Hehe, skjønner godt at du ble ivrig. Jeg også tenker det - at bare jeg får det slimet - DA sitter'n!
Men sånn er det nok ikke.
Tusen takk, jeg håper ikke får tid til det jeg heller.. Jeg kjenner ekstra på litt stress pga alderen og ikke minst at det er så stor aldersforskjell mellom barna og baby. Ikke vet jeg om vi to klarer å få barn sammen heller, selv om vi har fått det til på hver vår kant tidligere. Vi fikk barn i tidlig 20-årene, nå er vi i midten av 30-årene. Så mye kan ha skjedd.
Jeg husker ikke helt nøyaktig, men tror syklusen min var på rundt 27-28 dager. Tror jeg ville husket det om den var unormalt kort eller lang. Jeg har ikke en diagnose såvidt jeg vet, tror ikke jeg har utviklet det fra sist jeg ble gravid. Jeg har jo egentlig tro på at jeg får EL, men jeg var så låst på at det skulle skje på samme tid denne gangen som sist, så jeg tenker ikke over at de færreste får EL så tidlig som jeg fikk forrige syklus. Jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet og solkrem, så får jeg håpe at det kommer en positiv EL-test om få dager og at jeg ser resultater av hostesaft og ekstrakt i form av mye slim. Jeg bestiller med bittelitt blod i slik at jeg er ekstra fruktbar
Tusen takk - her stråler solen og jeg sitter allerede ute og nyter - håper du gjør det samme