Det var den første egentlig jeg begynte med, men liker FF sin graf bedre. Så har jeg bare beholdt den. Tror jeg synes designet er delikat!Jeg liker også godt å kunne oppbevare testene / bildene av testene der, men jeg har allikevel beholdt de fra forrige runde og tapet inn i en bok Spørs om jeg gidder det denne gangen og fremover, men synes det er så greit å sammenligne fysisk.. Samtidig blir det jo egentlig bildene som er mest korrekt med tanke på at de falmer litt osv.
Ovia må jeg sjekke ut, hva gjør den da? Hva er det du liker med den?
Hååååper sånn at du har rett mtp babyklisteret. Ikke fått hentemelding nå heller og i morgen er det 1 uke siden jeg bestilte.. Er den siden dansk og sender fra Danmark? Ble usikker nå.. Hm. Har en god følelse denne runden, men får se hvordan det kjennes om noen dager..
PP2*s andre EL-test går nå kl. 15.30. Mannen og jeg har fått en koselig rutine på å lage oss kaffe på maskinen vår og steame melk mens vi venter på resultatet (venter først 20 minutter, så noen flere minutter på å lese av. Mener det står 10 min på de jeg har). I går glemte han det, så da ble jeg fryktelig følsom og lei meg... Ikke lett alltid Men i dag husker han det, så nå fyrer jeg løs snart. Veldig spent - håper på litt sterkere strek enn i går
Du har jo hvert fall gjort alt i din makt for å få det til
Så koselig jeg holder sambo «in the dark»