Formen deres?

Er i fin form, men har en dårlig følelse.. Kanskje bare redd for å miste. Har ingen symptomer, men ved forrige svangerskap fikk jeg symptomer tidlig. Vet det kan variere fra svangerskap til svangerskap, men.. Håper jeg snart føler meg gravid, og at jeg får noen symptomer snart :)

Ingen symptomer trenger ikke å bety noe som helst [emoji173]️ Prøv heller å nyte det så godt du kan. Jeg er kun litt øm i puppene, med ørlite murring. Er ikke uggen lengre, men det er jeg glad for. Klem til deg

Ingen symptomer trenger ikke å bety noe som helst [emoji173]️ Prøv heller å nyte det så godt du kan. Jeg er kun litt øm i puppene, med ørlite murring. Er ikke uggen lengre, men det er jeg glad for. Klem til deg
Burde egentlig nyte det ja! Er bare en dårlig følelse jeg har. Men jeg håper den forsvinner snart. Tok en test til da jeg nesten ikke kunne tro den første, gikk litt mer opp for meg da :)

Er det flere som har litt stikkende smerte i den ene siden, og som du kjenner at den merkes litt nedover det ene beinet.

Begynte å bli uggen (småkvalm hele dagen) ca en uke etter eggløsning, og så varte det en uke. Siden har jeg stort sett følt meg bra. Blir kvalm når jeg er sulten bare. Håper jeg slipper unna den verste kvalmen! Har ømme bryst når jeg tar på dem, og siden i går kveld skikkelig ømme nipples. Også veldig oppblåst om ettermiddag/kveld. Føler meg diger allerede [emoji23][emoji23]

Er i fin form, men har en dårlig følelse.. Kanskje bare redd for å miste. Har ingen symptomer, men ved forrige svangerskap fikk jeg symptomer tidlig. Vet det kan variere fra svangerskap til svangerskap, men.. Håper jeg snart føler meg gravid, og at jeg får noen symptomer snart :)

Jeg hadde ingen symptomer sist og det gikk helt fint :) Har ingen symptomer nå heller og tenker at det mest sannsynlig er i orden nå også :) Vet det er lett å engste seg, det gjorde jeg sist! (Spesielt da jeg hadde blødninger også :( ). Så lenge du ikke blør, så går det mest sannsynlig helt fint :)

Vanskelig å stå opp og veldig trett på kvelden, og ømme pupper

Jeg er så dårlig :( våkner opp og er så kvalm. Tørr nesten ikke røre på meg for å gjøre det værre. Er så trøtt å sliten i løpet av dagen også. Var ikke like dårlig med storebroren. Men så lenge den lille har det bra så skal jeg komme meg igjennom dette :Heartred

Jeg føler at jeg er konstant i en hangover ikke direkte kvalm, men på grensen hele tiden og ingenting frister egentlig.. og når jeg nyser før jeg noen gode ligamentsmerter [emoji23]

Brekker meg noe helt sykt på morningen når jeg står opp så får jeg kvalme bøyer ila av dagen, men det forsvinner som regel hvis jeg spiser [emoji4]

Er drit trøtt hele dagen da uansett hvor lenge og hvor mange ganger jeg sovner [emoji85]

Jeg er så dårlig :( våkner opp og er så kvalm. Tørr nesten ikke røre på meg for å gjøre det værre. Er så trøtt å sliten i løpet av dagen også. Var ikke like dårlig med storebroren. Men så lenge den lille har det bra så skal jeg komme meg igjennom dette :Heartred
Uff, høres fælt ut:( Men er forhåpentligvis et godt tegn. Jeg er litt småuggen og veldig trøtt, bare.

Tenkte jeg skulle prøve meg på en kopp kaffe igjen. Ikke drukket på flere dager. Det smaker altså overhodet ikke godt lenger!! Helt rart hvordan ting forandrer seg når man er gravid.

Ellers er det en del murringer i dag, kvalme som plutselig kommer som kastet på meg, og magen har fått form :nailbiting:

Jeg er bare 4+4, men har ingen symptomer. Har kjent litt murringer i venstre siden magen den siste uken. Har ikke gjort vondt. Ellers har jeg luft i magen, som ikke trenger å ha noe med svangerskapet å gjøre. Er ganske engstelig for å miste, klarer ikke helt slå meg til ro med at dette skjer! Jeg leser alt for mye gamle tråder på nettet, som sannsynligvis ikke gjør det noe bedre [emoji28]

Har egentlig følt at jeg har hatt litt få symptomer, har ømme og vonde pupper, murringer i magen innimellom (mest på kveldstid) og er utrolig trøtt og sliten.. så har hatt småønsker om at jeg skulle få kjenne på litt flere symptomer etterhvert..
Men nå har kvalmen virkelig slått til for fullt og jeg angrer på ønsket om flere symptomer:depressed:

Back
Topp