Fortell om noe, hva som helst.

Her utenfor Stavanger er det også aldeles nydelig vær, men jeg skal levere en eksamen i dag - så jeg sitter inne og skriver :-(

Bra tiltak med denne tråden :)
 
Jeg har akkurat fått begynt å strikke kjørepose til lille spira i magen. Tror det kan bli et langtidsprosjekt, men det er ei stund til oktober ennå.
 
Jeg har akkurat fått begynt å strikke kjørepose til lille spira i magen. Tror det kan bli et langtidsprosjekt, men det er ei stund til oktober ennå.

Koselig å strikke/lage noe selv til den lille :) Jeg skal på oul i morgen og håper jeg kan strikke/hekle noe i enten rosa/blått etter det ;) :D
 
Koselig å strikke/lage noe selv til den lille :) Jeg skal på oul i morgen og håper jeg kan strikke/hekle noe i enten rosa/blått etter det ;) :D
Ja, det er skikkelig kosearbeid. Skal på OUL på fredag, men strikker denne i grå. Det får bli noe rosa eller blått senere... Lykke til i morgen. Det blir koselig å treffe lille mageboer.
 
Ja, det er skikkelig kosearbeid. Skal på OUL på fredag, men strikker denne i grå. Det får bli noe rosa eller blått senere... Lykke til i morgen. Det blir koselig å treffe lille mageboer.

Takk :) Gleder meg veldig (og litt skummelt også, på samme tid.. ;)) Jeg har egentlig begynt med noe kjønnsnøytralt jeg også, men siden det er så nærme at vi kanskje får vite kjønn får jeg meg ikke til å fortsette... :/ Typisk meg, mange prosjekter, mer spennende om de blir fullførte.. :/ :p
 
Huff da, jeg vet veldig godt hvordan du har det, jeg slet lenge med at jeg fikk panikk og begynte å gråte og fikk panikk hvis det var turbulens på flyet. Men helt magisk så ble det bort i sommeren som var. det er kjempe rart.. jeg synes fortsatt det er lit ekkelt, men får ikke like stor panikk nå og begynner å gråte som jeg gjorde. Det forsvant faktisk når jeg reiste alene til Florida for å møte en vennepar av meg og samboer, siden samboer måtte jobbe i sommer tilbudte de meg om å være sammen med de i Florida. og det takket jeg selvsagt ja takk til.

Jeg har bestandig vært lit redd for å gjøre ting alene, og jeg har vært utrolig lite i utlandet så det i hele tatt at jeg skulle reise til et fremmed land alene var veldig stort for meg og kjempe skummelt. Men vi satt da altså på flyet og uten forvarsel begynte det å riste i flyet på grund av turbulens. Men samtidig gikk det en mannlig flyvert forbi meg med en tralle og han så " ooh speed bump" så smilte han og tasset fornøyd videre. Denne kommentaren fikk meg til å le for jeg fikk et bilde i hodet at flyet hadde kjørt over en fartsdump i himmelen, en veldig klumpete sky ol. (har en stor fantasi :D ) og jeg ble faktisk rolig av den og jeg glemte at jeg var redd. Så nå i ettertid når jeg er ute å fly igjen og jeg opplever turbulens ser jeg for meg denne opplevelsen med den mannlige flyverten og fantasi bildet mitt. så isteden for å gråte når flyet begynner å riste tar jeg i meg selv i å smile men jeg tenker på det bilde at flyet kjører over fartsdumper i himmelen.

Ønsker deg i alle fall lykke til, så jeg håper du også en dag opplever noe som får redselen din til å slippe tak som det gjorde for meg. :)



Takk for d :)
Åhh håpe virkelig frykten for fly forsvinne for meg og en dag, for jeg elsker å reise til nye plasser :)
 
Her utenfor Stavanger er det også aldeles nydelig vær, men jeg skal levere en eksamen i dag - så jeg sitter inne og skriver :-(

Bra tiltak med denne tråden :)

Takk, ja ville se om jeg fikk opp aktiviteten litt, en tråd som dette kan jo leve lenge. :) og det er ut som det falt i smak så det er bra. :)

Hva har du eksamen i ? jeg driver også med skolearbeid, har sittet inne og tittet ut på det nydelige været selv, siden jeg sitter å leser og forbereder meg til Historie tentamen som er på tirsdag.

Du får ha lykke til med eksamen din. :thumright
 
:thumright

Hva har du eksamen i ? jeg driver også med skolearbeid, har sittet inne og tittet ut på det nydelige været selv, siden jeg sitter å leser og forbereder meg til Historie tentamen som er på tirsdag.

