Håperpånr3 lufter litt tanker

Dagens tester, 10 DPO :Heartblue Tror kanskje strekene er sterkere i dag, bittelitt hvertfall.

Typisk at termometeret mitt ikke har mer batteri igjen - sluttet å funke i dag :eek::rolleyes:

upload_2020-6-4_8-49-39.jpeg

Last edited:
Legger ut litt bilder av testene jeg har tatt så dere kan se. Savnet veldig lignende de første par ukene i prøvingen :)

upload_2020-6-4_8-51-6.jpeg

upload_2020-6-4_8-51-17.jpeg

Vet ikke om kvaliteten på bildene blir særlig bra, men man kan skimte strek på One Step, nesten ingenting på Babyplan. Var fortsatt såpass svakt at jeg tenkte det kanskje kunne være skyggestrek.

upload_2020-6-4_8-52-59.jpeg

upload_2020-6-4_8-54-11.jpeg

Legger ut litt bilder av testene jeg har tatt så dere kan se. Savnet veldig lignende de første par ukene i prøvingen :)

Vis vedlegget 327949

Vis vedlegget 327950

Vet ikke om kvaliteten på bildene blir særlig bra, men man kan skimte strek på One Step, nesten ingenting på Babyplan. Var fortsatt såpass svakt at jeg tenkte det kanskje kunne være skyggestrek.

Vis vedlegget 327952

Vis vedlegget 327953

Åå takk for at du la ut!! Veldig fint å se stigningen. Jeg har jo bare brukt babyplan så kanskje kanskje det er håp...

Åå takk for at du la ut!! Veldig fint å se stigningen. Jeg har jo bare brukt babyplan så kanskje kanskje det er håp...

Vet at det var noe jeg savnet, så da er det helt sikkert flere som ønsker det samme :) Og du ser jo at One Step er mye sterkere 9 DPO enn Babyplan. Kunne jo se den såvidt, men kunne like gjerne vært en skyggestrek basert på det lille jeg har av erfaring.
Jeg testet ikke med Babyplan 8 DPO, men da hadde den sikkert ikke vært synlig i det hele tatt.

Gratulerer så mye igjen, med to nydelige streker ♡

Tusen, tusen takk :dummy1: :dummy: Jeg regner med du joiner meg om få timer/dager :) :) :)

Vet at det var noe jeg savnet, så da er det helt sikkert flere som ønsker det samme :) Og du ser jo at One Step er mye sterkere 9 DPO enn Babyplan. Kunne jo se den såvidt, men kunne like gjerne vært en skyggestrek basert på det lille jeg har av erfaring.
Jeg testet ikke med Babyplan 8 DPO, men da hadde den sikkert ikke vært synlig i det hele tatt.

Tusen, tusen takk :dummy1: :dummy: Jeg regner med du joiner meg om få timer/dager :) :) :)

Håper det ♡
Jeg har makesure tidligtester liggende og. Kanskje jeg bør prøve en sånn. Har ikke tisset på 4 timer nå. Bør vel egentlig vente til ikveld, men ifølge denne oversikten er det faktisk høyest sjanse early afternoon 9 dpo. Og det er jo ikke så lett å vente akkurat :angelic:
Skal/skal ikke :hungover: :shy:

Vedlegg

• 7A11742A-0EB4-4F03-9A68-66D7B7F4B0F8.jpeg
    7A11742A-0EB4-4F03-9A68-66D7B7F4B0F8.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 70
Håper det ♡
Jeg har makesure tidligtester liggende og. Kanskje jeg bør prøve en sånn. Har ikke tisset på 4 timer nå. Bør vel egentlig vente til ikveld, men ifølge denne oversikten er det faktisk høyest sjanse early afternoon 9 dpo. Og det er jo ikke så lett å vente akkurat :angelic:
Skal/skal ikke :hungover: :shy:

Har du mange tester da? Tror du med glede kjøper flere hvis det viser seg at du får positiv i dag ;) Jeg må kjøpe enda en digital og det er bare stas :D

Prøvde jo Make Sure 25 ml/mlu i går og den viste bortimot likt som Babyplan tidlig :)

Har du mange tester da? Tror du med glede kjøper flere hvis det viser seg at du får positiv i dag ;) Jeg må kjøpe enda en digital og det er bare stas :D

Prøvde jo Make Sure 25 ml/mlu i går og den viste bortimot likt som Babyplan tidlig :)

Har 8 tidligtester igjen, og kanskje 30 vanlige. Så jeg har en god del ja :hilarious:

Da synes jeg du skal teste :D

Klarte jo ikke å la være selvfølgelig. Skimter jo noe, men det er så sinnsykt svakt at det egentlig bare er tullete å få noe håp av det der:hungover:

Prøver å holde meg unna flere idag, så får jeg heller prøve imorgen tidlig:shy:

Vedlegg

• C9342071-1FBB-433C-993B-B9192D69F157.jpeg
    C9342071-1FBB-433C-993B-B9192D69F157.jpeg
    31 KB · Visninger: 105

Vis vedlegget 327949

Vis vedlegget 327950

Vis vedlegget 327952

Vis vedlegget 327953
Fint å se disse testene! Selv om de er svake, er de likevel positive :)

Klarte jo ikke å la være selvfølgelig. Skimter jo noe, men det er så sinnsykt svakt at det egentlig bare er tullete å få noe håp av det der:hungover:

Men hallo, er det ikke strek her da?? :nailbiting::woot:

Jeg skimter også :rolleyes:
1CDC2CC4-7024-4948-9E45-48D128717DF3.jpeg

Litt vanskelig å se, men jeg mener at det er en strek der... :woot: Du må hvertfall ta i morgen tidlig ja... :) Mine var veldig svake den ene dagen, men utvilsomt positive den andre ;)

Haha takk for optimisten.
Jeg vet ikke helt jeg altså.
Syns bittelitt bedre i svart hvitt kanskje, men kan like gjerne være skygge. Dessuten blir jo kvaliteten dårligere her:sour:

Vedlegg

• AF6602C5-EB45-4905-9B6F-578C2F78261A.jpeg
    AF6602C5-EB45-4905-9B6F-578C2F78261A.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 79
Back
Topp