Formen deres?

Jeg syns formen varierer ekstremt fra dag til dag [emoji28] egentlig fra time til time også [emoji23]

Noen timer føler jeg meg nesten ikke gravid, men når jeg endelig nyter å være meg selv igjen i 2 min, så begynner murringene i livmora, puppene verker bare jeg ser på dem og sulten tar knekken på meg [emoji23][emoji85] kvalmen føler jeg har avtatt - eller så er jeg bare så flink fordi jeg spiser hele tiden [emoji23]

Formen har vært fin noen dager, i dag har kvalmen vært konstant tilstede. Så tydelig at det svinger veldig, men for hver dag er jeg en dag nærmere mindre kvalme håper jeg :)

Min fom er helt grusom:wtf: så sinnsykt trøtt, og føler jeg har hangover hver dag:banghead: småuggen gjennom hele dagen:arghh: masse murringer..

Formen er virkelig opp og ned hele tiden, så godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn! I dag har jeg vært mye kvalm, og første dagen hvor lukten fra middagsmaten gjorde meg skikkelig dårlig. Men i tillegg så har jeg hatt sånn merkelig vondt liksom innerst inne skjeden/livmora/ettellerannet. Ikke strekking eller murring, men mer sånn rart ubehag. Det minner ikke om mensen, og ikke er jeg så bekymret heller. Blir bare fascinert over alt man skal kjenne på. Jeg hadde omtrent INGEN symptomer forrige svangerskap, så alt dette er helt nytt.

Jeg syns formen varierer ekstremt fra dag til dag [emoji28] egentlig fra time til time også [emoji23]

Noen timer føler jeg meg nesten ikke gravid, men når jeg endelig nyter å være meg selv igjen i 2 min, så begynner murringene i livmora, puppene verker bare jeg ser på dem og sulten tar knekken på meg [emoji23][emoji85] kvalmen føler jeg har avtatt - eller så er jeg bare så flink fordi jeg spiser hele tiden [emoji23]

Godt å høre at vi er flere som varierer i formen - jeg syns det svinger i løpet av dagen og også fra dag til dag! Merker faktisk at jo mer «opptatt» jeg er, jo mindre merker jeg symptomene. Lover jo godt for å skulle klare å holde dette skjult for jobben [emoji28] Bare å håpe at det varer! Jeg er kjemperedd for skikkelig kvalme da alle kvinner i min familie har vært enten innlagt eller på grensen til innleggelse under svangerskap [emoji15]

Godt å høre at vi er flere som varierer i formen - jeg syns det svinger i løpet av dagen og også fra dag til dag! Merker faktisk at jo mer «opptatt» jeg er, jo mindre merker jeg symptomene. Lover jo godt for å skulle klare å holde dette skjult for jobben [emoji28] Bare å håpe at det varer! Jeg er kjemperedd for skikkelig kvalme da alle kvinner i min familie har vært enten innlagt eller på grensen til innleggelse under svangerskap [emoji15]

Oi, håper ikke du får den værste kvalmen da [emoji28][emoji85] sikkert ikke så gøy å bli innlagt med ekstrem kvalme [emoji85]

Synes også at det er godt å høre at andre har varierende form, for da slapper jeg mer av selv også [emoji5] er vel som de sier innen graviditet: det er helt normalt [emoji2]

Her er formen helt forferdelig nå:( kvalmen tok seg skikkelig opp for ca en og en halv uke siden og jeg har kastet opp mer eller mindre alt av mat og drikke siden..

Ugh! Flere som er kvalm om ettermiddagen/kvelden, men ikke så veldig på morgenen?
Formen er pyton, og bare 6+5 idag [emoji23]
Føles som jeg er kvalm hele døgnet, men spesielt ettermiddag og kveld. Kaster ikke opp, men veldig ubehagelig. Er 8+2

Var ikke kvalm i det hele tatt med førstemann, så litt bekymra for om det er et dårlig tegn for min del:bored: Blir greit med TUL på onsdag for å sjekke ståa.

Her har jeg begynt å bli uggen og småkvalm i dag 4+6. Det er tidligere enn de første to graviditetene, så håper ikke det følger en like sterk kvalme etter i løpet av uken[emoji13] Spiser HELE tiden da, for å holde uvelfølelsen unna. Må nyte det mens det ennå er ok [emoji28]

Oj, så fælt:confused: Har du vært hos legen for det?

