Formen deres?

Så godt å høre at det ikke bare er meg [emoji28][emoji173]️

Ja, sliter virkelig med maten. Ingenting frister, men jeg må jo spise [emoji85] har gått mye i rundstykker med ost og skinke m/grønnsaker på, for det lukter ikke noe spesielt [emoji2] men grillmat går bare ikke, den lukta får meg på tuppa [emoji23] suger i dette været da! [emoji295]️


Håper også at både energi og matlyst kommer tilbake igjen snart, for dette er utrolig kjedelig [emoji85]
Ja grillmat er helt grusomt! Ble invitert bort på grilling i dag, men klarte ikke dra. Sa til mannen min at han gjerne kunne dra å kose seg, da han etter hvert begynner å savne grillmat.
Når han kom hjem måtte jeg spørre ham om han kunne dusje, for han hadde bare grillos over hele seg. [emoji23]
Stakkars mann. Han tar det heldigvis med ett smil, tror han syns det er litt koselig at jeg "er så gravid" [emoji1][emoji23]
 
Ja grillmat er helt grusomt! Ble invitert bort på grilling i dag, men klarte ikke dra. Sa til mannen min at han gjerne kunne dra å kose seg, da han etter hvert begynner å savne grillmat.
Når han kom hjem måtte jeg spørre ham om han kunne dusje, for han hadde bare grillos over hele seg. [emoji23]
Stakkars mann. Han tar det heldigvis med ett smil, tror han syns det er litt koselig at jeg "er så gravid" [emoji1][emoji23]

Hahahha, jeg måtte også mase på samboeren når han hadde grillet i går, luktet både verksted og grill av han [emoji85][emoji23]

Reagerer veldig på lukter for tiden, og synes det OGSÅ er slitsomt [emoji23]
 
Er 6+3 idag, og har såre brystvorter og merket annerledes (vannete) utflod. Ellers føler jeg meg ikke gravid, og måtte ta en test til idag, bare for å sjekke . Den sa heldigvis 3+ fortsatt [emoji5]
 
Har frem til nå vært nokså bra, men nå blir jeg mer og mer uvel og trøtt.. men litt godt og, så kan jeg stole mer på at det er noen der inne :p
 
I går var jeg helt kake og ekstremt trøtt, men i dag er formen litt bedre. Faktisk fått gjort litt husarbeid og litt hagearbeid ☺️
 
Idag er det ikke en eneste celle i kroppen min som har vært våken :rolleyes: #zombie
 
I går var jeg helt kake og ekstremt trøtt, men i dag er formen litt bedre. Faktisk fått gjort litt husarbeid og litt hagearbeid [emoji5]

Jeg også! I dag har jeg vært sånn noenlunde i form [emoji5] i går derimot - da lå jeg bare på sofaen [emoji23]
 
Er 9+5 idag, og har fremdeles ikke noen symptomer:wideyed: Har fire fullgåtte svangerskap bak meg som har vært fulle av symptomer, men denne gangen kjenner jeg ikke antydning til at jeg er gravid:woot: Var på tul på fredag, så vet at alt står bra til inni der, men syns det er ganske spesielt å ikke kjenne noe:oops: Men det nytes, og jeg håper at formen fortsetter å være like god fremover xsmile5
 
Symptomene har endret seg. I uke 6 og 7 var jeg endel kvalm, kjempetrøtt og hadde ømme bryster. Nå (9+3 i dag) er jeg mye mindre kvalm og har mer energi. Men siste par dagene har jeg hatt mye vondt i magen («menssmerter»). Blir bekymra pga MA i høst, men det kan jo hende morkaka har tatt over hormonproduksjon, så nivået i kroppen synker? Eller er det litt tidlig?
 
Symptomene har endret seg. I uke 6 og 7 var jeg endel kvalm, kjempetrøtt og hadde ømme bryster. Nå (9+3 i dag) er jeg mye mindre kvalm og har mer energi. Men siste par dagene har jeg hatt mye vondt i magen («menssmerter»). Blir bekymra pga MA i høst, men det kan jo hende morkaka har tatt over hormonproduksjon, så nivået i kroppen synker? Eller er det litt tidlig?

