Håperpånr3 lufter litt tanker

Å tro meg - jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg var så fiksert på å bli gravid med førstemann og jeg fikk meg en skikkelig psykisk knekk da det ikke gikk. ble så utbrent og deprimert at jeg var sykemeldt i 5 uker (i de 5 ukene hvor jeg slappet helt av så ble jeg gravid). Det er utrolig sårt å se søsken og venner bli gravide bare fordi de har tatt antibiotika eller glemt pillen en dag, mens vi prøver med klokkeslett, temping, eggløsningstester osv osv.

Det eneste som har "hjulpet" oss er å tenke at det skjer når det skjer. Jeg hadde egentlig gitt litt opp nå :p

Det høres vondt ut! :Heartred Det er ikke noe godt å gå rundt med den følelsen. Det er så bra at du er gravid med nr 2 nå! :)

Jeg har klart å la være å tenke på det i noen timer nå, men nå er jeg hjemme igjen og da er det vanskeligere å ikke tenke på det. Spiste litt spekemat til lunch, det har jeg holdt meg unna så langt. Nå som jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid kan jeg nyte de tingene som jeg må holde meg unna når jeg blir gravid (spekemat, oster, masse kaffe og kanskje en øl eller litt vin).

Tror ikke det er noe poeng å teste mer denne PP. Nå er det bare å stålsette seg for TR og begynne planlegging for PP2.

Tusen takk for veldig koselige ord :love7 Ja, måtte viljestyrke til, men samtidig var det helt greit. Ble så skuffet av to klare negative tester. Sliter mer med å ikke teste i morgen, så det må jeg ;)
Hvordan synes du tiden fremover nå er for din del? :)

Det høres deilig ut! Jeg tror vi skal på tur i morgen også, godt å koble litt av fra alt sammen :)
Ha en super kveld videre og nyt påsken :flower

Så du testet igjen i dag, kjedelig med negativ test, men alt håp er ikke ute enda :Heartred
For min del så holder jeg meg unna tester hvertfall til i morgen, vet ikke om jeg bør prøve drøye enda noen dager. Får se hvordan morgendagen blir:)

Så du hadde vært ute i dag, så deilig :) kom nettopp inn selv etter hele dagen ute i frisk luft. Godt å koble vekk tankene;) Hvor i landet bor du? :)

Så du testet igjen i dag, kjedelig med negativ test, men alt håp er ikke ute enda :Heartred
For min del så holder jeg meg unna tester hvertfall til i morgen, vet ikke om jeg bør prøve drøye enda noen dager. Får se hvordan morgendagen blir:)

Så du hadde vært ute i dag, så deilig :) kom nettopp inn selv etter hele dagen ute i frisk luft. Godt å koble vekk tankene;) Hvor i landet bor du? :)

Neida, jeg vet jo det.. Er bare så overbevist når jeg får negative g-tester og føles som at livmortappen begynner å åpne seg. Er virkelig ikke antydning til strek på testene engang. Tester ikke i morgen, men får se om jeg tester til uken hvis jeg føler for det. Har bestilt 100 strips (!!!) fra Ebay, men de kommer ikke før i slutten av april.

Jeg er så imponert over at du klarer å holde deg!! :) Hvilken DPO er du i morgen igjen?

Ja, vi har vært på sykkeltur og kost oss ute i finværet - helt nydelig dag i dag! Bor på Østlandet, så de siste par dagene har vært veldig fine. Hvor i landet bor du da? :) Klarer du å la være å tenke helt på testingen eller tenker du på den gjennom dagen selv om du gjør ting? Jeg kjenner at det hjelper veldig å komme meg hjemmefra, men så fort jeg kommer hjem dras jeg tilbake til testemodus og blir nedfor fordi jeg ikke tror det går denne måneden.

CD 22 og 11 DPO

Jeg fikk jo negativ g-test i dag tidlig. Helt blank - ingen antydning til strek og jeg har sett på den i alle vinkler kanskje 20 ganger i dag. Hadde det kun vært negativ test, så kunne jeg fint vært optimistisk. Men....

Livmortappen var veldig lavt nede i dag, men høyt igjen i ettermiddag. Det i seg selv gjør ingenting, men den virker litt mer åpen enn de siste dagene. Og det er absolutt ikke bra, for det er et tegn på TR. Den er allikevel litt hard og litt myk.

