Håperpånr3 lufter litt tanker

Det må ha krevd litt viljestyrke for å ikke teste i dag! Håper du klarer å slappe av i påsken, enten du velger å teste eller ei :)
 
Det må ha krevd litt viljestyrke for å ikke teste i dag! Håper du klarer å slappe av i påsken, enten du velger å teste eller ei :)

Ja, på en måte.. Var faktisk ikke så ille ettersom jeg synes det var verre å få blendahvit test de andre dagene :(
Tusen takk, det samme til deg :love2 Slappe av og slappe av ;) Kjenner jeg tenker fryktelig mye på det med testing og prøving, så blir nesten godt å få TR så jeg kan tenke positive tanker om neste PP :)
 
Tok akkurat en EL-test. Svakere enn i går. Da er det vel særdeles liten sjanse for at jeg kan være gravid, eller?
 

Vedlegg

  • 12D6C818-901C-4115-AECC-3675529A2117.jpeg
    12D6C818-901C-4115-AECC-3675529A2117.jpeg
    91,7 KB · Visninger: 69
Tok akkurat en EL-test. Svakere enn i går. Da er det vel særdeles liten sjanse for at jeg kan være gravid, eller?
Personlig vet jeg ingenting om det å ta el-tester for å se om det er graviditet på gang... Det er jo en annen type test..om ingen kan gi svar her inne, kanskje Google har noen svar?
Jeg ville uansett ikke gitt opp noe håp før evt TR kommer og de faktiske graviditets-testene er negative :Heartred
 
Personlig vet jeg ingenting om det å ta el-tester for å se om det er graviditet på gang... Det er jo en annen type test..om ingen kan gi svar her inne, kanskje Google har noen svar?
Jeg ville uansett ikke gitt opp noe håp før evt TR kommer og de faktiske graviditets-testene er negative :Heartred

Det er jo ikke alltid HcG slår ut på EL-tester, så jeg får vel bare vente..

Nå har jeg lest litt om mange som får negativ på morgenen, men positiv på ettermiddagen.. Kan jo være det er tilfelle for meg. Vet at jeg testet positivt på ettermiddagen med førstemann (men mener det var 10 dager over IKM). Husker ikke når på dagen jeg testet med nummer to. Samtidig tenker jeg jo at det er rart at EL-testen ikke slår ut skikkelig dersom HcG er høyere på ettermiddagen. Skulle jeg selvfølgelig være gravid da, det er jo selvfølgelig en stor forutsetning :joyful:

Nå kjenner jeg det virkelig klør i testefingrene mine altså...!!!!
 
Det er jo ikke alltid HcG slår ut på EL-tester, så jeg får vel bare vente..

Nå har jeg lest litt om mange som får negativ på morgenen, men positiv på ettermiddagen.. Kan jo være det er tilfelle for meg. Vet at jeg testet positivt på ettermiddagen med førstemann (men mener det var 10 dager over IKM). Husker ikke når på dagen jeg testet med nummer to. Samtidig tenker jeg jo at det er rart at EL-testen ikke slår ut skikkelig dersom HcG er høyere på ettermiddagen. Skulle jeg selvfølgelig være gravid da, det er jo selvfølgelig en stor forutsetning :joyful:

Nå kjenner jeg det virkelig klør i testefingrene mine altså...!!!!
Ja har også fått med meg at noen får bedre resultat på ettermiddag/kveld.
Men altså, du er 10dpo i dag sant? Det finnes de som ikke får positiv før etter 14dpo også. Det har jo med når egget egentlig fester seg. Kanskje ditt fester seg sent ?(har lest det kan skje mellom 8-12dpo og at det tar et par dager før det er nok hcg til at en test kan plukke det opp), så da er det jo logisk at testene blir negative når hcg ikke har dukket å starte å produsere ennå. :)
 
Ja har også fått med meg at noen får bedre resultat på ettermiddag/kveld.
Men altså, du er 10dpo i dag sant? Det finnes de som ikke får positiv før etter 14dpo også. Det har jo med når egget egentlig fester seg. Kanskje ditt fester seg sent ?(har lest det kan skje mellom 8-12dpo og at det tar et par dager før det er nok hcg til at en test kan plukke det opp), så da er det jo logisk at testene blir negative når hcg ikke har dukket å starte å produsere ennå. :)

Hehe, nå prater vi som om jeg faktisk er gravid og bare venter på positivt resultat :p Det er jo ikke sikkert at jeg er gravid engang!
Jeg tester i morgen tidlig og så får jeg se om jeg tester igjen på ettermiddagen..
 
Ja har også fått med meg at noen får bedre resultat på ettermiddag/kveld.
Men altså, du er 10dpo i dag sant? Det finnes de som ikke får positiv før etter 14dpo også. Det har jo med når egget egentlig fester seg. Kanskje ditt fester seg sent ?(har lest det kan skje mellom 8-12dpo og at det tar et par dager før det er nok hcg til at en test kan plukke det opp), så da er det jo logisk at testene blir negative når hcg ikke har dukket å starte å produsere ennå. :)

Og ja, er 10 DPO i dag, så 11 DPO i morgen :)
 
Jeg synes det virker veldig fornuftig det du skriver der. Det kommer jeg til å ta med meg videre hvertfall, for det er så skuffende å få negativ test. Fikk det i dag også, 9 DPO. Skriver et lite innlegg om det under :)

Leste gjennom alt du har lagt ut siden sist nå, for en viljestyrke du fant frem siden du ikke har testet i dag. Spennende tider i vente, krysser fingrene for oss begge:)
Håper du får en super påske hvor du klarer å koble av litt. Her var vi på tur i dag, godt med bevegelse og få hodet over på noe annet enn prøvingen. Ha en super torsdagskveld :)
 
