Fortell om noe, hva som helst.

Vært på ul, alt var fint med den lille! Kunne ikke se kjønn for h*n lå med ryggen i mot store deler av tida :) var fortsatt 15+4, og fikk oul 23. Mai :) <3

Vært på ul, alt var fint med den lille! Kunne ikke se kjønn for h*n lå med ryggen i mot store deler av tida :) var fortsatt 15+4, og fikk oul 23. Mai :) <3

så bra at alt er bra med den lille, krysser fingrene for at dere får se kjønn 23,mai da :-)

Oppdaget til min glede at jeg hadde sett feil på kalenderen, så jeg har ikke historie tentamen i dag, men i morgen. så da fikk jeg en ekstra dag på å forbedre meg på :blob7

så bra at alt er bra med den lille, krysser fingrene for at dere får se kjønn 23,mai da :)
Ja, det var så godt å se :) Håper vi får se kjønnet da, ja :) Ellers får vi jo en del muligheter senere også..

Oppdaget til min glede at jeg hadde sett feil på kalenderen, så jeg har ikke historie tentamen i dag, men i morgen. så da fikk jeg en ekstra dag på å forbedre meg på :blob7
Lucky you! :D

Ja, da sitter jeg her med vond hals og tett nese! Håper virkelig ikke dette er skarlagensfeber også... med tanke på veslespiren i magen min :( Det er rart hva vi faktisk må passe på altså!

Veslefjes (som jeg kaller ham om dagen :) ) ligger å sover ved siden av meg, er skikkelig trøtt og sliten nå stakkars! Gleder meg til dette vil være over kjenner jeg...

Ja, da sitter jeg her med vond hals og tett nese! Håper virkelig ikke dette er skarlagensfeber også... med tanke på veslespiren i magen min :( Det er rart hva vi faktisk må passe på altså!

Veslefjes (som jeg kaller ham om dagen :) ) ligger å sover ved siden av meg, er skikkelig trøtt og sliten nå stakkars! Gleder meg til dette vil være over kjenner jeg...
huff da, det er ikke godt å være syk. Håper det går over fort og at mini i magen har det bra :D

Haha - ingenting er bedre :D Lykke til på tentamen!

huff da :-( God bedring til dere begge, og håper det ikke er Skarlagensfeber.

Jeg kom akkurat hjem fra jobb, og venter på at samboer skal bli ferdig med middagen - spagetti og kjøttdeig :-) Skal ut på langtur med hunden etterpå, så skal jeg til ei venninne sammen med en tredje venninne - blir nok kjempetrivelig :-)

Æsj ikke noe gøy å være syk, du får ha god bedring. :-)

Back
Topp