Fortell om noe, hva som helst.

Spiste en strinmel med sjokolade, det likte mini i magen også kjentes det ut som ;) hihi, morsomt å kjenne :)
 
Vært på jobb i dag, er helt pest etter en lang helg... I morgen er det på an igjen, bursdagsselskap +++ :)
 
JEg gleder meg også til langhelg :D Jeg, samboer, hunden og mamma skal reise opp til hjemplassen min (der jeg er vokst opp). Har huset vårt der ute enda, og bruker det som feriehus. Så det blir trivelig! Alt av leker, klær etc. fra barndommen til meg og småsøskenene mine ligger fortsatt på loftet der, så jeg har en stor plan om å gå gjennom boder, esker, sekker og det jeg måtte finne av babyklær og -utstyr :-D

Nå er vi tre jenter i søskenflokken da, så får plukke ut det som har kjønnsnøytrale farger ;-)
 
Her er det strålende sol i dag også :)

Gutten min har fri fra barnehagen i dag og i morgen for det er planleggings dag
så vi skal komme oss ut i det strålende været etterhvert her :D
 
Da var det blidt mandag og jeg sitter nå og spiser frokost faktisk * ler* jeg slet skikkelig med å ovne i nat så når jeg endelig sovnet våknet jeg ikke før 12.30. Veldig dumt synes jeg siden så mye av dagen forsvinner når man sover så lenge... Men men. Jeg skal iallfal prøve å utnytte den lille dagen jeg har. Så jeg har ca 4,5 time som jeg kan fortsette å lese til historie tentamen for kl 17.00 må jeg sette meg i bilen å kjøre en halvtime til skolen der jeg skal ha naturfag time i kveld. ( voksen opplæring).
Ellers ønsker jeg alle nydelige oktober damer en flott mandag. :)
 
Haha :D ler! Fantastisk beskrivelse;). "Hvorfor gjøre idag, det du kan utsette til i morgen";). Nå er besøket over og det gikk så fint:). Godt med alt som er gjort:)! Nå har joggebuksen kommet på igjen og søndagsstillingen er inntatt! Ha en fin kveld:).

*ler* ja jeg føler den beskrivelsen passer oss veldig godt. :) bra at beøket gikk fint og unnagjort. Håper du hadde en fantastisk søndagskveld med joggebuksen din. :D
 
Er så fornøyd i dag etter å ha sett en aktiv og fin guttebaby i magen :D gleder meg SÅ til oktober nå!!
 
Sitter nå på naturfag forelesning og forstår fint lite... :confused:
 
Akkurat lagt meg på sofaen.. Gleder meg til innrykk av 13 andre små i morgen, blir 15 med mine + evnt. småsøsken som blir med :) phu...
 
Har lagt meg etter en trivelig "damenes aften" på Byggmakker :)

God natt :-D
 
Vi skal på ul i morgen og jeg både gleder og gruer meg!! :p
 
Storinnrykk her i dag, må vaske og støvsuge etterpå.. må bare spise litt og ta en kopp kaffi :) Ha en fin dag damer!
 
vært hos legen i dag og hørt hjertelyden som lå på 140<3
 
Back
Topp