Skal til legen i morgen heldigvis! Veldig spent på hva han kan komme med av råd. Lest litt rundt på nett og ingenting har hjulpet foreløpig, så føler meg ganske hjelpesløs.. satser på at humøret kommer seg litt etter legetimen i morgen:)

Skal til legen i morgen heldigvis! Veldig spent på hva han kan komme med av råd. Lest litt rundt på nett og ingenting har hjulpet foreløpig, så føler meg ganske hjelpesløs.. satser på at humøret kommer seg litt etter legetimen i morgen:)
Håper du får god hjelp av legen. Lykke til:-)

Har ikke vært så oppblåst de siste dagene, og godt er det :P
Men kvalmen og den konstante sulten er her... puppene har gått fra å nesten ikke være ømme til å bli mer ømme igjen...
Er så hinsides trøtt, vil bare sove, hele tiden!

Her kom kvalmen med er pang i dag...har vært småuggen til og fra, begynt å merke litt mataversjon, men det har egentlig gått kjempebra. I morges fikk jeg ned en halv brødskive og måtte legge meg på sofaen før jeg dro på jobb. På tur til jobb måtte jeg rett og slett hoppe av bussen i frykt for å plutselig spy på medpassasjerene mine. Jeg gikk resten av veien til jobb. Samboer kom innom med frukt og sur yoghurt til meg, og slik har jeg overlevd dagen. Men er det sånn her det skal være - da skal jeg slite. Har nemlig en jobb der å gjemme seg unna ikke går og lukter i alle fasonger er en stor del av hverdagen [emoji51]

Altså! Er det mulig å være så lat? [emoji85]
Jeg orker ingenting om dagene, og gruer meg til helgen er over og jobben skal gjøres [emoji17]

Kan nesten sove døgnet rundt, og synes også at det varme været gjør meg mer daff enn normalt [emoji28] (jeg klager ikke på varmen og solen, kroppen min liker det bare ikke så godt) [emoji23]

Og jeg er møkk lei av å spise hele tiden.. hvis jeg ikke spiser, så blir jeg småkvalm og blir da liggende med oppkast i halsen [emoji85] håper egentlig at denne her trøttheten går over snart, for dette er virkelig ikke meg [emoji28]

Jeg orker ingenting om dagene, og gruer meg til helgen er over og jobben skal gjøres [emoji17]

Kan nesten sove døgnet rundt, og synes også at det varme været gjør meg mer daff enn normalt [emoji28] (jeg klager ikke på varmen og solen, kroppen min liker det bare ikke så godt) [emoji23]

Og jeg er møkk lei av å spise hele tiden.. hvis jeg ikke spiser, så blir jeg småkvalm og blir da liggende med oppkast i halsen [emoji85] håper egentlig at denne her trøttheten går over snart, for dette er virkelig ikke meg [emoji28]
Dette er som å høre meg!!!!! [emoji33] Føler det på akkurat samme måte. Absolutt null energi og ønske om noe som helst. Vil helst bare sove. Skulle også ønske at det ikke var så varmt akkurat nå. Og er så lei av å måtte spise hele tiden. Spesielt siden ingen mat frister. [emoji38]
Å, det var godt å se at andre også har det sånn. Jubler over at det begynner så smått å nærme seg 12 uker, så da håper jeg energien og matlysten kommer tilbake.
Sender en klem, forstår godt hvordan du har det! [emoji1][emoji173]️

Akkurat slik er det her og :p
Godt å høre det er flere :)
Jeg legger meg neppå så fort jeg har mulighet, ligger å later meg i senga til langt på morgenen i tillegg til at jeg dupper av rett som det er:oops:
Ser fram til 2.trimester og mer energi :)

Dette er som å høre meg!!!!! [emoji33] Føler det på akkurat samme måte. Absolutt null energi og ønske om noe som helst. Vil helst bare sove. Skulle også ønske at det ikke var så varmt akkurat nå. Og er så lei av å måtte spise hele tiden. Spesielt siden ingen mat frister. [emoji38]
Å, det var godt å se at andre også har det sånn. Jubler over at det begynner så smått å nærme seg 12 uker, så da håper jeg energien og matlysten kommer tilbake.
Sender en klem, forstår godt hvordan du har det! [emoji1][emoji173]️

Så godt å høre at det ikke bare er meg [emoji28][emoji173]️

Ja, sliter virkelig med maten. Ingenting frister, men jeg må jo spise [emoji85] har gått mye i rundstykker med ost og skinke m/grønnsaker på, for det lukter ikke noe spesielt [emoji2] men grillmat går bare ikke, den lukta får meg på tuppa [emoji23] suger i dette været da! [emoji295]️

Håper også at både energi og matlyst kommer tilbake igjen snart, for dette er utrolig kjedelig [emoji85]

Back
Topp