Formen deres?

Våknet med tett nese og vond hals, så i tillegg til den vanlig kvalmen synes jeg ganske synd på meg selv i dag[emoji23][emoji85][emoji28]
 
små vond i magen og små kvalm og har litt ting å fikse nå i ettermiddag og kveld... men har spist iallefall og skal snart komme meg ut...
 
Tror jeg begynner å bli forskjølet, for nå murrer det i halsen [emoji33] eller så kan det være halsbrann [emoji848][emoji848]

Jaja, bare å drikke masse vann og slappe av når mulighetene byr seg!
 
Kjempetrøtt men MYE bedre nå som kvalmen har gitt seg, kjenner kun småkvalme om morgenen[emoji7]
 
Superkvalm..... ellers ikke så trøtt som i mine tidligere svangerskap. Men kvalmen blir verre og verre for hver dag. Gått ned en del kg, har heldigvis ikke underskudd av de:happy::happy::happy:
 
Flere som opplever at kvalmen kommer og går litt? Jeg har hatt noen dager denne uken hvor jeg har følt med ganske pigg, har orket å gå tur og vært litt sosial og hatt mye matlyst. Andre dager - som i dag - så orker jeg knapt å reise meg fra sofaen! Brekker meg hver gang jeg har spist noe (må spise annenhver time) og føler meg generelt pyton!! skal sies at jeg har sovet dårlig i natt, men at det skal være så store variasjoner blir jeg overrasket over.. Når man tror det er over, så.... NEI. :eek::confused::wacky:
 
Er som regel i grei form på formiddagen, frem til rundt lunsjtider. Etter det går det bare nedover, blir bare kvalmere og kvalmere utover dagen og kvelden:dead: orker seriøst ikke å gjøre så mye om dagen, svikter totalt på alle plan! Holder ut på jobb, men hjemmet og barna får dessverre lide under min kvalme. Superdårlig samvittighet, hele tiden. I går orket jeg ikke å reise for å se guttungen spille fotballkamp, og de vant den første for sesongen. Det gjør vondt :( men kvalme og skyhøye temperaturer hjelper liksom ikke på formen!
 
Vært veldig heldig med formen foreløpig.
Kun litt ømme bryst og trøttere enn vanlig, men det er bare godt. Sliter med søvnen til vanlig, men nå sovner jeg så fort hodet treffer dyna:))

Var ganske bekymret i et par uker pga lite symtomer og litt spotting i ny og ne, men fikk ultralyd hos legen. Bankende hjerte, fin størrelse og veldig bra utslag på Hcg :)
 
Er som regel i grei form på formiddagen, frem til rundt lunsjtider. Etter det går det bare nedover, blir bare kvalmere og kvalmere utover dagen og kvelden:dead: orker seriøst ikke å gjøre så mye om dagen, svikter totalt på alle plan! Holder ut på jobb, men hjemmet og barna får dessverre lide under min kvalme. Superdårlig samvittighet, hele tiden. I går orket jeg ikke å reise for å se guttungen spille fotballkamp, og de vant den første for sesongen. Det gjør vondt :( men kvalme og skyhøye temperaturer hjelper liksom ikke på formen!

Off.. høres slitsomt ut! Den dårlige samvittigheten er ikke god å kjenne på! :( Håper du blir bedre snart! Jeg er dårlig fra morgenen og blir litt bedre etter 16-17 tiden, som regel. Jeg har vært 100% sykemeldt nå i to uker, og det hjelper nok på. Da har jeg mer overskudd til sønnen min når han kommer fra skolen (jeg er alene med han). Skal forsøke meg i 50% nå i to uker og håper det går fint! Synes du skal vurdere delvis sykemeld. hvis det fortsetter sånn.. blir sliten av dårlig samvittighet også! Hjem er viktigere enn jobb uansett, selv om man har forpliktelser til begge steder..
God bedring :Heartred
 
Off.. høres slitsomt ut! Den dårlige samvittigheten er ikke god å kjenne på! :( Håper du blir bedre snart! Jeg er dårlig fra morgenen og blir litt bedre etter 16-17 tiden, som regel. Jeg har vært 100% sykemeldt nå i to uker, og det hjelper nok på. Da har jeg mer overskudd til sønnen min når han kommer fra skolen (jeg er alene med han). Skal forsøke meg i 50% nå i to uker og håper det går fint! Synes du skal vurdere delvis sykemeld. hvis det fortsetter sånn.. blir sliten av dårlig samvittighet også! Hjem er viktigere enn jobb uansett, selv om man har forpliktelser til begge steder..
God bedring :Heartred
Usj, Kvalme er aldri noe godt uansett når på dagen det er :( føler det ikke er noe tema med sykemelding her, det blir bare dobbelt så mye å gjøre de dagene jeg faktisk er på jobb.
Lener meg ganske greit på at huset er under oppussing for tiden, så om gulvene ikke er vasket, eller det ligger rot på benkene, så er det litt greit også:p men det er ikke helt kaos av den grunn, hehe, men kunne vel vært bedre!! Mye småtteri jeg skulle ha gjort.. malt dører, lister, rydde opp i boder osv.. det får bare pent vente :p
 
Back
Topp