Formen deres?

Ja! Når det er mye så er jeg sikker på at jeg blød. Er heldigvis bare utflod. Litt mer sånn vannaktig noen ganger og kremaktig andre. Å noen dager ingenting.

Idag er jeg bare veldig nedafor. Er så redd :( redd for å miste, redd for å ikke se det bankende hjerte 16. Mai :(
Vil ikke på jobb, vil bare ligge under dyna til 16. Mai egentlig :(

Jeg skjønner deg så godt! Hjelper å ha et barn fra før som krever ALL fokus.

Flere som er utrooolig tungpustet på morgenen? Kjennes ut som jeg er i dyyp søvn helt til jeg kommer meg til badet[emoji23][/QUOT

Så god beskrivelse! Ja verden føles annerledes fysisk. Også er jeg så utrolig tørst og tissetrengt når jeg våkner. Tørsten spiller inn på pusten kanskje om slimhinnene er tørre?

Jeg har vært sykmeldt i noen dager nå pga kvalme og svimmelhet. Men syns dagene blir lange, og svangerskapet langt visst jeg må være ute fra jobb allerede. Så tenkte å prøve meg på igjen om ikke kvalmen blir enda verre. En veldig fin jobb, men er veldig travelt til tider [emoji7] Jordmora mi i kommunen mener jeg ikke bør jobbe fullt, mens fastlegen sier det er helt ok. Så blir ikke helt klok på dette [emoji1]

Om du googler litt så finner du kanskje at det er funnet sammenhenger mellom nattevakt og diverse. Men det er ikke dokumentert tilstrekkelig til at det har to streker under svaret. Det er sikkert derfor lege og jm sier ulikt.

Sammenhengen kan skyldes at de som jobber nattevakt ofte sover mindre totaltsett, men det kan du jo passe på å få til.

Flere som ikke klarer å sove å nyte at det er helg? Har våknet veldig tidlig og er lys våken hver dag i 3 uker nå. Klarer ikke lugge i senga å late meg. Kjenner kroppen trenger å stå opp å få i gang dagen på en måte. Litt sånn rastløs :p

Flere som ikke klarer å sove å nyte at det er helg? Har våknet veldig tidlig og er lys våken hver dag i 3 uker nå. Klarer ikke lugge i senga å late meg. Kjenner kroppen trenger å stå opp å få i gang dagen på en måte. Litt sånn rastløs :p

Siden jeg fikk positiv test på tirsdag, har jeg våknet opp med sulten mage i 5 tiden [emoji23] så klarer jeg å sovne igjen, men sover ikke lenger enn til 7-8 tiden [emoji28][emoji85]

Så er jeg sånn småkvalm til jeg får i meg noe og så går det bedre [emoji5]

Hei! Jeg er helt ny i dette, og er 5+0 i dag. Er det vanlig å ha «vonde/murrende» menssmerter i denne tiden?

Hei! Jeg er 4+6 og har hatt murringer siden sist helg, noen dager før jeg tok g-test pga tegn på graviditet [emoji5] har generelt sett murringer, og noen kvelder er de faktisk ganske vonde! Men så lenge det ikke er noe blod så er det visst bare vanlig, i og med at livmoren vokser [emoji5]

IMG_0437.JPG

Hei! Jeg er 4+6 og har hatt murringer siden sist helg, noen dager før jeg tok g-test pga tegn på graviditet [emoji5] har generelt sett murringer, og noen kvelder er de faktisk ganske vonde! Men så lenge det ikke er noe blod så er det visst bare vanlig, i og med at livmoren vokser [emoji5]

Vis vedlegget 256740

Takk for svar! :happy: Vanskelig å vite om nor er galt eller om det er normalt når jeg aldri har opplevd dette før. Blir en spennnede tid fremover! :-)

4+4 i dag [emoji1374] Trøttere enn vanlig, svimmel når jeg reiser meg, vonde bryster. Har ellers murringer hele tiden, og litt spotting [emoji849] Leser at det ikke er helt unormalt, men jeg hadde det slik sist også, og det endte i SA [emoji53] Litt mindre bekymret i dag enn i går, men fortsatt ganske urolig..

Jeg[emoji1318] Til vanlig er jeg et dovendyr som ikke fungerer før etter klokka 10.00 og ei bøtte med kaffe, nå våkner jeg helt opplagt mellom kl 06-07![emoji32] Greier ikke ligge å late meg heller, må opp med en gang, dette er ikke normalt til meg å være[emoji42] Hva er det som skjer a?[emoji848]

Jeg[emoji1318] Til vanlig er jeg et dovendyr som ikke fungerer før etter klokka 10.00 og ei bøtte med kaffe, nå våkner jeg helt opplagt mellom kl 06-07![emoji32] Greier ikke ligge å late meg heller, må opp med en gang, dette er ikke normalt til meg å være[emoji42] Hva er det som skjer a?[emoji848]

Haha godt det er flere :p er vel kroppen som øver seg til mindre søvn og våkenetter ;)

Her er symptomene borte-svakere :eek:
Håper det bare er innbilning, men jeg har såist frokost uten å brekke meg. Jeg har på bh uten at det gjør vondto_O

Fiser helt sykt mye, oppblåst(ser nesten ut som jeg er 4 mnd på vei, er bare i uke 6) , må tisse veldig ofte, murringer, ømme bryst og brystknopper, har plutselig blitt glad i fersk tomat, en grønnsak jeg ikke har likt før. Sulten hele tiden. Humørsvingninger, mye trøtt.

Akkurat våkna fra dupp... flaks at ungene er så små at de sover på dagtid, for da kan jeg også legge meg :P Bekkenet er helt på bærtur allerede, så spent på hva de neste 8mnd vil bringe fra den kanten :wideyed:

Her er symptomene borte-svakere :eek:
Håper det bare er innbilning, men jeg har såist frokost uten å brekke meg. Jeg har på bh uten at det gjør vondto_O

Det er vel ganske normalt at symptomene varierer litt? [emoji5] har ikke alltid like mye murringer i magen og har heller ikke alltid like vondt i puppene [emoji28][emoji5]

Det er vel ganske normalt at symptomene varierer litt? [emoji5] har ikke alltid like mye murringer i magen og har heller ikke alltid like vondt i puppene [emoji28][emoji5]
Garantert vanlig ;) bare så irriterende å tenke over det :p og iallefall når man forventet en kvalme uten like nå, for det var jo det jeg var med de to andre :oops:

Fiser helt sykt mye, oppblåst(ser nesten ut som jeg er 4 mnd på vei, er bare i uke 6) , må tisse veldig ofte, murringer, ømme bryst og brystknopper, har plutselig blitt glad i fersk tomat, en grønnsak jeg ikke har likt før. Sulten hele tiden. Humørsvingninger, mye trøtt.
Amen! Gravidfis er noe dritt alså!

Back
Topp