Fortell om noe, hva som helst.

Lys våken i seng, med gubben på sia som snorke :P Ligger med sommerfugler i magen, skal synge for mange folk i mårrakveld :P

iPhone via app

holder faktisk på med å farge håret ;)

Lykke til på ul, dere som skal det i dag!!! Det er jo så gøy å se lille babyen sin :) :)

Her er det oppholdsvær, så skal vel snart ut en tur, tenker jeg :) og svosje over første etg før helga :) andre er strøken, så det er så herlig :)

Hvordan har det gått med dere som var på UL i dag da? :-)

Her la jeg meg akkurar ned for å slappe av litt. Har vondt i ryggen og litt energiløs i dag. Men det kommer seg vel :-) ligger og hører på alt fuglelivet utenfor vinduet - er tydelig at det er full aktivitet blant dyr og fugler ute nå :-)

Ja det lurer jeg også på , hvordan det gikk på ul, for de som har vært der i dag :)

Jeg har akkurat vært ute og sådd i blomster krukkene mine jeg :)
og sønnen min venter på besøk, han skal ha overnattings gjest i natt, så gleder seg veldig her :) hehe

Hvordan har det gått med dere som var på UL i dag da? :)

Her la jeg meg akkurar ned for å slappe av litt. Har vondt i ryggen og litt energiløs i dag. Men det kommer seg vel :) ligger og hører på alt fuglelivet utenfor vinduet - er tydelig at det er full aktivitet blant dyr og fugler ute nå :)

jeg var på Ultralyd på fredag og alt såg helt supert ut, og hun sa at det bor en liten gutt inni magen min, så ble jeg flyttet fra 9.oktober til 5. Oktober. :)

vi gikk på en liten handle tur etterpå, og det ble til at vi gikk og tasset mye. Så det og 4 timer med bilkjøring fikk jeg straff for dagen etter. Jeg hadde så utrolig vondt i bekkenet på lørdagen. Det kjennes bedre ut i dag heldigvis. :-)

Nå sitter jeg iallefall og spiser frokost, hører på radioen i bakgrunden og samtidig som jeg er her inne og titter =multi taske :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    103,4 KB · Visninger: 6
jeg var på Ultralyd på fredag og alt såg helt supert ut, og hun sa at det bor en liten gutt inni magen min, så ble jeg flyttet fra 9.oktober til 5. Oktober. :)

vi gikk på en liten handle tur etterpå, og det ble til at vi gikk og tasset mye. Så det og 4 timer med bilkjøring fikk jeg straff for dagen etter. Jeg hadde så utrolig vondt i bekkenet på lørdagen. Det kjennes bedre ut i dag heldigvis. :-)

Nå sitter jeg iallefall og spiser frokost, hører på radioen i bakgrunden og samtidig som jeg er her inne og titter =multi taske :D

Vi kan dette med og multi-taske :p

Hei og hå, fortell meg noe nå :P

Jeg sitter i bilen på vei hjem fra langhelg. Er hjemme i 9-tiden. Sitter og fundrer på alt vi skal gjøre klart til oppussing denne uka.. :-)

Ojojoj, dette var en laaaang tråd:-)
Imorgen skal jeg til jordmor for første gang i dette svangerskapet.
Har noen vanskelige spørsmål som jeg håper jeg får positive svar på.
Ellers er det nydelig vær og fortsatt soooooool ute selv om klokka snart er 20.00.

Ungene i seng og mor kan strekke seg på sofaen før det er start på en ny travel uke :) koser meg med litt sparking og romstering i magen :)

Ojojoj, dette var en laaaang tråd:)
Imorgen skal jeg til jordmor for første gang i dette svangerskapet.
Har noen vanskelige spørsmål som jeg håper jeg får positive svar på.
Ellers er det nydelig vær og fortsatt soooooool ute selv om klokka snart er 20.00.

Lykke til hos jordmor - håper du får svar på det du lurer på :-)

Back
Topp