Fortell om noe, hva som helst.

Rotete som jeg er mistet jeg svangerskapsjournalen i rydding bare en liten stund etter jeg fikk den..

Idag, endelig, etter å ha prøvd å få fatt i fastlegen min i en evighet.. har jeg vært til time! (Har gått privat ellers).
Og jeg har hatt verdens hyggeligste lege :D Ikke bare har jeg fått ny journal, men hun tok alle prøver på nytt av meg slik at vi hadde kontrollen, inklusivt noen flere så vi var på den sikre siden, fikk svangerskapsbøker av henne, målte lengden på magen (og han ligger helt perfekt på målingen), og hørte hjertelyden :)
Helt fantastisk opplevelse. Ble så godt ivaretatt og hun brydde seg sånn om meg og vår lille sønn. :)

På privatklinikken har jeg bare vært en av mange pasienter, og de har hatt litt "alle-får-barn" attitude..
Kjekt når man blir ivaretatt på en slik måte, så all creds til legedamen min:)
 
Så bra at du har fått en fin lege. :) føler det er alfa omega nå i svangerskapet å ha en lege som faktisk bryr seg om deg, og ikke ser på deg som en person på rullebånd. :)

Her sitter jeg å strikker nå, sambo hadde forhåpninger om sengekos, men lillegutt er så aktiv i magen i kveld at jeg blir kvalm. :p håper han roer seg litt ned så mammaen får sove litt. ;)
 
Back
Topp