Usj, jeg også er begynt å våkne på natta. Og er ekstra trøtt på dagtid. Slokner hver ettermiddag nå for å hente meg inn...Har ikke urolige føtter, men av en eller annen rar grunn så våkner jeg mange ganger iløpet av natten.. utrolig slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, jeg også er begynt å våkne på natta. Og er ekstra trøtt på dagtid. Slokner hver ettermiddag nå for å hente meg inn...Har ikke urolige føtter, men av en eller annen rar grunn så våkner jeg mange ganger iløpet av natten.. utrolig slitsomt
Amen! Gravidfis er noe dritt alså!
[emoji23][emoji23][emoji23]Ikke bokstavelig talt håper jeg.
Våkner flere ganger hver natt. Lys våken. Sovner igjen etter en stund, og så spretter opp når klokka ringer. Men like trøtt etter to timer [emoji23]
Usj, jeg også er begynt å våkne på natta. Og er ekstra trøtt på dagtid. Slokner hver ettermiddag nå for å hente meg inn...
Noen andre som konstant tar seg selv på puppene, for å sjekke ømhetsgraden? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
Sånn har jeg også det nå. Er ikke mye murringer heller. Så føler meg ikke gravid, selv om testene sier at jeg er det[emoji85]I ettermiddag har det murra godt i livmora. Endelig nesten, for jeg har virkelig ikke følt meg gravid i det siste
Ja, kjenner det er litt vanskelig å tro på enn så lenge.. derfor er det litt godt når det skjer litt Husker at jeg ikke fikk ømme pupper før i uke 5-6 sist, så når det skjer blir det vel mer virkeligSånn har jeg også det nå. Er ikke mye murringer heller. Så føler meg ikke gravid, selv om testene sier at jeg er det[emoji85]