Fortell om noe, hva som helst.

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
En liten tapper forsøk på å øke aktiviteten her inne starter jeg denne tråden der du kan fortelle om noe, hva som helst. f,eks noe du har gjort i dag, en morsom historie osv.
 
Vi har aldeles nydelig vær ute, men jeg må sitte inne å lese til historie tentamen jeg har på tirsdag. Gleder meg til jeg er ferdig med disse prøvene slik ajeg kan ta sommerferie. :)
 
Kjempe fint vær ute og jeg sitter på jobb og er sinnsykt trøtt;) Hos mamma venter mine 2 søstrer som har burdag samme dag og venter på at jeg skal komme snart:) Gleder meg til å gå ut i det fine været og være sammen med dem i dag:happy093
 
Her er det også veldig fint vær idag :) så blir nok en tur ut til lekeplassen med snuppene etterpå :D Har vært lite ute i det siste fordi det har vært så voldsom vind i mange dager, og da blir elsdste jenta redd for at hun flyr vekk :p haha
*lille pingla mi det* :p
 
Her er det også veldig fint vær idag :) så blir nok en tur ut til lekeplassen med snuppene etterpå :D Har vært lite ute i det siste fordi det har vært så voldsom vind i mange dager, og da blir elsdste jenta redd for at hun flyr vekk :p haha
*lille pingla mi det* :p

Aaaawwh så søtt. :-D
 
Jeg sitter og slapper av ved kjøkkenbenken med pc-en. Sov lenge i dag, og har spist frokost og tatt det med ro. Etterpå skal vi på gartneriet og se på litt blomster og nye hagemøbler :)
 
Skiftende vær her, men det skal ikke få stoppe oss. Lillemor ble litt furten da hun ikke fikk lov å se på liverpoolkampen med pappan sin, så når han drar, reiser vi ut på fotball/lekeplassen for å sparke fotball selv :)
 
Akkurat tilbake fra trening. Skal rydde litt her hjemme. Men først skal jeg lage et fotocollage til mitt tantebarns konfirmasjon om noen uker. Sitter å ser på barnebilder jeg skal bruke, guri malla så fort tida går...
 
Her er det også strålende sol i dag! Det er så godt at det går mot sommer og enda nærmere babytid :D <3 idag skal vi på middag hos svigermor og svigerfar så vi blir mange dor de har bedt alle tre barna med følge og barn :)
 
Her er det også strålende sol, :) begynner å komme noen skyer nå, men håper de reiser sin vei igjen :p :p
Vi skal drive ute, rydde litt i hagen, og litt senere i dag så har jeg tenkt å ta en liten geocaching tur med sønnen min,
han syntes det er sååå gøy, kaller det skatter de postene vi finner han da :)
 
Idag skal svigers og min mor treffes for første gang!! ;) vi har gjort tingene i en litt uordinær rekkefølge der vi startet med graviditeten;) Vært sammen i ca ett år nå så er jo ikke så allverdens lenge, men når fremtidig felles barnebarn er på vei så er kanskje ett treff på tide;)
Går nok greit så er ikke veldig nervøs, men litt er vel bare naturlig:) God søndag!
 
Her har jeg og mini vært en tur i fjæra :) Overskyet, blåste litt men bedre temperatur enn det har vært på lenge. Klarte å være ute en times tid, før pappan (som raker løv i hagen) måtte ta over mini ;) Så nå ligger jeg på sofaen og ruger ;) Er så spent på OUL i morgen, og vil at dagen skal gå fort!!!! :)
 
Vi fikk solgt leiligheten vår tidligere i uken. Fikk den prisen vi ønsket så er litt ovenpå :D
Senere i dag skal vi på visning, og omtrent hver eneste dag neste uke også. Kjempespennende!
Håper vi finner drømmehuset :)
 
Jeg sitter å gruer med til mårra dagen, skal ut å fly i lag med jobben... Skal vær samling med alle Sunkostkjedene i Norge. Gleder meg til samlingen, men tingen er d at jeg må fly 2 ganger på 1 dag, og eg har så syyyykt flyskrekk, d er sånn at jeg sitter og nesten griner på flyet! Det er så sykt pinlig, også blir jeg så trøtt av å vær så redd og... Går fint når jeg skal til syden, for da sitter du i et fly i 5 timer, lander 1 gang og tar av 1 gang, så er d enten 1-2 uker til du skal fly igjen... No er d frem og tilbake på 1 dag!! Off ja, så d er d jeg gjør på nett no... og biter negler :p
 
her har jeg storkost meg skikkelig på morgenen og formiddagen meg gogutten min <3 det var så fint for vi har fått gjort litt lite sammen i det siste da jeg har jobbet en del kveld og etter dagjobbing er kroppen min så sliten så orker lite... så tok vi dagduppen sammen :)
har greit vær med litt sol selv om det er et skiftende skydekket, så sambo tok han med seg ut på tur (jeg orket ikke være med da bekkenet mitt nå protesterer mot asfaltgåing og noen av de bakkene her) får prøve oss oppi skogen en dag.
men var egentlig deilig med bare litt egentid i sofa her også :) og gutta storkoser seg sammen uansett :)
 