Sekret: I dag har det vært særdeles lite. Vil vel beskrive det som tørr kanskje..

Ømme pupper, men absolutt ingen antydning til blodårer på de som jeg ser mange i starten av en graviditet beskriver det rett før eller rundt de får positiv test. Brystvortene er ikke ømme.

Ingen stikking i livmoren eller nederst i magen. Ingenting!

Humøret har vært stabilt stort sett hele dagen. Var litt fornærmet på mannen i dag tidlig, men gikk over heldigvis.

Fortsatt superlyst på kaffe.

Ingen kvalme eller svimmelhet.

Høy sexlyst i går, så det fikk mannen utbytte av :joyful:

Noooooe mensenmurring helt nede i eggstokkene. Ikke mye, ikke vondt eller ubehagelig.

Spiste spekemat i dag med god samvittighet, men alkohol frister ikke.

Ønsker alle som er innom en riktig god påskeaften i morgen med deres kjære og krysser fingrene for positive g-tester på oss alle sammen :Heartred

Neida, jeg vet jo det.. Er bare så overbevist når jeg får negative g-tester og føles som at livmortappen begynner å åpne seg. Er virkelig ikke antydning til strek på testene engang. Tester ikke i morgen, men får se om jeg tester til uken hvis jeg føler for det. Har bestilt 100 strips (!!!) fra Ebay, men de kommer ikke før i slutten av april.

Jeg er så imponert over at du klarer å holde deg!! :) Hvilken DPO er du i morgen igjen?

Ja, vi har vært på sykkeltur og kost oss ute i finværet - helt nydelig dag i dag! Bor på Østlandet, så de siste par dagene har vært veldig fine. Hvor i landet bor du da? :) Klarer du å la være å tenke helt på testingen eller tenker du på den gjennom dagen selv om du gjør ting? Jeg kjenner at det hjelper veldig å komme meg hjemmefra, men så fort jeg kommer hjem dras jeg tilbake til testemodus og blir nedfor fordi jeg ikke tror det går denne måneden.

Skjønner det er mange ting som føles negativt, om det ikke skulle klaffe for oss denne mnd får vi trøste oss med at de færreste får det til i første pp. Selv om det er lite trøst når en står midt oppi det:(

Er vell mer at jeg er livredd negativ test enn at jeg er flink til å vente :hilarious: huff, skremmer meg så vanvittig at den kanskje vil være negativ. Testet ikke etter el, hadde ikke fått tester da. Så vet ikke sikkert dpo. IKM er onsdag, så noen dager igjen. Vet ikke om det er for tidlig å teste i morgen? Burde vell kanskje vente lengre? usikker..

Så herlig med sykkeltur da :) bor på Østlandet, nærmere bestemt Telemark :) Når jeg er ute forsvinner tankene, spesielt om vi er på tur:) Frisk luft og stillhet får alltid tankene mine langt vekk. Funker heldigvis på dette også. Hjemme er det verre, men strikker endel og da pleier også tankene forsvinne. Men klart jeg tenker endel på det hjemme, og mannen er nesten mer håpefull og optimistisk enn meg. Kjenner det stresser meg litt. Spent på hans reaksjon om det ikke klaffer denne mnd :think005

lite symptomer her i gården, såre brystvorter, men det er det eneste. Verken mer synlige blodårer eller hardere pupper, så ja ‍♀️ Lite som taler for at det er klaff denne mnd :confused:

Skjønner godt det er tøft når hodet surrer rundt testing mye når en er hjemme. Har du noen hobbyer du liker å drive med da? Som kan få tankene over på noe anna? :)

CD 23 og 12 DPO (eller er det CD1?)

God påskeaften alle sammen,

I dag hadde jeg tenkt å overraske mannen med en positiv gravditietstest i påskeegget hans, men det fikk jeg altså ikke gjort.
Tok en g-test i morges som var negativ og like etter begynte jeg å blø. Foreløpig har jeg ikke blødd mye, kun det jeg vil kalle spotting, men jeg kjente murring i dag tidlig og tenkte at nå er det ikke mange dagene til TR kommer. Uten å si helt sikkert selvfølgelig, så anslår jeg et estimat på kanskje 1 - 1,5 ts blod (merkelig å måle opp blodet slik merker jeg). Så foreløpig er det som sagt ikke mye. Følger med resten av dagen.

