Håperpånr3 lufter litt tanker

Kjente på livmortappen nå. Virker åpen / delvis åpen hvertfall (og garantert mer åpen enn tidligere dager), myk og glatt.

I går under sex var det litt ubehagelig, men ikke vondt / smerter.

Ellers ingen tegn på EL, bare litt øm nederst i skrittet (tror det kommer av at jeg syklet i helgen) og av og til bittelitt murring nederst i magen.

Tar test i ettermiddag, men på andre betingelser enn tidligere da jeg må drikke mer nå som det er såpass varmt (ca. 18 grader i skyggen her hos meg). Spent på å se resultatet etter at jeg har drukket mer enn før..

Dagens test. Nedslående resultat. I går fikk jeg LH 9, i dag LH 7.

Vedlegg

• FDCAC04C-CD6A-44B9-8CEE-36A1060922F9.jpeg
    FDCAC04C-CD6A-44B9-8CEE-36A1060922F9.jpeg
    6,4 KB · Visninger: 58
CD11 og dagens graf.

Har dere noen kommentarer må dere gjerne komme med det. Jeg synes det virker rart å variere såpass mye, er det ikke?

Temper på samme tid, samme sted i munnen og med samme betingelser. Har ikke lagt merke til at jeg sover med munnen åpen og mannennsier jeg alltid har den lukket når han ser meg sove. Hmm
Helt normalt med varierende temperatur :) FF vil klare å finne EL selv om den er litt hytt og pine :)

Helt normalt med varierende temperatur :) FF vil klare å finne EL selv om den er litt hytt og pine :)

Tusen takk - det er motiverende faktisk. Er jo ingen antydning til EL enda...

——————-

Vært veldig kvalm nå på ettermiddagen, men tror det kommer av mye sol og lite mat. Er litt løs i magen også. Null sexlyst i dag, bra vi hadde det i går. Kaaaanskje bittelitt mer sensitiv i brystvortene, men det er et stort kanskje. Har kjent antydning til stikking en eller to ganger tidligere i dag, men tror «verkingen» nedentil er pga sykkelturer de siste dagene.

Grapefruktekstrakten smaker mer bittert nå enn i starten. Har straks drukket opp hele solvipecten også (250 Ml). Må kjøpe mer i morgen.

Neste pp kan jeg starte senere med disse tingene håper jeg.

CD12

Har tatt EL-test nå kl 07.15. Litt sterkere enn i går.
Appen Premom logger 0.22 og Femometer 0.

Vedlegg

• F4D569E2-4223-4368-8589-8F2106D639DC.jpeg
    F4D569E2-4223-4368-8589-8F2106D639DC.jpeg
    6,2 KB · Visninger: 50
Hei!
Klarer du å se noe ut fra grafen min? o_O Jeg skjønner ingenting foreløpig..
Syns den ser veldig normal ut fortsatt :)

Hvis du går på de tre strekene øverst i venstre hjørne på FF, og trykker på detailed interpretation, så har du et punkt som heter temperature flucation :) dette står under min:
CD95AEE0-6742-4E03-AEE2-B7736BDB5E60.jpeg

Her er grafen min:
E013739E-D6BC-4E3C-BC8A-6914349DE265.jpeg

Syns den ser veldig normal ut fortsatt :)

Hvis du går på de tre strekene øverst i venstre hjørne på FF, og trykker på detailed interpretation, så har du et punkt som heter temperature flucation :) dette står under min:
Vis vedlegget 324053

Her er grafen min:
Vis vedlegget 324052

Takk for svar :) Har jeg funnet riktig sted? Står også at det er trolig at jeg hadde EL mellom CD10 og cd12. Det stemmer jo ikke :bored:

Vedlegg

• 3C1B0B58-5EA2-44C7-9367-0B81FE5569DE.jpeg
    3C1B0B58-5EA2-44C7-9367-0B81FE5569DE.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 65
Kan jo tyde på det jeg har sagt, at jeg ikke har EL basert på det de skriver her ettersom det tyder på at jeg har flactuating temperature. :(

Vedlegg

• 434FEC5C-1AB0-4DA5-ABF7-87B17D310305.jpeg
    434FEC5C-1AB0-4DA5-ABF7-87B17D310305.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 51
Takk for svar :) Har jeg funnet riktig sted? Står også at det er trolig at jeg hadde EL mellom CD10 og cd12. Det stemmer jo ikke :bored:
Det er vel kun basert på at du har registrert watery, så ville fortsatt ikke bekymret meg. Og husk du også temper i munnen som er utsatt for mer feilmargin :) Ikke gi opp enda, tror den er rett rundt hjørnet!

