Det er helt normalt at syklusen bruker litt tid på å stabilisere seg etter spiral/prevensjon. Det betyr ikke at du ikke kommer til å få eggløsning. Det er veldig tidlig å få eggløsning allerede på CD 10. Godt mulig syklusen denne gang blir litt lengre og eggløsningen blir nærmere CD 14 som er mer "standard syklus".
Ikke bekymre deg unødvendig
Det kan jo være at den kommer litt senere ja.. Har bare en dårlig dag med litt skuffelser. Ingen slim eller stigning på EL-testene.. Får håpe på en bedre dag i morgen. Tusen, tusen takk for oppmuntrende ord, det hjelper faktisk godt på
Holder også med SoonToBeMama over. Jeg tror syklusen har normalisert seg og at du får det nærmere CD14 ikke gi opp enda, det er fortsatt tidlig i syklusen
Tusen takk, Frk1991 Jeg håper virkelig du har rett!!! Men burde ikke EL- tegnene komme snart da? Merker jo absolutt ingenting. Jeg setter utrolig stor pris på oppmuntrende ord, det trenger jeg, så takk!
Enig med de over, du er veldig tidlig i syklusen enda! Så EL kommer nok til slutt!
Tusen takk, Kelsey Jeg sammenligner nok lutt for mye med forrige syklus, selv om den nesten kanskje kan kalles for pilot-syklus ettersom den var så kort. Jeg setter stor pris på oppbacking!