Jeg synes det er så vanskelig å vite om jeg skal regne dagen i dag som CD1 eller om jeg skal vente til det er mye blod. Hva gjør dere eller ville dere gjort? Dersom TR begynner i dag har jeg en syklus på kun 22 dager, med lutealfase på 11-12 dager. Er det innafor med tanke på bli gravid?? :(

Jeg har allerede kastet meg på og bestilt basaltermometer (burde vel egentlig begynt i dag - eller hvordan funker det?), mer folat og babyklister. Denne PP'en skal jeg gi en skikkelig innsats! :cool: Har grapefruktekstrakt og solvipect klart.

Fint om dere kan gi litt tilbakemeldinger på hva dere ville gjort og tenkt i min situasjon - for jeg har aldri vært borti dette tidligere og aner nå rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg trenger også litt hjelp til å vite på hvilken CD eller DPO jeg skal begynne med følgende:

- Solvipect =
- Grapefruktekstrakt =
- Babyklister =
- Å tempe =

Håper alle som har vært prøvere mer enn 1 PP kan legge igjen litt råd og tanker :Heartred

I dag hadde jeg tenkt å overraske mannen med en positiv gravditietstest i påskeegget hans, men det fikk jeg altså ikke gjort.
Tok en g-test i morges som var negativ og like etter begynte jeg å blø. Foreløpig har jeg ikke blødd mye, kun det jeg vil kalle spotting, men jeg kjente murring i dag tidlig og tenkte at nå er det ikke mange dagene til TR kommer. Uten å si helt sikkert selvfølgelig, så anslår jeg et estimat på kanskje 1 - 1,5 ts blod (merkelig å måle opp blodet slik merker jeg). Så foreløpig er det som sagt ikke mye. Følger med resten av dagen.

Jeg synes det er så vanskelig å vite om jeg skal regne dagen i dag som CD1 eller om jeg skal vente til det er mye blod. Hva gjør dere eller ville dere gjort? Dersom TR begynner i dag har jeg en syklus på kun 22 dager, med lutealfase på 11-12 dager. Er det innafor med tanke på bli gravid?? :(

Jeg har allerede kastet meg på og bestilt basaltermometer (burde vel egentlig begynt i dag - eller hvordan funker det?), mer folat og babyklister. Denne PP'en skal jeg gi en skikkelig innsats! :cool: Har grapefruktekstrakt og solvipect klart.

Fint om dere kan gi litt tilbakemeldinger på hva dere ville gjort og tenkt i min situasjon - for jeg har aldri vært borti dette tidligere og aner nå rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg trenger også litt hjelp til å vite på hvilken CD eller DPO jeg skal begynne med følgende:

- Solvipect =
- Grapefruktekstrakt =
- Babyklister =
- Å tempe =

Håper alle som har vært prøvere mer enn 1 PP kan legge igjen litt råd og tanker :Heartred
Jeg hadde brunlig utflod og registrerte det som spotting. I dag har jeg også brunlig utflod, men blitt kraftigere. Jeg registrerer det som mensen når det er rødt :) som jeg tipper blir i dag eller i morgen. Lutealfase på 11-12 dager er helt fint og innenfor normalen :) jeg begynner å tempe etter mensen selv, men man trenger hvert fall 3 dager før eggløsning. Så kanskje begynne en uke før for å få en god «base line». Viktige ting å huske på når man temper:
- Samme tidspunkt hver dag
- Temp før du gjør noe annet.
- Helst sammenhengende søvn i 3t.
- Skriv ned tempen med engang, vanskelig å huske!
- Noter ned ting som at du drikker alkohol, feber, sovet dårlig for det påvirker tempen

Jeg bruker FF og synes selv det en den beste tempeappen :)

solvipect begynner du å ta en uke før forventer EL :)

- Solvipect =
- Grapefruktekstrakt =
- Babyklister =
- Å tempe =

CD 1 er første dag med friskt blod. Kommer dette sent på kvelden (type kl 22-24) er CD 1 neste dag. Så , så lenge du bare spotter mørkt blod er det ikke sett på som mensen.

