Tulleklompen
Glad i forumet
Kvalm om dagen. Føler ikke jeg har grunn til å klage siden jeg ikke kaster opp. Er værst på formiddagen og roer seg utover kvelden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer, plutselig5 uker på vei,, men ingen symp. ennå..
Med en gang jeg bare får bitte bitte mitt væske eller mat i kroppen, blir jeg stor som en ballong[emoji23]Er så syyykt oppblåst om dagen! Ser jo gravid ut allerede.. flere som strever med dette?
Signerer alt dette. Begynner virkelig å føles ekte [emoji2]6 + 5 idag, og eg føler meg så gravid eg kan på denne tiden tror eg[emoji87][emoji5]
*går oftere på do, både det ene og andre
*ømme pupper som vokser og blodårene der er blitt synligere
*våkner mange ganger i løpet av natten(eg er vanligvis i koma)
*»mensmurringer» flere ganger i løpet av dagen
*oppblåst i magen(men det er forsåvidt ikke nytt[emoji85][emoji87])
*kvalmebyer som denne uken er blitt verre. I morges var eg så kvalm at eg brakk meg(uten å spy) og no ikveld badet eg i badekaret og måtte plutselig utav for eg ble så kvalm at eg fryktet eg ikke skulle klare å vaske meg ferdig...gikk rett i sengen med håndkle på hodet[emoji28]
...begynner å føles ekte[emoji28][emoji7]
Signerer også alt dette,nesten så jeg føler på flere nye tegn for hver dag som går[emoji85]Signerer alt dette. Begynner virkelig å føles ekte [emoji2]
Her er jeg 5+1 og har så og si ingen symptomer [emoji57] hadde mye murringer og ømhet den første uken men nå er alt borte og kroppen føles som før..mistet nylig i en tidlig sa og er alt for bekymret for at det skal gå den veien igjen
Her er jeg 4+2 i dag,
Ømme og verkende pupper,
Verker i korsryggen. Veldig oppblåst til tider.
Mye trøtt, uansett hvor mye jeg sover og slapper av. Går jeg konstant og gjesper fra jeg står opp til jeg legger meg. Dupper av i bilen når samboeren kjører, supper av ute på terrassen på eftan osv.[emoji28]
I går gikk jeg en del, så verket i bekkenet i gårkveld (sleit veldig med bekkenløsning og låsninger i to to andre svangerskapene mine, men håper jeg kan være så heldig å slippe det denne gangen)
Mye sånn kvalmesug / sultensug, selv om jeg har spist.
Alt dette begynte smått rett før helga, og blir litt verre for hver dag.
I tillegg går jeg å småraper mye, innimellom får jeg sånn gulpsmak i munn, er det det som er halsbrann????
Har aldri hatt det før, så vet ikke helt hvordan det er.. men å gå sånn og smårape gjør jeg aldri. Haha.
Samboeren må le litt av meg. Han har merket og kommenterer sånne småting, som jeg ikke har tenkt over selv. Men jeg synes det er fint han legger merke til ting[emoji173]️
Ja, samme her. (6+6) Burde kanskje være glad jeg er uten kvalme på dagtid?Ugh! Flere som er kvalm om ettermiddagen/kvelden, men ikke så veldig på morgenen?
Formen er pyton, og bare 6+5 idag [emoji23]