Formen deres?

Har ikke urolige føtter, men av en eller annen rar grunn så våkner jeg mange ganger iløpet av natten.. utrolig slitsomt:shifty:
Usj, jeg også er begynt å våkne på natta. Og er ekstra trøtt på dagtid. Slokner hver ettermiddag nå for å hente meg inn...

Idag, mye bedre. Fremdeles symptomer. Men mer obs på å spise gjevnt nå, så det hjelper :)

Våkner flere ganger hver natt. Lys våken. Sovner igjen etter en stund, og så spretter opp når klokka ringer. Men like trøtt etter to timer [emoji23]

Måtte ligge å spise frokosten i dag for å ikke spy

Flere som har kløende og stikkende pupper? Husker det fra foregående svangerskap. Til tider veldig ubehagelig.

Men skal ikke si noe, er i usigelig god form ellers. Bare ekstra andpusten, tipper blodtrykket er veldig lavt

Jeg merker ingenting! Hadde en del murringer forrige uke, men nå glemmer jeg av at jeg er gravid.. Ikke trøtt eller kvalm.. Puppene mine er helt likt som vanlig også.

Eneste er at jeg har mindre matlyst.

Våkner flere ganger hver natt. Lys våken. Sovner igjen etter en stund, og så spretter opp når klokka ringer. Men like trøtt etter to timer [emoji23]

Helt det samme som meg! Er litt frustrerende utover dagen [emoji42]

E utrolig trøtt og kvalmen har kommet

Jeg har hatt noen syke drømmer den siste uka [emoji23] og våkner lys våken 2-3 ganger, og en av dem må jeg på do [emoji23]
Ellers har jeg ikke vært plaget med kvalme enda, da jeg spiser banan på sengekanten før jeg står opp [emoji1360]

Jeg føler meg helt fin. Kommer litt svimmeltak innimellom, litt øm i puppene og noen ganger murringer. Ellers ingen spesielle plager. Ser på dette som positivt. Skulle gjerne vært mer dårlig, sånn at man føler at det virkelig er et tegn. Var ikke noe dårlig med mine to andre graviditeter heller, så jeg blir tydeligvis ikke dårlig på den måten..

Idag har jeg hatt store problemer med å ikke kaste opp, måtte gå fra middagsbordet for å legge meg neppå litt :p og inntok frokosten i liggende posisjon

Har enda ikke blitt noe særlig kvalm, men reagerer litt dersom jeg ikke spiser ofte nok[emoji5] så får vi se hvor lenge det holder seg slik[emoji18]

er bare litt uvell når jeg våkner, og litt vonde pupper når jeg tar på dem (noe jeg gjør "hele tiden" nå for å sjekke at de fortsatt er vonde haha), ellers våkner jeg veldig tidlig hver dag! det er kjedelig! ikke spesielt trøtt etter jobben, men jeg legger meg i sofaen rett etter jobben hver dag og gjør ikke så mye (pga tidligere ma og sa), så mulig jeg får nok hvile der.

I ettermiddag har det murra godt i livmora. Endelig nesten, for jeg har virkelig ikke følt meg gravid i det siste :p

I ettermiddag har det murra godt i livmora. Endelig nesten, for jeg har virkelig ikke følt meg gravid i det siste :p
Sånn har jeg også det nå. Er ikke mye murringer heller. Så føler meg ikke gravid, selv om testene sier at jeg er det[emoji85]

Sånn har jeg også det nå. Er ikke mye murringer heller. Så føler meg ikke gravid, selv om testene sier at jeg er det[emoji85]
Ja, kjenner det er litt vanskelig å tro på enn så lenge.. derfor er det litt godt når det skjer litt :) Husker at jeg ikke fikk ømme pupper før i uke 5-6 sist, så når det skjer blir det vel mer virkelig :p

Back
Topp