Gratulerer så mye februar er en fin mnd å få baby i
Tusen takk - satser absolutt på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye februar er en fin mnd å få baby i
Legger ut litt bilder av testene jeg har tatt så dere kan se. Savnet veldig lignende de første par ukene i prøvingen
Vis vedlegget 327949
Vis vedlegget 327950
Vet ikke om kvaliteten på bildene blir særlig bra, men man kan skimte strek på One Step, nesten ingenting på Babyplan. Var fortsatt såpass svakt at jeg tenkte det kanskje kunne være skyggestrek.
Vis vedlegget 327952
Vis vedlegget 327953
Åå takk for at du la ut!! Veldig fint å se stigningen. Jeg har jo bare brukt babyplan så kanskje kanskje det er håp...
Gratulerer så mye igjen, med to nydelige streker ♡
Vet at det var noe jeg savnet, så da er det helt sikkert flere som ønsker det samme Og du ser jo at One Step er mye sterkere 9 DPO enn Babyplan. Kunne jo se den såvidt, men kunne like gjerne vært en skyggestrek basert på det lille jeg har av erfaring.
Jeg testet ikke med Babyplan 8 DPO, men da hadde den sikkert ikke vært synlig i det hele tatt.
Tusen, tusen takk Jeg regner med du joiner meg om få timer/dager
Håper det ♡
Jeg har makesure tidligtester liggende og. Kanskje jeg bør prøve en sånn. Har ikke tisset på 4 timer nå. Bør vel egentlig vente til ikveld, men ifølge denne oversikten er det faktisk høyest sjanse early afternoon 9 dpo. Og det er jo ikke så lett å vente akkurat
Skal/skal ikke
Har du mange tester da? Tror du med glede kjøper flere hvis det viser seg at du får positiv i dag Jeg må kjøpe enda en digital og det er bare stas
Prøvde jo Make Sure 25 ml/mlu i går og den viste bortimot likt som Babyplan tidlig
Har 8 tidligtester igjen, og kanskje 30 vanlige. Så jeg har en god del ja
Da synes jeg du skal teste
Fint å se disse testene! Selv om de er svake, er de likevel positiveLegger ut litt bilder av testene jeg har tatt så dere kan se. Savnet veldig lignende de første par ukene i prøvingen
Vis vedlegget 327949
Vis vedlegget 327950
Vet ikke om kvaliteten på bildene blir særlig bra, men man kan skimte strek på One Step, nesten ingenting på Babyplan. Var fortsatt såpass svakt at jeg tenkte det kanskje kunne være skyggestrek.
Vis vedlegget 327952
Vis vedlegget 327953
Men hallo, er det ikke strek her da??Klarte jo ikke å la være selvfølgelig. Skimter jo noe, men det er så sinnsykt svakt at det egentlig bare er tullete å få noe håp av det der
Prøver å holde meg unna flere idag, så får jeg heller prøve imorgen tidlig
Jeg skimter ogsåKlarte jo ikke å la være selvfølgelig. Skimter jo noe, men det er så sinnsykt svakt at det egentlig bare er tullete å få noe håp av det der
Klarte jo ikke å la være selvfølgelig. Skimter jo noe, men det er så sinnsykt svakt at det egentlig bare er tullete å få noe håp av det der
Haha takk for optimisten.
Jeg vet ikke helt jeg altså.
Syns bittelitt bedre i svart hvitt kanskje, men kan like gjerne være skygge. Dessuten blir jo kvaliteten dårligere her
Lovende farge på testene i hvert fall krysser fingrene
Lovende farge på testene i hvert fall krysser fingrene