Formen deres?

Smule

Elsker forumet
Merker dere på kroppen at dere er gravide?
Til tross for at det er ganske tidlig, er det rart hvordan noen kan merke at kroppen er i forandring allerede, mens andre enda må vente en stund til.

Her kan jeg notere halsbrann, ligamentsmerter, småkvalme, følelsen av aldri å bli mett -eventuelt være konstant sulten. Murringer i mage og rygg/bekken. Et par kvelder med metallsmak i munnen..
 
Lite symptomer her 4+0 men noe er det. Flere netter med dårlig søvn, hovedsakelig pga svettetokter. Skikkelig varm i ansiktet med jevne mellomrom. Tyngre pust når jeg går i trapper. Noe murringer. Småkvalm og metallsmak, men veldig lite.
 
Lite symptomer her 4+0 men noe er det. Flere netter med dårlig søvn, hovedsakelig pga svettetokter. Skikkelig varm i ansiktet med jevne mellomrom. Tyngre pust når jeg går i trapper. Noe murringer. Småkvalm og metallsmak, men veldig lite.

Glemte forresten det symptomet jeg har kjent på lengst, veldig harde og ømme bryster, det som gav meg forhåpninger før jeg testet
 
Jeg er 3+5 i dag og jeg kjenner at når jeg går mye så får jeg vondt i høyre hofte /bekken, ømme bryst, småkvalm. Jobber natt denne helgen og kjenner at jeg er litt ekstra trøtt og sliten, sulten hele tiden men litt dårlig matlyst og vondt i ryggen.
 
Hadde tidlig symptomer som gjorde at jeg ble mistenksom. Murringer, vondt i korsryggen, kvise på haka, litt vondt i bekkenet og innimellom småkvalm. Håper jeg slipper unna ordentlig svangerskapskvalme, som da jeg fikk førstemann:)
 
Masse kviser,mye trøtt,ofte sulten,murring og ømme bryster.

Blir interessant å se åssen bekkenet er denne gangen. I forrige svangerskap fikk jeg det ekstremt fra uke 6 eller 8.. og er ikke helt bra 4,5 år etter.

Var og kvalm 4-6 uker i forrige.
Men i mitt første svangerskap var formen for det meste topp,uten kvalme og bekkenplager.
 
4+1 i dag. Ømme bryst har jeg kjent en stund, samt kvalme som kommer og går litt, samt litt smerter i livmor. De siste dagene har jeg fått et par hetetokter.. Ja, og urolig søvn i noen uker [emoji28] var visst litt. Så tidlig som dette så tar jeg alle tegn som positive, men spørs om jeg klarer være like positivt innstilt de neste 8mnd. [emoji23]
 
Kjenner på en uggen følelse, blir fort uvell og svimmel. I tidligere svangerskap har jeg vært mest dårlig fra uke 6-8 og uke 6-12, så jeg nyter dagene fram til det sikkert blir værre fra uke 6
Kjenner på en del murringer, nervøs for at det kommer blod - litt skadet etter flere SA.
 
Sovet dårlig siste 2 nettene. Får også svettetokter der jeg kjenner jeg koker i ansiktet. Også noe småuggen og kvalm i perioder. Spent på hvordan dette utvikler seg [emoji4] Var veldig kvalm og svimmel med førstemann.
 
Vært kvalm og hatt dårlig matlyst fra ca en uke før IKM, kanskje lenger faktisk. Derfor jeg testa :p Synes det var rart å få brekninger av å pusse tennene... Hehe! Første testen var negativ, men da var jeg bare 8dpo ca så visste det var for tidlig. Nå har jeg fått flere positive tester, så det begynner å synke inn. Også vært kaldere enn vanlig på kveldene, men koblet ikke det til en mulig graviditet før positiv test. Også vært mer trøtt og sliten. Kvalmen er raskt stigende, i dag ble jeg kvalm av å kjøre bil. Aldri blitt dårlig så tidlig før... (3+4 i dag) :woot:
 
Vært kvalm og hatt dårlig matlyst fra ca en uke før IKM, kanskje lenger faktisk. Derfor jeg testa :p Synes det var rart å få brekninger av å pusse tennene... Hehe! Første testen var negativ, men da var jeg bare 8dpo ca så visste det var for tidlig. Nå har jeg fått flere positive tester, så det begynner å synke inn. Også vært kaldere enn vanlig på kveldene, men koblet ikke det til en mulig graviditet før positiv test. Også vært mer trøtt og sliten. Kvalmen er raskt stigende, i dag ble jeg kvalm av å kjøre bil. Aldri blitt dårlig så tidlig før... (3+4 i dag) :woot:


Jeg har lurt litt på det med så tidlig kvalme.. jeg trodde jo jeg hadde omgangssyken to-tre dager mellom EL og IKM. Lå i sofaen stort sett hele dagene, og var så kvalm at jeg brakk meg, i tillegg svimmel og hodepine. Testet 7,8 og 12 dpo, men negativ, så slo det liksom fra meg, før mens ikke kom og jeg testet positivt 14 dpo. Kvalmen kommer i bølger ila dagen enda, noen ganger såpass at jeg brekker meg. Trodde egentlig ikke det var mulig at kvalmen før positiv test var relatert til graviditeten, men det er jo sannsynlig at den er det.. trodde det måtte høye nivåer av hcg til for å skape disse symptomene, men skjønner at andre også har opplevd dette. :yuck::wtf:;)
 
Jeg har lurt litt på det med så tidlig kvalme.. jeg trodde jo jeg hadde omgangssyken to-tre dager mellom EL og IKM. Lå i sofaen stort sett hele dagene, og var så kvalm at jeg brakk meg, i tillegg svimmel og hodepine. Testet 7,8 og 12 dpo, men negativ, så slo det liksom fra meg, før mens ikke kom og jeg testet positivt 14 dpo. Kvalmen kommer i bølger ila dagen enda, noen ganger såpass at jeg brekker meg. Trodde egentlig ikke det var mulig at kvalmen før positiv test var relatert til graviditeten, men det er jo sannsynlig at den er det.. trodde det måtte høye nivåer av hcg til for å skape disse symptomene, men skjønner at andre også har opplevd dette. :yuck::wtf:;)
Trodde heller ikke man kunne bli kvalm så tidlig. Blir nesten litt paranoid og lurer på om det er to inni der :rolleyes:
 
Trodde heller ikke man kunne bli kvalm så tidlig. Blir nesten litt paranoid og lurer på om det er to inni der :rolleyes:

Haha, kjæresten min mener at det enten er tvillinger eller jente :wideyed::nailbiting: så lenge det er friskt så er det samme for meg, men tvillinger kan bli småtravelt.. :wacky:;)
 
Enig! Så lenge alt er bra! Men jeg har jo to under 2år, så det blir VELDIG travelt om vi får 4unger under 3år i hus :hilarious::hilarious::hilarious:

Omg... ja, det forstår jeg godt! Dere satser på tette søsken ;) Her har vi en på 11 fra før, så han må nesten forvente å hjelpe til en del faktisk..laughing1
 
Humøret er labert og jeg blir lettere irritabel på jobb:sour: Håper det er forbigående:happy:
 
Back
Topp