Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på ul, alt var fint med den lille! Kunne ikke se kjønn for h*n lå med ryggen i mot store deler av tida var fortsatt 15+4, og fikk oul 23. Mai <3
Ja, det var så godt å se Håper vi får se kjønnet da, ja Ellers får vi jo en del muligheter senere også..så bra at alt er bra med den lille, krysser fingrene for at dere får se kjønn 23,mai da
Lucky you!Oppdaget til min glede at jeg hadde sett feil på kalenderen, så jeg har ikke historie tentamen i dag, men i morgen. så da fikk jeg en ekstra dag på å forbedre meg på
vært hos legen i dag og hørt hjertelyden som lå på 140<3
huff da, det er ikke godt å være syk. Håper det går over fort og at mini i magen har det braJa, da sitter jeg her med vond hals og tett nese! Håper virkelig ikke dette er skarlagensfeber også... med tanke på veslespiren i magen min Det er rart hva vi faktisk må passe på altså!
Veslefjes (som jeg kaller ham om dagen ) ligger å sover ved siden av meg, er skikkelig trøtt og sliten nå stakkars! Gleder meg til dette vil være over kjenner jeg...
Storinnrykk her i dag, må vaske og støvsuge etterpå.. må bare spise litt og ta en kopp kaffi Ha en fin dag damer!
vært hos legen i dag og hørt hjertelyden som lå på 140<3
Vært på ul, alt var fint med den lille! Kunne ikke se kjønn for h*n lå med ryggen i mot store deler av tida var fortsatt 15+4, og fikk oul 23. Mai <3
Oppdaget til min glede at jeg hadde sett feil på kalenderen, så jeg har ikke historie tentamen i dag, men i morgen. så da fikk jeg en ekstra dag på å forbedre meg på
Ja, da sitter jeg her med vond hals og tett nese! Håper virkelig ikke dette er skarlagensfeber også... med tanke på veslespiren i magen min Det er rart hva vi faktisk må passe på altså!
Veslefjes (som jeg kaller ham om dagen ) ligger å sover ved siden av meg, er skikkelig trøtt og sliten nå stakkars! Gleder meg til dette vil være over kjenner jeg...
Jeg har bursdag i dag
Jeg har bursdag i dag
GRATULERER MED DAGEN! skal du feire?
Ja, da sitter jeg her med vond hals og tett nese! Håper virkelig ikke dette er skarlagensfeber også... med tanke på veslespiren i magen min Det er rart hva vi faktisk må passe på altså!
gratulerer så mye med dagenJeg har bursdag i dag