Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere som har fått urolige føtter? Jeg våknet i natt og lå og vrei meg i senga en goood stund. Hjalp ikke på at ungen hadde klatra oppgi senga igjen og lå kliss inntil...
Er det flere som har fått urolige føtter? Jeg våknet i natt og lå og vrei meg i senga en goood stund. Hjalp ikke på at ungen hadde klatra oppgi senga igjen og lå kliss inntil...
Hahaha samme her, hadde ikke trodd jeg kom til å være på samme "nivå" som samboer med fising, men jaggu er jeg like ille nå, om ikke værre!Jeg er også ganske så trøtt og skikkelig OPPBLÅST [emoji23] spesielt ettermiddag/kveld, så jeg og samboer hadde fisefest sammen i går [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
HahaJeg er også ganske så trøtt og skikkelig OPPBLÅST [emoji23] spesielt ettermiddag/kveld, så jeg og samboer hadde fisefest sammen i går [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Fiser helt sykt mye, oppblåst(ser nesten ut som jeg er 4 mnd på vei, er bare i uke 6) , må tisse veldig ofte, murringer, ømme bryst og brystknopper, har plutselig blitt glad i fersk tomat, en grønnsak jeg ikke har likt før. Sulten hele tiden. Humørsvingninger, mye trøtt.
Noen andre som konstant tar seg selv på puppene, for å sjekke ømhetsgraden? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
JaNoen andre som konstant tar seg selv på puppene, for å sjekke ømhetsgraden? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
Noen andre som konstant tar seg selv på puppene, for å sjekke ømhetsgraden? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]
Ha ha, hele tiden! Jeg måtte le av meg selv når jeg plutselig gjorde det på legekontoret i går [emoji23] Ingen som la merke til det. Tror jeg...