Fortell om noe, hva som helst.

Ja, da sitter jeg her med vond hals og tett nese! Håper virkelig ikke dette er skarlagensfeber også... med tanke på veslespiren i magen min :( Det er rart hva vi faktisk må passe på altså!

Veslefjes (som jeg kaller ham om dagen :) ) ligger å sover ved siden av meg, er skikkelig trøtt og sliten nå stakkars! Gleder meg til dette vil være over kjenner jeg...
huff hørtes ikke noe godt ut nei:-( god bedring:-)

Himmelske fader så godt det var å sette seg ned :p ungene er lagt, 1 etg vasket (igjen) og jeg flater ut... ;) Bursdagsbarnet stor fornøyd, det viktigeste av alt!

Himmelske fader så godt det var å sette seg ned :p ungene er lagt, 1 etg vasket (igjen) og jeg flater ut... ;) Bursdagsbarnet stor fornøyd, det viktigeste av alt!

det var en vellykket bursdags feiring da :)
Feiret bursdagen til gutten her for et par helger siden, det går i et i noen timer hehe :D
Men er kjempe gøy at ungene og bursdags barnet er fornøyde! stas med bursdag ;)

det var en vellykket bursdags feiring da :)
Feiret bursdagen til gutten her for et par helger siden, det går i et i noen timer hehe :D
Men er kjempe gøy at ungene og bursdags barnet er fornøyde! stas med bursdag ;)
Ja det er sikkert å visst! Det koker her hehe men alle kjenne alle og de går så godt i lag så det er så lite problem å ha de på besøk :) Så lenge ungene koser seg, får heller vi voksne holde ut hehe :)

Ligger i badekare atm, slapper heeelt av og teller dager til oul;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja det er sikkert å visst! Det koker her hehe men alle kjenne alle og de går så godt i lag så det er så lite problem å ha de på besøk :) Så lenge ungene koser seg, får heller vi voksne holde ut hehe :)

Hehe det er bra det var en vellykket bursdag , :)
ja det har du rett i, viktigste er at ungene koser seg ;)

La meg akkurat, verker i hele ryggen/rumpa da jeg slapper av, håper det snart blir borte :)

I dag er det strålende sol og den skal nytes :) skal finne fram bord og benker til terrassen og puter og div, så blir det bra! Håper det blir en skikkelig utesommer med masse fint vær, besøk og grilling :)

Da er riktide tentamens dag her, så kl 14.00 og utover må dere sende historisketanker til meg. :-)

I dag er det strålende sol og den skal nytes :) skal finne fram bord og benker til terrassen og puter og div, så blir det bra! Håper det blir en skikkelig utesommer med masse fint vær, besøk og grilling :)

Det håper jeg også!! Skal legge ny verandaplatting, lage platting nede i hagen, og kjøpe nye hagemøbler nå vi.. Så da BØR det bli en del finvær så vi kan bruke det :D

Jeg er på jobb.. Er litt demotivert for å sette i gang med arbeidet.. Hehe.. måtte ta meg en pause og se om noe hadde skjedd her inne :-) Etter jobb skal jeg hjem og pakke, før vi reiser til hjemplassen min. Har nemlig tatt oss fri på fredag, siden det er innklemtdag :-)

Har tatt helga :) det kan anbefales på en onsdag :D

Jeg og :-D skriver under på at det kan anbefales ;-) nå skal jeg straks krype til sengs i feriehuset vårt, og håpe på at ryggen tåler en dårlig seng og dårlig madrass i natt.. *skeptisk*.

Sitter på bv mens gubben er ute å snekkere og lillegutt sover enda :D godt for smågutter å sove litt lenger noen dager

var på UL i går og er veldig fornøyd, deretter var det eeg av gutten han var så redd når vi skulle på sykehuset stakkar, men superflink, vi var imponert så da ble det en tur på lekebutikken og tid for softis etterpå :-)

Her er det nydelig vær ute, men jeg sitter inne hehe, gubben er å vasker bilen og jeg driver å rydder og vasker lit i huset. Må gjøres det også detsverre, men har en slu plan om å ta meg en liten treningsøkt i dag. Og evt gå meg en liten tur i fin været. :)

I morgen kl 13.10 skal jeg på ordinær ultralyd, og jeg er så spent og nervøs samtidig.... Håper så indelig at lille spiren har det bra der inne.

Back
Topp