Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er som regel i grei form på formiddagen, frem til rundt lunsjtider. Etter det går det bare nedover, blir bare kvalmere og kvalmere utover dagen og kvelden orker seriøst ikke å gjøre så mye om dagen, svikter totalt på alle plan! Holder ut på jobb, men hjemmet og barna får dessverre lide under min kvalme. Superdårlig samvittighet, hele tiden. I går orket jeg ikke å reise for å se guttungen spille fotballkamp, og de vant den første for sesongen. Det gjør vondt men kvalme og skyhøye temperaturer hjelper liksom ikke på formen!
Usj, Kvalme er aldri noe godt uansett når på dagen det er føler det ikke er noe tema med sykemelding her, det blir bare dobbelt så mye å gjøre de dagene jeg faktisk er på jobb.Off.. høres slitsomt ut! Den dårlige samvittigheten er ikke god å kjenne på! Håper du blir bedre snart! Jeg er dårlig fra morgenen og blir litt bedre etter 16-17 tiden, som regel. Jeg har vært 100% sykemeldt nå i to uker, og det hjelper nok på. Da har jeg mer overskudd til sønnen min når han kommer fra skolen (jeg er alene med han). Skal forsøke meg i 50% nå i to uker og håper det går fint! Synes du skal vurdere delvis sykemeld. hvis det fortsetter sånn.. blir sliten av dårlig samvittighet også! Hjem er viktigere enn jobb uansett, selv om man har forpliktelser til begge steder..
God bedring