Du får ha lykke til med eksamen din. :thumright

Jeg har eksamen i noe som heter Gamification. (Kort fortalt: bruke spillmekanismer til å gjøre kjedelig ting kjekke. F.eks få folk til å kaste boss i bossdunker i stedet for akkurat der hvor de står ;) ). Takk for det. Lykke til med historietentamen :)
 
Jeg har eksamen i noe som heter Gamification. (Kort fortalt: bruke spillmekanismer til å gjøre kjedelig ting kjekke. F.eks få folk til å kaste boss i bossdunker i stedet for akkurat der hvor de står ;) ). Takk for det. Lykke til med historietentamen :)

Takk, skal bli deilig å bli ferdig med det.
hmm hørtes innviklet, men regner med at dette får du til siden du studerer det. :)
 
Jeg har akkurat fått begynt å strikke kjørepose til lille spira i magen. Tror det kan bli et langtidsprosjekt, men det er ei stund til oktober ennå.

Jeg er ingen til strikker, men jeg er en nybegynner hekler så jeg har en liten slu plan om å prøve meg på en baby teppe, men vi får se hva jeg rekker. :) du må legge ut et bilde her av kjøreposen når den er ferdig da.
 
Her har vi grillet i dag. Chilimarinert scampi, potet, maiskolber og grillskiver... Mmmmm
Så sjokoladekake med krokanis til dessert.
 
Jeg er ingen til strikker, men jeg er en nybegynner hekler så jeg har en liten slu plan om å prøve meg på en baby teppe, men vi får se hva jeg rekker. :) du må legge ut et bilde her av kjøreposen når den er ferdig da.
Will do. Hekler litt også, men det er liksom strikking jeg kommer noen vei med da... Men det finnes jo så mange fine heklatepper, spørs om det blir et sånt før baby kommer. Hvis tida strekker til.... Vi får legge ut litt etter hvert. Jeg er nysgjerrig på hva dere andre mammaer driver med rundt omkring.
 
Kjempe fint vær her også :D Vi har gått tur til begge besteforeldre idag. Spist middag hos moren min. Og før Emma skulle legge seg, var vi oppe hos naboen og snakket litt med de :) Koselig dag!
 
Jeg har vært på koselig skogstur med hele familien, i nydelig vær! :)
Nå har jeg nettopp fullført en økt styrketrening. Og jeg ser frem til å nyte vannmelonen som ligger i kjøleskapet mens jeg ligger på sofan! Og der har jeg planer om å bli i kveld! :)
Ha en flott søndagskveld alle! :)
 
Will do. Hekler litt også, men det er liksom strikking jeg kommer noen vei med da... Men det finnes jo så mange fine heklatepper, spørs om det blir et sånt før baby kommer. Hvis tida strekker til.... Vi får legge ut litt etter hvert. Jeg er nysgjerrig på hva dere andre mammaer driver med rundt omkring.

Det skal jeg gjøre :)
 
Jeg har vært på koselig skogstur med hele familien, i nydelig vær! :)
Nå har jeg nettopp fullført en økt styrketrening. Og jeg ser frem til å nyte vannmelonen som ligger i kjøleskapet mens jeg ligger på sofan! Og der har jeg planer om å bli i kveld! :)
Ha en flott søndagskveld alle! :)

Så flink du er som trener! Da har du vel fortjent en kveld på sofaen med deilig vannmelon :)
Jeg ligger også på sofaen, ser på "Hele Norge Baker" :)
 
hehe ja det ca 5 år da før de møttes, men det er fortsatt veldig sent, helt enig. :) husker du den reklamen på tv'en som gikk for en stund siden der man såg et par som sa " vi burde kanskje rydde lit i garasjen?- Ja det burde vi- Til helgen kanskje?" var vist reklame for vg eller dagbladet. uansett vi er lit som det paret, det er mye vi burde gjøre med vi er veldig flinke til å utsette det *ler*

Haha :D ler! Fantastisk beskrivelse;). "Hvorfor gjøre idag, det du kan utsette til i morgen";). Nå er besøket over og det gikk så fint:). Godt med alt som er gjort:)! Nå har joggebuksen kommet på igjen og søndagsstillingen er inntatt! Ha en fin kveld:).
 
Her har det vært strålende vær i dag ;) så jeg har benyttet meg å sitte litt i sola i dag, mannen min har vært så snill å sette opp paviljongen i dag oxo ,unga har lekt å kost seg med venner. å jeg har vaska litt hus i dag;);)
 
Back
Topp