Alt som er utenfor normalen tolker man som tegn på graviditet Før jeg startet prøvinga tenkte jeg aldri over symptomer på EL og når det var og hvordan jeg var i dpo land. Men så blir man mer bevisst på på hvordan kroppen er, ser etter alle tegn.Koselig at du legger igjen spor
For å være helt ærlig tror jeg at det er jeg som håååååper så mye å bli gravid at jeg tolker alt som tegn.. Så da kjenner jeg ekstra etter, selv om det høyst sannsynlig ikke betyr noe som helst. Men jeg velger å skrive det opp ettersom det kan roe meg ned i PP’er fremover dersom jeg får tilsvarende «symptomer»
Veldig koselig hvis du vil følge fremover
Bidronninggele er vel før EL, mens babyklister er etter.- Solvipect hostesaft (for å få EL-slim)
- Grapefruktekstrakt (også for å få EL-slim)
Disse to tas vel fra CD1 til EL?
- Temperaturmåler med to desimaler for å tempe og ha oversikt etter EL
Usikker på om jeg skal kjøpe babyklister og bidronninggele? Har dere noen tips her? Dette er vel det som skal tas etter EL?
Ananas er flott i dpo land, hjelper på at egget fester seg. Ta en hel anans (inkl kjernen fordi der bromelain som er et viktig stoff er mest konsentrert) og del den i 5 skiver. Spis en skive hver dag fra 1dpo-5dpo. Første gang jeg prøvde det ble jeg gravid. Mistet dessverre etter noen dager.