Du bør begynne å måle temperaturen så fort du får termometeret men så lenge det rekker å komme noen dager før forventet eggløsning skal det gå fint :happy:

Lykke til!

Jeg hadde brunlig utflod og registrerte det som spotting. I dag har jeg også brunlig utflod, men blitt kraftigere. Jeg registrerer det som mensen når det er rødt :) som jeg tipper blir i dag eller i morgen. Lutealfase på 11-12 dager er helt fint og innenfor normalen :) jeg begynner å tempe etter mensen selv, men man trenger hvert fall 3 dager før eggløsning. Så kanskje begynne en uke før for å få en god «base line». Viktige ting å huske på når man temper:
- Samme tidspunkt hver dag
- Temp før du gjør noe annet.
- Helst sammenhengende søvn i 3t.
- Skriv ned tempen med engang, vanskelig å huske!
- Noter ned ting som at du drikker alkohol, feber, sovet dårlig for det påvirker tempen

Jeg bruker FF og synes selv det en den beste tempeappen :)

solvipect begynner du å ta en uke før forventer EL :)

Tusen takk for gode råd rundt temping! :) Jeg har ikke lest noe om temping i det hele tatt, så det er virkelig helt nytt for meg. Håper jeg får termometeret om en ukes tid hvertfall. Bestilte fra Farmasiet og sist jeg gjorde det fikk jeg det dagen etter. Nå med påsken tar det nok litt tid, men tirsdag-onsdag neste uke bør jeg vel ha det. Tar nok litt lenger til med det andre. Det bestilte jeg fra Mecindo.

Er det Fertility Friend FF App i appstore som du bruker? Er den enkel å bruke?

Jeg har ikke spottet noe særlig mer, men kom såvidt litt blod da mannen og jeg hadde oss for noen timer siden. Kommer bittelitt i do når jeg tisser, men veldig lite i truseinnlegget foreløpig. Ettersom jeg er på CD 23 i dag håper jeg at jeg ikke får friskt blod og mengder i dag, men det kan godt komme i morgen eller mandag, for da har jeg syklusdag på 23 dager. Clearblue sin eggløsningskalkulator sier at det ikke er sannsynlig for EL med syklusdager under 23 dager, så da håper jeg min syklus blir på 23-25 dager. Spent på når TR kommer for fullt kjenner jeg.. Hvor lenge er det vanlig å spotte før TR?

CD 1 er første dag med friskt blod. Kommer dette sent på kvelden (type kl 22-24) er CD 1 neste dag. Så , så lenge du bare spotter mørkt blod er det ikke sett på som mensen.

Du bør begynne å måle temperaturen så fort du får termometeret men så lenge det rekker å komme noen dager før forventet eggløsning skal det gå fint :happy:

Lykke til!

Tusen takk for svar, SoonToBeMama :) Da ser jeg an og krysser fingrene for at TR ikke kommer i dag slik at syklusen min blir på hvertfall 23 dager ettersom jeg er på CD23 i dag.

Blir veldig spennende å prøve temping, for det har jeg aldri gjort før. Bør sette alarm på samme tid hver dag da :)

Notis til meg selv for neste PP:

Livmortappen er fortsatt delvis myk og hard om hverandre. Virker litt åpen, litt lukket. Ikke like åpen som ved EL. Høyt oppe (ikke lavt nede som står på Syklus.info). Usikker på om den er bakovervendt eller ikke.

Ømme bryster fortsatt, så dette er ikke et tegn på graviditet for min del.
Hvit utflod fra EL til TR. Tørr i går, dagen før spotting.
Murring i morges som gjorde at jeg tenkte at "nå er det ikke lenge til mensen kommer"

Kjekke notater til neste PP på disse syklusdagene :)

Tusen takk for gode råd rundt temping! :) Jeg har ikke lest noe om temping i det hele tatt, så det er virkelig helt nytt for meg. Håper jeg får termometeret om en ukes tid hvertfall. Bestilte fra Farmasiet og sist jeg gjorde det fikk jeg det dagen etter. Nå med påsken tar det nok litt tid, men tirsdag-onsdag neste uke bør jeg vel ha det. Tar nok litt lenger til med det andre. Det bestilte jeg fra Mecindo.

Er det Fertility Friend FF App i appstore som du bruker? Er den enkel å bruke?

