Fortell om noe, hva som helst.

Akkurat nå gjør jeg ingenting utenom å skrive :p Skal snart manne meg opp til å gå ut i regnet.. ;)
 
Ser fram til jordmor kontroll i neste uke :)
 
Det var faktisk herlig ute, selv om det regnet :) Og nå skinner plutselig solen gjennom :)
 
Her er det fint vær ute! Men sitter på jobb foran pc-skjermen.. Ferdig med dagens møter i alle fall :)
 
det er vår :) vi la plutselig merke til at det var delvis lyst ute enda når vi gikk og la oss litt over kl 23 i går kveld, det er så herlig :)
har vært masse spark og dult i magen i dag og det er så fantastisk, vondt i bekkenet i dag, men en veldig god dag til tross for det, har fri så da er det jo bare å hvile bekkenet :)
 
det er vår :) vi la plutselig merke til at det var delvis lyst ute enda når vi gikk og la oss litt over kl 23 i går kveld, det er så herlig :)
har vært masse spark og dult i magen i dag og det er så fantastisk, vondt i bekkenet i dag, men en veldig god dag til tross for det, har fri så da er det jo bare å hvile bekkenet :)

Har også merket meg at det er så lyst sent på kvelden nå :) Skikkelig sommerfeeling :D
 
Åhh i dag er det så masse aktivitet i magen, så deilig!! Har kjent på spark og bevegelser i hele formiddag!! :D :D
 
Det er sååå herlig med vår og lyst ute!! Fint å kunne gå tur om kvelden, og likevel er det lyst :)
 
Har da blidt ferdig med baby luen, men dette er a en prøvelapp siden jeg ville bare teste ut hvordan den ble så det er brukt billig bommulsgarn. Men jeg synes den ble pen så jeg har kjøpt inn babyull og skal begynne med babyluen til gutten vår i magen min. :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    122,2 KB · Visninger: 9
Har akkurat spist frokost faktisk !
 
I går så hadde vi en veldig koselig og rolig 17 mai feiring, vi bor jo på en veldig liten plass i Troms så det er ikke den store greia her. men vi pyntet oss i alle fall og fikk med oss salutten og talene. og avsluttet med å se på barnetoget. Så gikk vi hjem igjen og jeg pyntet ferdig 17mai bløtkaken jeg hadde bakt og etter en god hvil i godstolen begynte jeg på å forberede middagen. som besto av grillet reinsdyr filler, saltpoteter, grillet sopp, stekt rosenkål og en deilig vilt saus. Det var en absolutt vellykket middag. og senere på kvelden fikk vi kaffe besøk og vi koste oss med kaffe og bløtkake, kvelden ble avsluttet med en liten kvelds tur og være sosial med naboene som satt ute i hagen og festet.

i dag sitter jeg nok en gang og forbereder meg til en tentamen. Denne gangen er det naturfag tentamen og det er siste tentamen for dette skole året og det skal bli så skinnsykt deilig å bli ferdig med disse tentamene.
forje uke fikk jeg i alle fall en kjempe god nyhet og det var at jeg ikke var en av de som ble trekt til skriftlig eksamen. så jeg krysser fingrene på at jeg slipper muntlig eksamen også. :) Det hadde vært utrolig deilig å få tatt en tidlig sommerferie. for jeg har mye som må gjøres klart før den lille kommer i oktober.

Hvordan var dagen deres i går og hva gjør du på i dag??
 
her har vi kost oss med en skikkelig sommerdag i dag :) strålende sol, 24- 25 grader, grilling og jordbær til dessert, skikkelig deilig med litt smak av sommer :)
 
For en HERLIG DAG!!!! Er så lykkelig!! Her har jeg sittet på trappa på vår nydelige gård, med en liten pjokk som rusler rundt og koser seg max i skjorte og shorts! Mannen er så flink til å ordne, blitt så fint her! Han hjelper meg maks nå som bekkenløsning er hovedtemaet om dagen :p veslemor spreller rundt i magen :)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Prøvde meg på nytt med å hekle en baby lue, men denne gangen med baby ull. jeg synes denne ble mye finere og jeg har da lært at garnkavitet har mye å si. :)
 

Vedlegg

  • 971934_10200657652318033_222677694_n.jpg
    971934_10200657652318033_222677694_n.jpg
    103,1 KB · Visninger: 5
17.mai var en koselig, men våt opplevelse i år. Ellers har vi hatt to flotte og varme!! dager nå, det er herlig :D
 
Da har endelig vår/ sommeren kommet til Troms, det er bare så utrolig deilig være om dagene, vi har nå 20+, knall blå himmel og en veldig blid sol. Sitter nå i kort bukse og singlet DEILIG :D
 
Da har endelig vår/ sommeren kommet til Troms, det er bare så utrolig deilig være om dagene, vi har nå 20+, knall blå himmel og en veldig blid sol. Sitter nå i kort bukse og singlet DEILIG :D

Heldige dere! :) Vi har yr-regn i dag.. Men skal vel ikke klage, har hatt noen flotte dager nå lør-man :) Håper det kommer mer sånt, er så herlig med sol :)
 
Pjhu da har jeg ryddet lit på rot rommet, og det ligget jo i navnet det er masse rot inpå der. Men rotrommet skal da bli det nye gjesteromnet og det som er gjesterom nå skal bli barnerommet. Vi har jo hat dette rotrommet sidn vi flyttet hit i juli i fjor sommer siden vi sliter med lagrings plass, det eneste vi har er en bitteliten bod og den er allerede stapp full helt oppe til taket.
Har prøvd mange ganger å få ryddet der inne på rotrommet, men har følt at jeg har vært veldig alene med jobben så det har bare stoppet opp. Etter jeg endelig har blidt gravid har jeg nok en gang tatt opp kampen, men akk alene. Har spurt samboer mange ganger om å hjelpe meg men han kommer men mange undskyldinger....

Synes jo det er urettferdig siden det er jo ikke bare mine ting der inne, men han mener bestemt at det er bare jeg som har ting der inne, Så nå har jeg tatt en ny strattergi. Jeg driver nå å leter fram alle tingene hans og har dratt de ut av rot rommet og ut på gangen. Så når han kommer hjem fra øvelse på torsdag vil han se hvor mye ting som faktisk er hans der inne. Så må han sortere og evt selge og gi bort det han ikke vil ha før evt en eske blir satt tilbake på det nye gjeste rommet.

Er dette et feigt trekk fra min side? Jeg føler jeg har prøvd alt for å få han til å hjelpe til, iallefall nå som jeg er gravid. Av alle de gangene jeg har vært oppe på det rommet har han bare hjulpet til 2 ganger. Jeg har ikke telling på hvor mange timer jeg har brukt på detTe rommet og ikke snakk om all den jobbet jeg har lagt inn for å få solgt alle tingene som vi ikke trenger eller få le ert esker på esker til ting vi har gitt bort til asylmodtaket... Så nå er jeg lei. Nå er det jammen påtide at han hjelper til synes jeg.
 
Back
Topp