Hehe, nå prater vi som om jeg faktisk er gravid og bare venter på positivt resultat :p Det er jo ikke sikkert at jeg er gravid engang!
Jeg tester i morgen tidlig og så får jeg se om jeg tester igjen på ettermiddagen..
Hehe velger å se på det i en positiv retning. :)
Gjør det du :)
 
Så spennende det blir med test i morgen :) Her vil jeg følge med! Krysser fingrene for deg :happy:
 
Så spennende det blir med test i morgen :) Her vil jeg følge med! Krysser fingrene for deg :happy:

Så koselig! :Heartred Er spent, men forventer negativt svar imorgen tidlig. Var mer spent natten før 9 DPO.

Kjente på livmortappen igjen nå og den er enten litt mer åpen eller dekket av en slimpropp. Tror det første.

Ellers ingen flere symptomer verdt å nevne.
 
Leste gjennom alt du har lagt ut siden sist nå, for en viljestyrke du fant frem siden du ikke har testet i dag. Spennende tider i vente, krysser fingrene for oss begge:)
Håper du får en super påske hvor du klarer å koble av litt. Her var vi på tur i dag, godt med bevegelse og få hodet over på noe annet enn prøvingen. Ha en super torsdagskveld :)

Tusen takk for veldig koselige ord :love7 Ja, måtte viljestyrke til, men samtidig var det helt greit. Ble så skuffet av to klare negative tester. Sliter mer med å ikke teste i morgen, så det må jeg ;)
Hvordan synes du tiden fremover nå er for din del? :)

Det høres deilig ut! Jeg tror vi skal på tur i morgen også, godt å koble litt av fra alt sammen :)
Ha en super kveld videre og nyt påsken :flower
 
CD 22 og 11 DPO.

Negativ test fra babyplan i morges. Merker jeg blir så nedbrutt av negativ test. Ingen skyggestrek eller noe.

Kjennes som livmortappen begynner å åpne seg også, så det tyder vel på at TR er på vei. IKM om 4 dager.
 

Vedlegg

  • 2640E3C0-01A8-49CB-976F-23E99C2BF8BE.jpeg
    2640E3C0-01A8-49CB-976F-23E99C2BF8BE.jpeg
    17 KB · Visninger: 94
Trenger vel ikke nevne at jeg har fullstendig mistet troen på at jeg skal kunne være gravid nå. Negativ test kombinert med endret livmortapp gjør at jeg bare vil komme meg til PP2 og sette igang.
 
Trenger vel ikke nevne at jeg har fullstendig mistet troen på at jeg skal kunne være gravid nå. Negativ test kombinert med endret livmortapp gjør at jeg bare vil komme meg til PP2 og sette igang.
Krysser fortsatt fingre og tær for deg :Heartred
 
Krysser fortsatt fingre og tær for deg :Heartred

Tusen takk, men jeg tror jeg må innse at PP1 straks er over og at jeg må forstå at dette kan ta tid. Eggene mine er ikke som de var for 10 år siden og kroppen har hatt spiral i mange år. Leste i stad på en amerikansk nettside at flere får negativ g-test på 11 DPO, men ved 12 DPO er svaret stort sett riktig. Det kunne jo gitt meg håp, men nå som livmortappen virker å åpne seg, så er det nok til at jeg tenker TR kommer.
 
Trenger vel ikke nevne at jeg har fullstendig mistet troen på at jeg skal kunne være gravid nå. Negativ test kombinert med endret livmortapp gjør at jeg bare vil komme meg til PP2 og sette igang.

Ikke gi opp!

Førstemann tok oss 2 år med aktiv prøving før spiren satt.
Denne gang har vi vært uten prevansjon siden han ble født for 3,5 år siden og først nå satt den igjen.
(og jeg er pisse livredd og pesimistisk for at det skal holde seg) :wideyed:
 
Ikke gi opp!

Førstemann tok oss 2 år med aktiv prøving før spiren satt.
Denne gang har vi vært uten prevansjon siden han ble født for 3,5 år siden og først nå satt den igjen.
(og jeg er pisse livredd og pesimistisk for at det skal holde seg) :wideyed:

Velkommen og takk for gode ord :Heartpink Du har helt rett, det er altfor tidlig å gi opp å skulle gi gravid på generelt grunnlag, men det er så vondt å få negative tester og da er det fort gjort å gå inn i et negativt tankesett.

Gratulerer så mye med spire nr 2 :love7
 
Velkommen og takk for gode ord :Heartpink Du har helt rett, det er altfor tidlig å gi opp å skulle gi gravid på generelt grunnlag, men det er så vondt å få negative tester og da er det fort gjort å gå inn i et negativt tankesett.

Gratulerer så mye med spire nr 2 :love7

Å tro meg - jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg var så fiksert på å bli gravid med førstemann og jeg fikk meg en skikkelig psykisk knekk da det ikke gikk. ble så utbrent og deprimert at jeg var sykemeldt i 5 uker (i de 5 ukene hvor jeg slappet helt av så ble jeg gravid). Det er utrolig sårt å se søsken og venner bli gravide bare fordi de har tatt antibiotika eller glemt pillen en dag, mens vi prøver med klokkeslett, temping, eggløsningstester osv osv.

Det eneste som har "hjulpet" oss er å tenke at det skjer når det skjer. Jeg hadde egentlig gitt litt opp nå :p
 
Back
Topp