Formen deres?

Kvalm om dagen. Føler ikke jeg har grunn til å klage siden jeg ikke kaster opp. Er værst på formiddagen og roer seg utover kvelden.

Så lenge jeg spiser HELE tiden, så klarer jeg å holde kvalmen i takt. Bare litt slitsomt da [emoji23]

Her er jeg 4+2 i dag,
Ømme og verkende pupper,
Verker i korsryggen. Veldig oppblåst til tider.
Mye trøtt, uansett hvor mye jeg sover og slapper av. Går jeg konstant og gjesper fra jeg står opp til jeg legger meg. Dupper av i bilen når samboeren kjører, supper av ute på terrassen på eftan osv.[emoji28]
I går gikk jeg en del, så verket i bekkenet i gårkveld (sleit veldig med bekkenløsning og låsninger i to to andre svangerskapene mine, men håper jeg kan være så heldig å slippe det denne gangen)
Mye sånn kvalmesug / sultensug, selv om jeg har spist.
Alt dette begynte smått rett før helga, og blir litt verre for hver dag.
I tillegg går jeg å småraper mye, innimellom får jeg sånn gulpsmak i munn, er det det som er halsbrann????
Har aldri hatt det før, så vet ikke helt hvordan det er.. men å gå sånn og smårape gjør jeg aldri. Haha.

Samboeren må le litt av meg. Han har merket og kommenterer sånne småting, som jeg ikke har tenkt over selv. Men jeg synes det er fint han legger merke til ting[emoji173]️

Luftbobler i magen, må oftere ordentlig på do, metallsmak i munn, ømme og stikkende bryster.. Igrunn såpass "lite" symptomer så jeg er usikker på om det er no inni der, men skal jo absolutt ikke klage! [emoji171]

Har ingen symptomer, formen er fin. Er 5+1. Har kjøpt clearblue med ukeindikator så skal teste i morgen tidlig. Har den økt siden sist, skal jeg prøve å slappe av og glede meg over det :)

Jeg har lite symptomer foreløpig (4+6), men har hatt litt halsbrann og jeg drømmer sinnsykt mye rart hver eneste natt. Typisk graviditetssymptom for meg:rolleyes:

Disse ligamentsmertene blir sterkere og oftere syns jeg. Skikkelig krampeaktig og vondt innimellom :meh::meh::meh:

6 + 5 idag, og eg føler meg så gravid eg kan på denne tiden tror eg[emoji87][emoji5]
*går oftere på do, både det ene og andre
*ømme pupper som vokser og blodårene der er blitt synligere
*våkner mange ganger i løpet av natten(eg er vanligvis i koma)
*»mensmurringer» flere ganger i løpet av dagen
*oppblåst i magen(men det er forsåvidt ikke nytt[emoji85][emoji87])
*kvalmebyer som denne uken er blitt verre. I morges var eg så kvalm at eg brakk meg(uten å spy) og no ikveld badet eg i badekaret og måtte plutselig utav for eg ble så kvalm at eg fryktet eg ikke skulle klare å vaske meg ferdig...gikk rett i sengen med håndkle på hodet[emoji28]
...begynner å føles ekte[emoji28][emoji7]

6 + 5 idag, og eg føler meg så gravid eg kan på denne tiden tror eg[emoji87][emoji5]
*går oftere på do, både det ene og andre
*ømme pupper som vokser og blodårene der er blitt synligere
*våkner mange ganger i løpet av natten(eg er vanligvis i koma)
*»mensmurringer» flere ganger i løpet av dagen
*oppblåst i magen(men det er forsåvidt ikke nytt[emoji85][emoji87])
*kvalmebyer som denne uken er blitt verre. I morges var eg så kvalm at eg brakk meg(uten å spy) og no ikveld badet eg i badekaret og måtte plutselig utav for eg ble så kvalm at eg fryktet eg ikke skulle klare å vaske meg ferdig...gikk rett i sengen med håndkle på hodet[emoji28]
...begynner å føles ekte[emoji28][emoji7]
Signerer alt dette. Begynner virkelig å føles ekte [emoji2]

Ugh! Flere som er kvalm om ettermiddagen/kvelden, men ikke så veldig på morgenen?
Formen er pyton, og bare 6+5 idag [emoji23]

Her er jeg 5+1 og har så og si ingen symptomer [emoji57] hadde mye murringer og ømhet den første uken men nå er alt borte og kroppen føles som før..mistet nylig i en tidlig sa og er alt for bekymret for at det skal gå den veien igjen :(

Her er jeg 5+1 og har så og si ingen symptomer [emoji57] hadde mye murringer og ømhet den første uken men nå er alt borte og kroppen føles som før..mistet nylig i en tidlig sa og er alt for bekymret for at det skal gå den veien igjen :(

Følte det samme som deg for noen dager siden. Er i dag 5+6. Hadde MYE murringer første uka, og nesten ikke noe dagen mensen skulle sluttet igjen. Mistet også tidlig i sa sist. Bekymringen roet seg etter bare et par dager. Symptomene kommer og går. I dag er jeg «fyllesjuk» igjen som jeg var de første dagene. Oppblåst som om jeg skulle vært 4 mnd på vei [emoji85] Tror det er viktig å bearbeide følelsene underveis. Snakk med noen du er trygg på, og prøv å gjøre litt hyggelige ting for deg selv [emoji173]️

Her er jeg 4+2 i dag,
Ømme og verkende pupper,
Verker i korsryggen. Veldig oppblåst til tider.
Mye trøtt, uansett hvor mye jeg sover og slapper av. Går jeg konstant og gjesper fra jeg står opp til jeg legger meg. Dupper av i bilen når samboeren kjører, supper av ute på terrassen på eftan osv.[emoji28]
I går gikk jeg en del, så verket i bekkenet i gårkveld (sleit veldig med bekkenløsning og låsninger i to to andre svangerskapene mine, men håper jeg kan være så heldig å slippe det denne gangen)
Mye sånn kvalmesug / sultensug, selv om jeg har spist.
Alt dette begynte smått rett før helga, og blir litt verre for hver dag.
I tillegg går jeg å småraper mye, innimellom får jeg sånn gulpsmak i munn, er det det som er halsbrann????
Har aldri hatt det før, så vet ikke helt hvordan det er.. men å gå sånn og smårape gjør jeg aldri. Haha.

Samboeren må le litt av meg. Han har merket og kommenterer sånne småting, som jeg ikke har tenkt over selv. Men jeg synes det er fint han legger merke til ting[emoji173]️

Nei, det er sure oppstøt ;)
Halsbrann kan være følelsen av å ha noe i halsen, føles nesten som om det sitter fast mat der. Kan også oppleves som mer halsBRANN, at det er som en svak svie der på en måte.. jeg får halsbrann av sterk mat, tomatsaus, kaviar (!!) blant annet... men melk kan hjelpe noe, men gaviscon er mer effektivt. Blir du plaget, så blir du vant til å alltid måtte ha det i vesken ;)

4+0, i fin form! Litt kvalm når minsten står opp kl 05 :S

Back
Topp