Formen deres?

Pupper er noe herk når de er for store og veeeeldig vonde..! Når jeg går litt rask gange (absolutt ikke løping) så verker det øverst i venstre pupp! Det er såpass at jeg sliter med å bevege meg normalt.. Er dette vanlig at det kan være såpass ømt? Kan ikke huske det var så vondt sist graviditet..
 
Middels vonde. Hadde det endel da jeg var gravid med førstemann, hvis ikke jeg husker feil. Men da tenkte jeg at det var livmora som vokste, og forventa ikke så mye voksesmerter nå siden jeg har vært gravid før. Håper det ikke er noe dårlig tegn:nailbiting:
Så lenge det ikke øker i styrke så er nok alt helt fint :) det skal jo merkes at livmoren vokser ;)
 
I dag hadde jeg en ganske vanlig «meg» dag [emoji2] startet med trening, og tror treningen i dag gav meg energi og gav meg mer kontroll over kvalme - fordi jeg har ikke vært noe særlig kvalm i dag [emoji7] litt sliten nå på slutten av dagen etter endel timer på jobb, men ikke i nærheten som jeg har vært andre dager [emoji28]

Men så kommer det en tanke i hodet: er det fordi babyen ikke vokser mer?

Men prøver å senke skuldrene og nyte noen timer uten kvalme men bare med vonde pupper og trøtthet [emoji5]
 
I dag hadde jeg en ganske vanlig «meg» dag [emoji2] startet med trening, og tror treningen i dag gav meg energi og gav meg mer kontroll over kvalme - fordi jeg har ikke vært noe særlig kvalm i dag [emoji7] litt sliten nå på slutten av dagen etter endel timer på jobb, men ikke i nærheten som jeg har vært andre dager [emoji28]

Men så kommer det en tanke i hodet: er det fordi babyen ikke vokser mer?

Men prøver å senke skuldrene og nyte noen timer uten kvalme men bare med vonde pupper og trøtthet [emoji5]
Skjønner følelsen! Forhåpentligvis er alt fint:)
 
Skjønner følelsen! Forhåpentligvis er alt fint:)

Bestilt ny TUL om 8 dager, så håper alt fortsatt er fint da [emoji5] prøver egentlig å IKKE lete etter symptomer/ikke symptomer, da det gjør meg ganske oppskaket igrunn [emoji85]
 
Bestilt ny TUL om 8 dager, så håper alt fortsatt er fint da [emoji5] prøver egentlig å IKKE lete etter symptomer/ikke symptomer, da det gjør meg ganske oppskaket igrunn [emoji85]
Vanskelig å la være å kjenne etter:rolleyes: Kunne også tenke meg ny TUL, selvom det bare er 1 uke siden sist. Tenker på at det kan jo ha gått galt siden da. Men skal holde ut litt til...
 
Vanskelig å la være å kjenne etter:rolleyes: Kunne også tenke meg ny TUL, selvom det bare er 1 uke siden sist. Tenker på at det kan jo ha gått galt siden da. Men skal holde ut litt til...

Kjenner meg igjen der!
Samboer spurte hvorfor jeg hadde bestilt enda en TUL, og nå er det 2 uker siden vi var der [emoji28] jeg sa bare at jeg vil forsikre meg selv om at det står bra til og at lille fremdeles vokser [emoji5]
Så blir ny tul når jeg er 9+2 og så blir det vel ultralyd igjen i uke 13 [emoji28]

Kunne nesten tenkt meg ultralyd hver dag jeg [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Pupper er noe herk når de er for store og veeeeldig vonde..! Når jeg går litt rask gange (absolutt ikke løping) så verker det øverst i venstre pupp! Det er såpass at jeg sliter med å bevege meg normalt.. Er dette vanlig at det kan være såpass ømt? Kan ikke huske det var så vondt sist graviditet..

Ja, i mitt forrige svangerskap så var de så vonde at ALT var en utfordring. Gå, og spesielt i trapper, ta av seg bh, snu meg i senga, you name it! Men det går nok over og så er de ikke så superømme lengre. [emoji106]
 
Ja, i mitt forrige svangerskap så var de så vonde at ALT var en utfordring. Gå, og spesielt i trapper, ta av seg bh, snu meg i senga, you name it! Men det går nok over og så er de ikke så superømme lengre. [emoji106]

Huff.. ja det er ganske slitsomt! Husker du når det ble bedre?
 
Nå kommer trøttheten....... [emoji42][emoji42]
 
Veldig takknemlig at jeg ikke er kvalm, men den trøttheten tar snart over livet mitt.. Vært på jobb i 1,5 time og sovner snart av her jeg sitter :singing:
 
Huff.. ja det er ganske slitsomt! Husker du når det ble bedre?
Har prøvd å huske, men det er helt borte...! Men vet at det ikke varte så veldig lenge, og det var kanskje i noen uker det sto på som aller verst. Hvis det var så lenge. Men er ganske sikker på at når andre trimester startet, så var alt ok igjen :)
 
Jeg er kvalm sånn i tide og utide, kjenner det stikker i magen, veeeldig trøtt hele tiden, sulten hele tiden, men har ikke lyst på hva som helst. Også litt gretten må jeg vell si [emoji849]
 
Kvalm!!
Sulten!!
Trøtt!!

:bag:
 
Varm!!
Trøtt!!
Sulten - men ingen matlyst!

[emoji85]
 
Har prøvd å huske, men det er helt borte...! Men vet at det ikke varte så veldig lenge, og det var kanskje i noen uker det sto på som aller verst. Hvis det var så lenge. Men er ganske sikker på at når andre trimester startet, så var alt ok igjen :)
Håper på snarlig bedring her! Takk for at du forsøkte å huske ;)
 
Første formiddag uten kvalme!! Så prøvde meg på middag/varmmat i dag. Det angrer jeg kjempemye på, nå er kvalmen tilbake for fult :(
Ellers er formen grei, heldigvis!
Hjemme fra jobb på grunn av ryggsmerter, men det er ryggsmerter som ikke har noe med graviditeten å gjøre, heldigvis!
 
Første formiddag uten kvalme!! Så prøvde meg på middag/varmmat i dag. Det angrer jeg kjempemye på, nå er kvalmen tilbake for fult :(
Ellers er formen grei, heldigvis!
Hjemme fra jobb på grunn av ryggsmerter, men det er ryggsmerter som ikke har noe med graviditeten å gjøre, heldigvis!
 
Første formiddag uten kvalme!! Så prøvde meg på middag/varmmat i dag. Det angrer jeg kjempemye på, nå er kvalmen tilbake for fult :(
Ellers er formen grei, heldigvis!
Hjemme fra jobb på grunn av ryggsmerter, men det er ryggsmerter som ikke har noe med graviditeten å gjøre, heldigvis!
 
Ganske dårlig form idag.. Spydde i vasken når jeg gikk inn på kjøkkenet fordi det luktet mat.
 
Back
Topp