AnneC84
Forumet er livet
Så fantastisk! Jeg er skikkelig trøtt på ettermiddagene og orker ikke trene noe særlig Håper det går seg til snart!
Jeg er i veldig god form fra før, hadde vært krise å ikke kunne trene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk! Jeg er skikkelig trøtt på ettermiddagene og orker ikke trene noe særlig Håper det går seg til snart!
Øh! Medfølelse!Guri malla... hallo kvalme på toppen av lungebetennelse!
Noe bedring i lungebetennelsen?Guri malla... hallo kvalme på toppen av lungebetennelse!
Bittelitt bedre[emoji4] skal prøve meg på jobb igjen i morgen [emoji4] har klart å hosta på meg en syk strekk i magen og ribbeina[emoji322]Noe bedring i lungebetennelsen?
Det er ikke farlig [emoji4] tenk på alt som jobber der nede [emoji4]I dag har jeg hatt masse stikkinger nede på venstre side.. Veldig ubehagelig [emoji53] sånn at jeg har blitt litt redd. [emoji32] Akkurat som magen strammer seg til innimellom også. Ikke blod, bare utflod.. [emoji85] Huff.. Strever med konsentrasjon på jobb når det er sånn.
Tok en CB digital nå med ønske om å roe meg ned ved å se 3+..DET hjalp ikke.. Der stod fremdeles 2-3 og jeg er 5+4 i dag. [emoji85] Hvor stor margin er det på disse tro? Burde jo stått 3+ nå. Tror jeg må bestille blodprøve i morgen [emoji53]Det er ikke farlig [emoji4] tenk på alt som jobber der nede [emoji4]
De testene er ikke 100%! Kan lønne seg å vente litt lenger før man forventer 3+. Avhenger jo også av hvor utvannet urinen erTok en CB digital nå med ønske om å roe meg ned ved å se 3+..DET hjalp ikke.. Der stod fremdeles 2-3 og jeg er 5+4 i dag. [emoji85] Hvor stor margin er det på disse tro? Burde jo stått 3+ nå. Tror jeg må bestille blodprøve i morgen [emoji53]
Gratulerer [emoji323]Sniker meg inn her [emoji5] Jeg er 4+5, og har allerede vondt i ryggen. Er det noen av dere som har «murringer»/ stølhetsfølelse i korsryggen? Merker at hormonene har kontroll på meg [emoji23] Aldri vært gravid før, spiren satt i 2 pp [emoji1] Trodde jeg skulle ha mange flere pp til å forberede meg på symptomer og info på godt og vondt [emoji38]
Takk åpnet den og det var 3 veldig tydelige, like sterke streker der. Litt mer beroliget nå [emoji6]De testene er ikke 100%! Kan lønne seg å vente litt lenger før man forventer 3+. Avhenger jo også av hvor utvannet urinen er
Godt du er bedre, men kjedelig med strekk [emoji4][emoji53]Bittelitt bedre[emoji4] skal prøve meg på jobb igjen i morgen [emoji4] har klart å hosta på meg en syk strekk i magen og ribbeina[emoji322]
4+5, kvalmen og trøttheten har tatt meg. Jeg pleier ALDRI å sove på dagen, men nå kan jeg sovne kanskje 9-10 ganger om dagen, 15-30 min av gangen.
legen min sykemeldte meg pga dette og passer ikke med yrket mitt. litt vanskelig å akseptere å bli sykemeldt men sånn er det
enig med trådstarter, utrolig hvor fort man brått blir veldig gravid!
4+3 her og har hatt mye murringer, samt veldig vonde pupper [emoji28]
Men tar meg i å lete etter mer eller mindre symptomer, fordi jeg er litt for nervøs for at det skal gå gale denne gang også [emoji28][emoji85]
Blir nesten nervøs når puppene kjennes litt mindre ømme og når murringene i magen har seg en pause, men er vel normalt at symptomene kommer og går?
Noe litt annet, men som passet best i denne tråden syns jeg [emoji57] er det vanlig å ha mye utflod i svangerskapet? Hele eller deler? Synes det er mye noen dager og lite eller ingenting andre dager. Sånn hvit, kremaktig (sorry detaljer..). [emoji53]