Dersom jeg skal satse på at PP2 blir på 23 dager som PP1, så er:
CD 1 = 12. april
Forventet EL = CD 10 den 21. april
IKM = CD 24 den 5. mai
Sex
Sex annenhver dag fra CD4 til CD20. Avhengig av når (og hvis) jeg får positiv EL-test kan vi ha det dagen jeg får positiv test uansett om vi hadde det dagen før.
Grapefruktekstrakt
Jeg har begynt på grapefruktekstrakt i dag. Tar 15 dråper tre ganger om dagen. Er det noen som vet om det er nok / for mye? Står at det er doseringen på flasken, men jeg aner jo ikke om det er det jeg skal ta for å prøve å få EL-slim.
Solvipect
Ettersom jeg fikk positiv EL-test på CD9 og negativ på CD10, så tar jeg utgangspunkt i at jeg har EL på CD10 denne gangen også. Jeg begynner derfor med 10 ml Solvipect morgen og kveld fra og med i morgen til EL. Er dette riktig dosering?
Grapefruktjuice
Tenker jeg drikker 1 glass grapefruktjuice per dag fom CD5, dvs. 16. april til EL.
Babyklister
10 dråper tre ganger daglig fom dagen jeg får negativ EL-test er planen. Noen som mener jeg bør gjøre det annerledes?
Ananas
1 skive fersk ananas fom 1DPO til 6 DPO.
Tempe
Jeg har ikke fått basaltermometeret mitt enda, men begynner så fort jeg har fått det og temper til IKM. Her trenger jeg å lære meg vesentlig mer for å få utbytte kjenner jeg. Temper hver dag til samme tid og fører inn i app.
I tillegg tar jeg folat og omega-3.
Mannen
Har dere noen tips til hva mannen kan gjøre? Han begynner i dag med tran og folat han også, så skal han også få lov til å drikke litt grapefruktjuice i tiden før EL. Har lest at han burde ha sink (feks gresskarkjerner), så det skal kjøpes inn på tirsdag. Ellers skal både han og jeg bli flinkere med kostholdet og spise mer frukt og grønt. Vi var så flinke i januar og februar, men har blitt litt slapphendte i mars under Coronatiden. Dersom dere har noen gode tips til mannen tar jeg gjerne det imot også