Å tro meg - jeg vet akkurat hvordan det er. Jeg var så fiksert på å bli gravid med førstemann og jeg fikk meg en skikkelig psykisk knekk da det ikke gikk. ble så utbrent og deprimert at jeg var sykemeldt i 5 uker (i de 5 ukene hvor jeg slappet helt av så ble jeg gravid). Det er utrolig sårt å se søsken og venner bli gravide bare fordi de har tatt antibiotika eller glemt pillen en dag, mens vi prøver med klokkeslett, temping, eggløsningstester osv osv.
Det eneste som har "hjulpet" oss er å tenke at det skjer når det skjer. Jeg hadde egentlig gitt litt opp nå![]()
Det høres vondt ut!
Det er ikke noe godt å gå rundt med den følelsen. Det er så bra at du er gravid med nr 2 nå! Jeg har klart å la være å tenke på det i noen timer nå, men nå er jeg hjemme igjen og da er det vanskeligere å ikke tenke på det. Spiste litt spekemat til lunch, det har jeg holdt meg unna så langt. Nå som jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid kan jeg nyte de tingene som jeg må holde meg unna når jeg blir gravid (spekemat, oster, masse kaffe og kanskje en øl eller litt vin).
Tror ikke det er noe poeng å teste mer denne PP. Nå er det bare å stålsette seg for TR og begynne planlegging for PP2.
Ja, måtte viljestyrke til, men samtidig var det helt greit. Ble så skuffet av to klare negative tester. Sliter mer med å ikke teste i morgen, så det må jeg
huff, skremmer meg så vanvittig at den kanskje vil være negativ. Testet ikke etter el, hadde ikke fått tester da. Så vet ikke sikkert dpo. IKM er onsdag, så noen dager igjen. Vet ikke om det er for tidlig å teste i morgen? Burde vell kanskje vente lengre? usikker.. 

Jeg regner jo med at det er en variasjon i LH i syklusen som gjorde utslaget, og jeg har jo hatt utslag hele veien i syklusen. Allikevel reagerte jeg da den var såpass mye kraftigere enn i morges + at streken var kraftigere i dag enn dagene rett etter EL. Men da er det sikkert som du sier, at det enten er TR eller svangerskap. Akkurat nå kjennes det ikke ut som at jeg er gravid.Jeg har ikke hatt noen symptomer i dag på at jeg kan være det. Brystene er ikke like ømme, jeg har fortsatt skikkelig lyst på kaffe, ingen stikkinger fra livmor på dagevis eller noe. Kjenner ingen forandring i meg. Vært litt tørrere nedentil også, men da jeg sjekket livmortappen nå så var det fortsatt hvitt, litt tykkere enn de siste dagene og nærmest klumpet seg litt. Høres jo veldig ekkelt ut, men.. Ikke store klumper i det hele tatt Var ingen lukt fra det.