Formen deres?

Er det flere som har fått urolige føtter? Jeg våknet i natt og lå og vrei meg i senga en goood stund. Hjalp ikke på at ungen hadde klatra oppgi senga igjen og lå kliss inntil...

Oppdatering på formen: veldig oppblåst, masse luft i magen:eek: ellers tipp topp! En del trett, men ikke mer enn det. Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde oppkast osv, slik jeg hadde i første svangerskap.. (angrer vel på at jeg sa det når jeg henger over skåla...):cool:

Er det flere som har fått urolige føtter? Jeg våknet i natt og lå og vrei meg i senga en goood stund. Hjalp ikke på at ungen hadde klatra oppgi senga igjen og lå kliss inntil...

Ja!! Har det både natt å dag nå føler jeg. Litt rastløs i hele kroppen. Det kjenner jeg veldig igjen fra svangerskapet med sønnen min :p jeg trenger litt mer plass både i senga og sofaen nå :p

Jeg er også ganske så trøtt og skikkelig OPPBLÅST [emoji23] spesielt ettermiddag/kveld, så jeg og samboer hadde fisefest sammen i går [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg er også ganske så trøtt og skikkelig OPPBLÅST [emoji23] spesielt ettermiddag/kveld, så jeg og samboer hadde fisefest sammen i går [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha samme her, hadde ikke trodd jeg kom til å være på samme "nivå" som samboer med fising, men jaggu er jeg like ille nå, om ikke værre!

Haha :hilarious:
Godt det ikke bare er her :p

3+3 :) Bilsyk kvalm mellom 11-15 hver dag i en uke. Murringer og stikninger. Super vondt når jeg nyser og snur meg fort i sengen, må liksom legge meg i fosterstilling om jeg skal nyse eller hoste. Kviser. Veldig ømme pupper og nipples.

Har ikke urolige føtter, men av en eller annen rar grunn så våkner jeg mange ganger iløpet av natten.. utrolig slitsomt:shifty:

Fiser helt sykt mye, oppblåst(ser nesten ut som jeg er 4 mnd på vei, er bare i uke 6) , må tisse veldig ofte, murringer, ømme bryst og brystknopper, har plutselig blitt glad i fersk tomat, en grønnsak jeg ikke har likt før. Sulten hele tiden. Humørsvingninger, mye trøtt.

Sounds about right :p

Godt jeg ikke er alene [emoji23]

Noen andre som konstant tar seg selv på puppene, for å sjekke ømhetsgraden? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]

Ha ha, hele tiden! Jeg måtte le av meg selv når jeg plutselig gjorde det på legekontoret i går [emoji23] Ingen som la merke til det. Tror jeg...

Hvis jeg spiser, er jeg ikke uvell. Spent på den vekta hvis dette skal vare lenge :p

Ha ha, hele tiden! Jeg måtte le av meg selv når jeg plutselig gjorde det på legekontoret i går [emoji23] Ingen som la merke til det. Tror jeg...

Jeg gjør det både på jobb, i bilen på vei hjem og til og med på butikken [emoji23] litt sånn distré da [emoji23][emoji28]

Bilsjuk på formiddagen den uken jeg tok test. Bare litt lett irritabel nå. Mulig det siste gjelder i perioder hele året. :p

Litt småuggen innimellom, ellers lite som skjer her foreløpig :p

Back
Topp