hadde virkelig ikke troen denne gangen. Testene ga ingen tvil i morges. Men her er det en liten spire:Heartred

Vis vedlegget 327872
Ååååååh!!! Gratulerer!!! Så fantastisk! Endelig!! :Heartred

Tusen, tusen takk - jeg kan ikke helt tro det egentlig, samtidig som det er litt sånn «selvfølgelig», fordi det ikke føles rart allikevel. Vanskelig å forklare. Men nå må den klamre seg fast og virkelig holde seg der til februar :Heartpink

9 DPO

Vis vedlegget 327872

Gratulerer :D Så gøy da!

9 DPO

Vis vedlegget 327872
Gratulerer så mye!

Åhh! Gratulerer ❤

Gratulerer ❤️

Ååh, kjære deg, dette var helt fantastisk å se:Heartbigred

Dette skal holde hele veien!:love7

Gratulerer :D Så gøy da!
Gratulerer så mye!
Åhh! Gratulerer ❤
Ååh, kjære deg, dette var helt fantastisk å se:Heartbigred

Dette skal holde hele veien!:love7

Tusen millioner takk alle sammen - det varmer så utrolig med lykkeønskninger :Heartred Jeg tror absolutt at jeg er gravid, det hjalp med digital som bekreftet det, men det er så rart og nesten litt sjokkerende ettersom jeg var så overbevist om at dette var en PP som jeg bare måtte gjennom for å få det til på neste eller gangen etter. Men jeg har jo kjent på en helt annen ro denne gangen enn de to andre gangene.

Merkelig hvordan det plutselig gikk denne gangen. Jeg har tidvis kjent noe, vanskelig å beskrive, men jeg har overhodet ikke relatert det til svangerskap og baby. Det kunne like gjerne være TR eller tilfeldig. Og det kommer jeg fortsatt ikke til å vite, for hvis jeg skulle beskrevet symptomer denne gangen vil jeg fortsatt stå på at jeg ikke har kjent noen verdens ting. Begge de forrige PP'ene har jeg kjent mer, både her og der. Håper ikke det er noe negativt for lille baby, jeg kjenner at det skal bli godt å passere IKM som er på søndag, om 4 dager.
Jeg håper så inderlig at spiren sitter til midten av februar og at alle dere som ikke er gravide følger raskt etter :love7

9 DPO

Vis vedlegget 327872

Åh wow, gratulerer så masse!!:Heartred Det må være en helt fantastisk følelse!!:excited001

Åh wow, gratulerer så masse!!:Heartred Det må være en helt fantastisk følelse!!:excited001

Tusen, tusen takk!! :) Ja, det er det virkelig... Det er helt surrealistisk.. Er livredd for å oppdage blod eller bli for glad og så er det kjemisk eller ender i SA. Første milepæl nå er IKM på søndag, skal bli godt å få det overstått. Krysser fingrene for deg!

Back
Topp