Med meg er det omvendt.. Jeg er like langt som deg :) Jeg har vært småkvalm og småtrøtt.. nå siste uken er det forverring nesten daglig! Har så ufattelig lite overskudd og sliter veldig med kvalme. Er sykemeldt pga. kvalmen nå. Puppene blir også bare verre.. synes de vokser enda, og er ekstremt ømme og vonde :(
Mulig at morkaka overtar produksjon til litt ulike tidspunkt, men det heter vel uke 11-12.. De "menssmertene" kan være helt uskyldige, er vanlig å ha diverse uforklarlige vondter, bare det ikke blir veldig vondt tenker jeg,.. :Heartred
 
Her er formen litt opp å ned. Fra å ha vært sengeliggende med kvalme døgnet rundt nesten fra uke 4 til 8 så har nå formen endret seg litt. Puppene har doblet størrelse, er tunge og ømme. Jeg blir veldig fort sliten i korsryggen merker jeg. Både ved å ligge og stå. Så føler en slaga rastløshet i hele kroppen. Er fortsatt kvalm, men den er mer håndterbar om dagen. Er fortsatt trøtt og trenger en duppneller to for å komme meg igjennom dagen :p er 8+2 idag:Heartred
 
Er 9+5 idag, og har fremdeles ikke noen symptomer:wideyed: Har fire fullgåtte svangerskap bak meg som har vært fulle av symptomer, men denne gangen kjenner jeg ikke antydning til at jeg er gravid:woot: Var på tul på fredag, så vet at alt står bra til inni der, men syns det er ganske spesielt å ikke kjenne noe:oops: Men det nytes, og jeg håper at formen fortsetter å være like god fremover xsmile5

Så godt å lese.. sitter selv midt i et svangerskap uten symptomer og er 7 uker i dag.. alle andre svangerskap har vært proppfulle av symptomer
 
Symptomene har endret seg. I uke 6 og 7 var jeg endel kvalm, kjempetrøtt og hadde ømme bryster. Nå (9+3 i dag) er jeg mye mindre kvalm og har mer energi. Men siste par dagene har jeg hatt mye vondt i magen («menssmerter»). Blir bekymra pga MA i høst, men det kan jo hende morkaka har tatt over hormonproduksjon, så nivået i kroppen synker? Eller er det litt tidlig?

Når du sier menssmerter, er det veldig sterke menssmerter, eller svakere som i murringer?
 
Elendig i formen nå. Har komt meg på jobb, men henger stort sett i nærheten av søppeldunken på kontoret :meh: er 50% sykemeldt nå, men lurer på om jeg må øke opp :sorry:
Tenkte jeg liksom må gå å snakke litt med noen kollegaer, men er redd for å kaste opp i deres søppeldunk, så sitter her a-sosial på eget kontor :bag:
 
Tilbake til elendig form i dag. Skulle egentlig ønske jeg hadde vært dårlig i går og bra i dag, for søsteren min feirer 18-årsdagen sin med familien. Skal dit om en time :dead:
 
Med meg er det omvendt.. Jeg er like langt som deg :) Jeg har vært småkvalm og småtrøtt.. nå siste uken er det forverring nesten daglig! Har så ufattelig lite overskudd og sliter veldig med kvalme. Er sykemeldt pga. kvalmen nå. Puppene blir også bare verre.. synes de vokser enda, og er ekstremt ømme og vonde :(
Mulig at morkaka overtar produksjon til litt ulike tidspunkt, men det heter vel uke 11-12.. De "menssmertene" kan være helt uskyldige, er vanlig å ha diverse uforklarlige vondter, bare det ikke blir veldig vondt tenker jeg,.. :Heartred
Takk for betryggende ord! Nå i ettermiddag føler jeg meg litt uggen igjen, så det går opp og ned:)
 
Elendig i formen nå. Har komt meg på jobb, men henger stort sett i nærheten av søppeldunken på kontoret :meh: er 50% sykemeldt nå, men lurer på om jeg må øke opp :sorry:
Tenkte jeg liksom må gå å snakke litt med noen kollegaer, men er redd for å kaste opp i deres søppeldunk, så sitter her a-sosial på eget kontor :bag:
Så kjedelig:(
 
Når du sier menssmerter, er det veldig sterke menssmerter, eller svakere som i murringer?
Middels vonde. Hadde det endel da jeg var gravid med førstemann, hvis ikke jeg husker feil. Men da tenkte jeg at det var livmora som vokste, og forventa ikke så mye voksesmerter nå siden jeg har vært gravid før. Håper det ikke er noe dårlig tegn:nailbiting:
 
Back
Topp