Jeg har ikke spottet noe særlig mer, men kom såvidt litt blod da mannen og jeg hadde oss for noen timer siden. Kommer bittelitt i do når jeg tisser, men veldig lite i truseinnlegget foreløpig. Ettersom jeg er på CD 23 i dag håper jeg at jeg ikke får friskt blod og mengder i dag, men det kan godt komme i morgen eller mandag, for da har jeg syklusdag på 23 dager. Clearblue sin eggløsningskalkulator sier at det ikke er sannsynlig for EL med syklusdager under 23 dager, så da håper jeg min syklus blir på 23-25 dager. Spent på når TR kommer for fullt kjenner jeg.. Hvor lenge er det vanlig å spotte før TR?

Ja, fertility fruens den heter :) Den kan se litt komplisert ut, men jeg syns den er veldig grei. Lurer du på noe så sender du bare en PM så kan jeg forklare :) Første måned så er det som om du var VIPmedlemskap, så andre mnd blir det litt færre funksjoner. Da kan man eventuelt vurdere om man skal oppgradere eller klarer seg med det som følger med gratis. Det er også masse god informasjon om forskjellige ring rundt prøving som de forskjellige fasene i syklus, hvordan tempe og tolke grafer :)

Det er veldig individuelt så da må man bare finne ut hva som stemmer for seg. Jeg håper jeg også bare spotter i dag, og at jeg kan legge til enda en dag i lutealfasen :rolleyes:

Sender varme tanker din vei :Heartred Trasig å lese om en negativ test i dag og spotting. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg de neste dagene. Heier på deg uansett hvordan denne pp utvikler seg videre :wav

Ja, fertility fruens den heter :) Den kan se litt komplisert ut, men jeg syns den er veldig grei. Lurer du på noe så sender du bare en PM så kan jeg forklare :) Første måned så er det som om du var VIPmedlemskap, så andre mnd blir det litt færre funksjoner. Da kan man eventuelt vurdere om man skal oppgradere eller klarer seg med det som følger med gratis. Det er også masse god informasjon om forskjellige ring rundt prøving som de forskjellige fasene i syklus, hvordan tempe og tolke grafer :)

Det er veldig individuelt så da må man bare finne ut hva som stemmer for seg. Jeg håper jeg også bare spotter i dag, og at jeg kan legge til enda en dag i lutealfasen :rolleyes:

Takk for god informasjon :) Jeg skal sjekke det ut i morgen og ta en titt. Har noen grafer i appene jeg allerede har, hvor jeg kan legge inn temp og følge med. Kan eventuelt prøve det først, nå har jeg tross alt tre apper som jeg bruker :p

Blødningen har ikke tatt seg opp. Var mest i dag tidlig og da var det kanskje 1 tskje totalt. Har ikke blitt noe særlig mer. Kun et par dråper når jeg tisser og tørker meg. Har kjent på tappen et par ganger og den er fortsatt høyt oppe, virker fortsatt myk og hard, men klarer ikke å kjenne om den er åpen eller lukket. Det passer ikke helt med beskrivelsen til Syklus.info for "rett før/under mensen", men jeg får hvertfall kjent etter og føre det opp i notatene til neste gang.

Krysser fingrene for at du bare spotter disse dagene også :)

Sender varme tanker din vei :Heartred Trasig å lese om en negativ test i dag og spotting. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg de neste dagene. Heier på deg uansett hvordan denne pp utvikler seg videre :wav

Tusen takk, Smurfeline2020 :) Jeg er jo snart ferdig med CD 23, så det vil si 12 lutealfasedager og det er jeg fornøyd med :) Da kan TR bare komme i morgen eller på mandag, helst ikke senere for da blir syklusen for lang for min tålmodighet ;) 24 dager er fint :)

Oppdatering på blødning fronten:

Det har ikke skjedd noe mer - altså; det har ikke kommet noe mer. Kun litt friskt blod i et par dråper et par ganger jeg tisset tidligere i dag. Ikke noe mer. Har ikke vært noe brunt heller, sånn som jeg vet jeg har hatt tidligere før TR (generelt før, uten at vi har prøvd).

Ellers har jeg vært veldig hard i magen i kveld. Fortsatt ømme pupper, men innbiller meg at de kanskje ikke er like ille som i går..? Bittelitt mensenmurring av og til, ellers kjenner jeg lite.

