Formen deres?

Finnes det noe tips mot oppblåsthet? den tar knekken på meg.

Jeg skal prøve å slutte å drikke brus (kun vann??), men vet ikke om det er nok..

Det og kombinert med trøtthet gjør at når jeg kommer hjem fra jobb bare ligger rett ut :-P

Er heldigvis ikke kvalm.

Ugh! Flere som er kvalm om ettermiddagen/kvelden, men ikke så veldig på morgenen?
Formen er pyton, og bare 6+5 idag [emoji23]

Ja, her starter kvalmebølgene rundt lunsj og blir verre utover.. da kommer også trettheten sigende.....

Finnes det noe tips mot oppblåsthet? den tar knekken på meg.

Jeg skal prøve å slutte å drikke brus (kun vann??), men vet ikke om det er nok..

Det og kombinert med trøtthet gjør at når jeg kommer hjem fra jobb bare ligger rett ut :p

Er heldigvis ikke kvalm.

Det hadde vært supert om noe hjalp, for jeg føler jeg er flere måneder på vei allerede... aldri vært så ille oppblåst før, dette er jo drøyt!

Jeg kan ikke bruke vanlige klær nå Magen er vokst en del, ser forskjell fra dag til dag - er alltid oppblåst på kvelden, men blir mer og mer mage hele dagen. Livmoren er som en appelsin nå, og jeg er såpass tynn og lita fra før, så en appelsin merkes vel,da

Også så full av kviser [emoji12] [emoji33] [emoji15]

4+2 og kjente med uggen for første gang i dag. Må spise ofte for ikke å bli «kvalm». Har hatt murringer nederst i magen i to dager, og har vært ekstra emosjonell i over en uke allerede [emoji1]

Jeg strever litt med å henge med på det høye tempoet på jobb... er veldig gåen når jeg kommer hjem og tar lett til tårene også når jeg er sliten...

Den her oppblåstheten altså [emoji85] sykt ubehagelig med stramme klær og jeg fiser hele kvelden lang [emoji23]

Jeg føler meg helt fin. Kommer litt svimmeltak innimellom, litt øm i puppene og noen ganger murringer. Ellers ingen spesielle plager. Ser på dette som positivt. Skulle gjerne vært mer dårlig, sånn at man føler at det virkelig er et tegn. Var ikke noe dårlig med mine to andre graviditeter heller, så jeg blir tydeligvis ikke dårlig på den måten..

Høres ut som meg nå. Slet med kvalme fire første mnd forrige gang pluss mye laaaaavt blodtrykk. Spent på hvordan jeg takler sommern denne gang.

Usj, her er formen ganske dårlig :/
Konstant superkvalm, sure oppstøt og ingen matlyst:yuck: Har vært på ferie de siste to ukene, og starter i dag på 3 dagers hjemreise... Vil være sparsom med reisesyketabletter, da jeg har hørt både óg når det kommer til å ta de mens man er gravid. De hjalp meg godt på den lengste flyreisen nedover, tar sjansen på at de hjelper på 12-timersen i morgen også ...Er blitt mye verre den siste uka, er ca. 7+1 i dag. Opplevde SA i fjor, sent i uke 11, så sliter litt med å tenke på premien som venter i januar, når det slettes ikke er sikkert vi kommer dit... Hvis noen har litt positivitet til overs så tar jeg i mot med åpne armer! :smiley-angelic003;)

Formen her går opp og ned [emoji28] ene øyeblikket er jeg småkvalm, det andre øyeblikket er jeg egentlig ganske fin. Energinivået varierer, men merker jeg blir mer sliten enn før graviditeten, men jeg prøver å ikke overanalysere alle symptomer/ikke symptomer [emoji5] de varierer fra dag til dag, og tenker at det er helt normalt [emoji2] Positive tanker folkens [emoji173]️

Formen her går opp og ned [emoji28] ene øyeblikket er jeg småkvalm, det andre øyeblikket er jeg egentlig ganske fin. Energinivået varierer, men merker jeg blir mer sliten enn før graviditeten, men jeg prøver å ikke overanalysere alle symptomer/ikke symptomer [emoji5] de varierer fra dag til dag, og tenker at det er helt normalt [emoji2] Positive tanker folkens [emoji173]️

Ja, her også varierer det fra dag til dag. Puppeverken er konstant, men ellers varierer både tretthet, svimmelhet og kvalme.. heldigvis noen bedre dager innimellom! :D:rolleyes: Takk for oppmuntring og positive tanker Totlaaa ;)

Nei, det er sure oppstøt ;)
Halsbrann kan være følelsen av å ha noe i halsen, føles nesten som om det sitter fast mat der. Kan også oppleves som mer halsBRANN, at det er som en svak svie der på en måte.. jeg får halsbrann av sterk mat, tomatsaus, kaviar (!!) blant annet... men melk kan hjelpe noe, men gaviscon er mer effektivt. Blir du plaget, så blir du vant til å alltid måtte ha det i vesken ;)

Aha[emoji28][emoji85] kanskje det var sure oppstøt jeg tenkte på. Aldri hatt det, men holder på sånn noen gange om dagen nå, ekkelt[emoji28]

Verste nå er vel egentlig at jeg er så oppblåst så tror jeg skal sprekke snart. Plager meg veldig når jeg skal ut døra, fordi det ser ut som jeg sikkert er 7 mnd på vei. Å jeg har ikke sjans til å trekke inn magen lenger pga det.
Nå skal det sies at jeg har en sånn fæl bilring som gjør alt verre nå[emoji85][emoji28] skal se om jeg finner meg noen øvelser jeg kan ta, bli flinkere til å gå mer, og kutte ned fra alt for store til normale mat porsjoner! Så man kanskje får trimmet vekk litt fett. Men uten at det går ut over den lille i magen[emoji177] sliter med ryggen, så må uansett finne noen øvelser å gjøre for å styrke den. Trodde jeg skulle få sommeren på meg til å begynne med sånt, hadde absolutt ikke trodd det skulle klaffe så fort og på første forsøk, Hehe.

5+0 idag og har litt symptomer! Veldig oppblåst i magen, kjenner litt på strekninger i livmora, ømme bryster(hovedsakelig niplene) og en smule kvalm og trøtt/sliten (mest på ettermiddagen/kvelden.) håper symptomene betyr at det utvikler seg bra inni der [emoji169] mistet i SA forrige PP så er litt nervøs denne gangen[emoji85]

Back
Topp