Å tro meg - jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg var så fiksert på å bli gravid med førstemann og jeg fikk meg en skikkelig psykisk knekk da det ikke gikk. ble så utbrent og deprimert at jeg var sykemeldt i 5 uker (i de 5 ukene hvor jeg slappet helt av så ble jeg gravid). Det er utrolig sårt å se søsken og venner bli gravide bare fordi de har tatt antibiotika eller glemt pillen en dag, mens vi prøver med klokkeslett, temping, eggløsningstester osv osv.
Det eneste som har "hjulpet" oss er å tenke at det skjer når det skjer. Jeg hadde egentlig gitt litt opp nå
Det høres vondt ut! Det er ikke noe godt å gå rundt med den følelsen. Det er så bra at du er gravid med nr 2 nå!
Jeg har klart å la være å tenke på det i noen timer nå, men nå er jeg hjemme igjen og da er det vanskeligere å ikke tenke på det. Spiste litt spekemat til lunch, det har jeg holdt meg unna så langt. Nå som jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid kan jeg nyte de tingene som jeg må holde meg unna når jeg blir gravid (spekemat, oster, masse kaffe og kanskje en øl eller litt vin).
Tror ikke det er noe poeng å teste mer denne PP. Nå er det bare å stålsette seg for TR og begynne planlegging for PP2.