Idag skal svigers og min mor treffes for første gang!! ;) vi har gjort tingene i en litt uordinær rekkefølge der vi startet med graviditeten;) Vært sammen i ca ett år nå så er jo ikke så allverdens lenge, men når fremtidig felles barnebarn er på vei så er kanskje ett treff på tide;)
Går nok greit så er ikke veldig nervøs, men litt er vel bare naturlig:) God søndag!

hehe ja vi har vært sammen i ca 6 år nå og foreldrene våres møttes ikke før en liten tur i fjord sommer *ler* Men nå skal det sis at vi bor i Troms, mine foreldre i Nord Trøndelag og hans i Akershus. Så det er jo ikke så rart at det ikke har vært så lett å orde i stand et møte. :)
 
hehe ja vi har vært sammen i ca 6 år nå og foreldrene våres møttes ikke før en liten tur i fjord sommer *ler* Men nå skal det sis at vi bor i Troms, mine foreldre i Nord Trøndelag og hans i Akershus. Så det er jo ikke så rart at det ikke har vært så lett å orde i stand et møte. :)

Hehe, godt å høre det er flere andre er litt treg, selvom 6 år kanskje er litt voldsomt;). Men bedre sent enn aldri;);)
 
Jeg sitter å gruer med til mårra dagen, skal ut å fly i lag med jobben... Skal vær samling med alle Sunkostkjedene i Norge. Gleder meg til samlingen, men tingen er d at jeg må fly 2 ganger på 1 dag, og eg har så syyyykt flyskrekk, d er sånn at jeg sitter og nesten griner på flyet! Det er så sykt pinlig, også blir jeg så trøtt av å vær så redd og... Går fint når jeg skal til syden, for da sitter du i et fly i 5 timer, lander 1 gang og tar av 1 gang, så er d enten 1-2 uker til du skal fly igjen... No er d frem og tilbake på 1 dag!! Off ja, så d er d jeg gjør på nett no... og biter negler :p

Huff da, jeg vet veldig godt hvordan du har det, jeg slet lenge med at jeg fikk panikk og begynte å gråte og fikk panikk hvis det var turbulens på flyet. Men helt magisk så ble det bort i sommeren som var. det er kjempe rart.. jeg synes fortsatt det er lit ekkelt, men får ikke like stor panikk nå og begynner å gråte som jeg gjorde. Det forsvant faktisk når jeg reiste alene til Florida for å møte en vennepar av meg og samboer, siden samboer måtte jobbe i sommer tilbudte de meg om å være sammen med de i Florida. og det takket jeg selvsagt ja takk til.

Jeg har bestandig vært lit redd for å gjøre ting alene, og jeg har vært utrolig lite i utlandet så det i hele tatt at jeg skulle reise til et fremmed land alene var veldig stort for meg og kjempe skummelt. Men vi satt da altså på flyet og uten forvarsel begynte det å riste i flyet på grund av turbulens. Men samtidig gikk det en mannlig flyvert forbi meg med en tralle og han så " ooh speed bump" så smilte han og tasset fornøyd videre. Denne kommentaren fikk meg til å le for jeg fikk et bilde i hodet at flyet hadde kjørt over en fartsdump i himmelen, en veldig klumpete sky ol. (har en stor fantasi :D ) og jeg ble faktisk rolig av den og jeg glemte at jeg var redd. Så nå i ettertid når jeg er ute å fly igjen og jeg opplever turbulens ser jeg for meg denne opplevelsen med den mannlige flyverten og fantasi bildet mitt. så isteden for å gråte når flyet begynner å riste tar jeg i meg selv i å smile men jeg tenker på det bilde at flyet kjører over fartsdumper i himmelen.

Ønsker deg i alle fall lykke til, så jeg håper du også en dag opplever noe som får redselen din til å slippe tak som det gjorde for meg. :)
 
Hehe, godt å høre det er flere andre er litt treg, selvom 6 år kanskje er litt voldsomt;). Men bedre sent enn aldri;);)

hehe ja det ca 5 år da før de møttes, men det er fortsatt veldig sent, helt enig. :) husker du den reklamen på tv'en som gikk for en stund siden der man såg et par som sa " vi burde kanskje rydde lit i garasjen?- Ja det burde vi- Til helgen kanskje?" var vist reklame for vg eller dagbladet. uansett vi er lit som det paret, det er mye vi burde gjøre med vi er veldig flinke til å utsette det *ler*
 
Her har vi hatt en superrolig dag, felles frokost (skjer alt for skjelden!!), nå har vi vært ute flere timer og syklet, hoppet på trampolinen og vært i sandkassen :) Nå er vi inne og venter på middagen som putrer på ovnen :)

For ikke å snakke om at vi (og særlig jeg, tror jeg :p) gleder oss VILT til i morgen og oul!! :D :D Håper alt er fint med lille i magen!!
 
Back
Topp