Kan jo tyde på det jeg har sagt, at jeg ikke har EL basert på det de skriver her ettersom det tyder på at jeg har flactuating temperature. :(
Synes dette passer godt overens med at du ikke har hatt el enda. Verken temp, kroppslige tegn eller tester viser at el har kommet hittil, men ingenting at dette sier at du heller ikke kommer til å få el. Det er fortsatt mange dager igjen av syklusen :D

Det er vel kun basert på at du har registrert watery, så ville fortsatt ikke bekymret meg. Og husk du også temper i munnen som er utsatt for mer feilmargin :) Ikke gi opp enda, tror den er rett rundt hjørnet!

Ja, det er sant.. Neste PP (håååper selvfølgelig at jeg ikke trenger enda en..) har jeg tenkt å tempe vaginalt. Håper sånn du har rett! Ny test går i ettermiddag, så får vi se resultatet der.

Synes dette passer godt overens med at du ikke har hatt el enda. Verken temp, kroppslige tegn eller tester viser at el har kommet hittil, men ingenting at dette sier at du heller ikke kommer til å få el. Det er fortsatt mange dager igjen av syklusen :D

Det har du rett i. EL har hvertfall ikke vært enda, så jeg krysser alt jeg har på at den kommer innen et par dager.

Ja, det er sant.. Neste PP (håååper selvfølgelig at jeg ikke trenger enda en..) har jeg tenkt å tempe vaginalt. Håper sånn du har rett! Ny test går i ettermiddag, så får vi se resultatet der.

Det har du rett i. EL har hvertfall ikke vært enda, så jeg krysser alt jeg har på at den kommer innen et par dager.
Registrerte 2 dager med watery og da flyttet Ovia den fertile perioden min:
05315E6B-7350-4E62-BB92-0D16F49394E8.jpeg

Her tipper jeg den flytter etter den fertile perioden hver dag til jeg får bekreftet EL :)

Dette står under cervix fluid på FF etter to dager med watery:

D7205BE4-B79E-431F-B474-8F742BAB3BF4.jpeg

Her er bilder av dagens tester. Den viser tre, men er kun to da jeg tok bilde av morgentesten innen fristen og når den var tørr. Ingen utslag i dag heller.

Vedlegg

• CA90BAF3-972F-49BA-8D67-1C1BA0FADFA2.jpeg
    CA90BAF3-972F-49BA-8D67-1C1BA0FADFA2.jpeg
    24 KB · Visninger: 68
Ser ut som det nærmer seg noe her da?:happy: tipper du får el på CD 14:)

Tja, synes ikke det ser ut som det nærmer seg noen ting, jeg :confused: Det går så mye opp og ned, så klarer ikke helt se at en test sjal bli positiv denne gangen. Hvis EL er om to dager må jeg ha positiv test i morgen, og det ser det ikke ut som kommer til å skje. Legger allikevel inn aksjer annenhver dag så langt det lar seg gjøre, så håper jeg med hele meg at det er nok til å få en fin liten spire som blir der i 9 mnder :Heartred

Hva er det som gjør at du synes det ser ut som det nærmer seg noe og at El kommer CD14? :)

Tja, synes ikke det ser ut som det nærmer seg noen ting, jeg :confused: Det går så mye opp og ned, så klarer ikke helt se at en test sjal bli positiv denne gangen. Hvis EL er om to dager må jeg ha positiv test i morgen, og det ser det ikke ut som kommer til å skje. Legger allikevel inn aksjer annenhver dag så langt det lar seg gjøre, så håper jeg med hele meg at det er nok til å få en fin liten spire som blir der i 9 mnder :Heartred

Hva er det som gjør at du synes det ser ut som det nærmer seg noe og at El kommer CD14? :)

Vent og se til litt senere i syklusen, da kommer du til å se at grafen holder et generelt høyere nivå etter el, selv om den hopper litt opp og ned. Når det er sagt syns jeg ikke din grafer er så veldig "unormal" i forhold til hopping, min er mye mye verre:hilarious: Men min stabiliserte seg mye mer etter el hadde vært.

Det som er "dumt" med temping er jo at det kan ikke brukes i like stor grad til å forutse EL, men heller til å bekrefte at EL har vært. Så etter du har tempet noen sykluser, kan du sikkert se noen kjennetegn og tyde grafen enklere. Men akkurat nå tror jeg ikke jeg ville hengt meg så mye opp i den grafen, og heller vente og se noen dager om den stiger og blir på et høyere nivå - da vet du at du har hatt el.:happy: Og som du sier, dere legger inn aksjer annenhver dag uansett, så da kommer du til å treffe! Lykke til:Heartred

Back
Topp