Ja, jeg kjenner at jeg har fått motivasjon for denne PP''en, men jeg sliter litt med å tenke at det kommer til å gå og i motsetning til forrige PP klarer jeg ikke (per i dag) å se for meg det å skulle få en positiv graviditetstest..
Ja, jeg gleder meg faktisk til å tempe, men ettersom jeg ikke har fått den i posten enda er jeg litt redd for at jeg ikke skal rekke å få den tidlig til med tanke på når jeg forhåpentligvis får EL, slik at jeg ikke får utbytte av det før i neste PP. Men jeg skal jo ikke ha EL før tirsdag neste uke, så det kan jo være jeg rekker å få den selvfølgelig. Har hørt at det er viktig å få hvertfall 3 dager med temp før EL slik at jeg har noe å sammenligne med, forståelig nok.
Jeg begynner også med EL-tester tidlig av samme grunn som deg. Jeg vet jo ikke om jeg får utslag denne PP'en eller i såfall når det er, så jeg begynner heller litt tidlig og ser slik at jeg har noe å gå etter i fremtidige PP'er dersom vi må bruke litt tid. Har bestilt både 100 EL-tester og 100 g-tester som skal komme i slutten av neste uke, så jeg burde være godt utstyrt til å teste rundt IKM 5. mai og EL neste PP
Målet er å ikke teste g-test før TIDLIGST 10 DPO (beregnet til å være rundt 1./2.mai). Dersom jeg skulle bli gravid denne syklusen med utgangspunkt i 23 dagers syklus vil termin være (i følge babyverden) 15. januar 2021
Uansett når, eller hvis selvfølgelig, jeg blir gravid tenker jeg at jeg får gutt. Jeg bryr meg ikke om hva det blir for noe, jeg har bare lyst på et friskt barn med mannen så vi kan få et felles barn og dele det med de andre vi har
Jeg følger virkelig med i spenning på slimet.. Har aldri vært så interessert i slim før - nå skjønner jeg hvorfor lekebutikken selger glitterslim, prompeslim osv. Hadde det bare vært EL-slim også, så hadde jeg stilt meg i kø!