Jeg spottet aldri i mine to tidligere svangerskap, så har derfor avfeid at det kan være spotting i tidlig svangerskap. Er det noen av dere som har gjort det i ett svangerskap og ikke et annet? Tenker jo at det er starten på TR ettersom jeg fikk negativ test i morges. I følge denne siden er det 85,3% av gravide som får positiv test på 12 DPO, så det burde kommet en strek dersom det hadde vært en spire på gang, burde det ikke? Legger ved bildet av testen.

Synes fortsatt ikke livmortappen virker spesielt åpen. Den er fortsatt høy, myk og hard samtidig. Hard skal vel være som å ta på nesetippen? Min nesetipp er hvertfall hard og livmortappen er mykere.

Tusen takk for svar, MiniMe80 :Heartpink Jeg regner jo med at det er en variasjon i LH i syklusen som gjorde utslaget, og jeg har jo hatt utslag hele veien i syklusen. Allikevel reagerte jeg da den var såpass mye kraftigere enn i morges + at streken var kraftigere i dag enn dagene rett etter EL. Men da er det sikkert som du sier, at det enten er TR eller svangerskap. Akkurat nå kjennes det ikke ut som at jeg er gravid.Jeg har ikke hatt noen symptomer i dag på at jeg kan være det. Brystene er ikke like ømme, jeg har fortsatt skikkelig lyst på kaffe, ingen stikkinger fra livmor på dagevis eller noe. Kjenner ingen forandring i meg. Vært litt tørrere nedentil også, men da jeg sjekket livmortappen nå så var det fortsatt hvitt, litt tykkere enn de siste dagene og nærmest klumpet seg litt. Høres jo veldig ekkelt ut, men.. Ikke store klumper i det hele tatt Var ingen lukt fra det.

Kjente akkurat på livmortappen og da jeg prøvde å trykke litt for å kjenne om den var hard, så verket det opp mot høyre. Er det noen av dere som har hatt det sånn? Hva kan det komme av? Kom med en gang etter jeg hadde trykket, er borte nå. Den kjentes fortsatt lukket og hard inni, men myk utenpå. Akkurat som det er et tynt lag utenpå. Feks om du tar et tynt pledd utenpå noe hardt, hvis dere skjønner?

Når jeg ser på testen fra i morges er den virkelig helt blendahvit. Ingen antydning til strek engang! Virkelig ikke noen vits å teste i morgen, så jeg kommer til å la være i morgen og trolig fredag også. Jeg er veldig innstilt på at det ikke gikk denne gangen. Jeg bare håper at TR ikke kommer før søndag/mandag (IKM er tirsdag), for da rekker lutealfasen min å bikke 10 dager. Er 10 DPO i morgen, så hvis jeg kommer meg forbi den dagen er jeg innenfor en OK lutealfase hvor egget kan rekke å feste seg, ikke sant?
Jeg har også fått mindre symptomer de siste dagene, akkurat som deg. Lite til ingen stikninger og mindre ømme bryst. Håper litt til på at det har klaffet da.
Kjedelig at du har spottet men bra det har sluttet. Kanskje festeblødning??

Jeg har også fått mindre symptomer de siste dagene, akkurat som deg. Lite til ingen stikninger og mindre ømme bryst. Håper litt til på at det har klaffet da.
Kjedelig at du har spottet men bra det har sluttet. Kanskje festeblødning??

Litt kjipt å miste symptomene, for da føler hvertfall jeg at det ikke er noe på gang. Men sikkert like ille, eller verre til og med, å ha masse symptomer uten at det faktisk er noe. Så jeg vet ikke hvilken som er best :)

Tja, kan ikke så mye om festeblødning til at jeg kan si noe på det, men jeg hadde det ikke med de første to, så jeg regner ikke med jeg får det denne gangen. Og jeg synes jo det er litt rart å ha festeblødning på 12 DPO? Vanskelig det der. Og kombinert med negativ test i morges + ingen symptomer bortsett fra ømme pupper (som er bedre i dag), så tror jeg dessverre at det er TR. Det var skikkelig kjipt da jeg først tenkte at det var starten på TR, men nå er jeg litt mer innstilt på det og klar for PP2 og satser på januarbaby 2021 :dummy1::dummy:

Back
Topp