Formen deres?

Så fantastisk! Jeg er skikkelig trøtt på ettermiddagene og orker ikke trene noe særlig:shy: Håper det går seg til snart!

Jeg er i veldig god form fra før, hadde vært krise å ikke kunne trene

Guri malla... hallo kvalme på toppen av lungebetennelse!

Sniker meg forsiktig inn her. Foreløpig er jeg i veldig fin form, bortsett fra litt trøtthet og at jeg har greid å bli forkjøla. Men det er jo like ille uansett ;-)

I dag har jeg hatt masse stikkinger nede på venstre side.. Veldig ubehagelig [emoji53] sånn at jeg har blitt litt redd. [emoji32] Akkurat som magen strammer seg til innimellom også. Ikke blod, bare utflod.. [emoji85] Huff.. Strever med konsentrasjon på jobb når det er sånn.

I dag har jeg hatt masse stikkinger nede på venstre side.. Veldig ubehagelig [emoji53] sånn at jeg har blitt litt redd. [emoji32] Akkurat som magen strammer seg til innimellom også. Ikke blod, bare utflod.. [emoji85] Huff.. Strever med konsentrasjon på jobb når det er sånn.
Det er ikke farlig [emoji4] tenk på alt som jobber der nede [emoji4]

Det er ikke farlig [emoji4] tenk på alt som jobber der nede [emoji4]
Tok en CB digital nå med ønske om å roe meg ned ved å se 3+..DET hjalp ikke.. Der stod fremdeles 2-3 og jeg er 5+4 i dag. [emoji85] Hvor stor margin er det på disse tro? Burde jo stått 3+ nå. Tror jeg må bestille blodprøve i morgen [emoji53]

Tok en CB digital nå med ønske om å roe meg ned ved å se 3+..DET hjalp ikke.. Der stod fremdeles 2-3 og jeg er 5+4 i dag. [emoji85] Hvor stor margin er det på disse tro? Burde jo stått 3+ nå. Tror jeg må bestille blodprøve i morgen [emoji53]
De testene er ikke 100%! Kan lønne seg å vente litt lenger før man forventer 3+. Avhenger jo også av hvor utvannet urinen er

Sniker meg inn her [emoji5] Jeg er 4+5, og har allerede vondt i ryggen. Er det noen av dere som har «murringer»/ stølhetsfølelse i korsryggen? Merker at hormonene har kontroll på meg [emoji23] Aldri vært gravid før, spiren satt i 2 pp [emoji1] Trodde jeg skulle ha mange flere pp til å forberede meg på symptomer og info på godt og vondt [emoji38]

Sniker meg inn her [emoji5] Jeg er 4+5, og har allerede vondt i ryggen. Er det noen av dere som har «murringer»/ stølhetsfølelse i korsryggen? Merker at hormonene har kontroll på meg [emoji23] Aldri vært gravid før, spiren satt i 2 pp [emoji1] Trodde jeg skulle ha mange flere pp til å forberede meg på symptomer og info på godt og vondt [emoji38]
Gratulerer [emoji323]

De testene er ikke 100%! Kan lønne seg å vente litt lenger før man forventer 3+. Avhenger jo også av hvor utvannet urinen er
Takk:) åpnet den og det var 3 veldig tydelige, like sterke streker der. Litt mer beroliget nå [emoji6]

Bittelitt bedre[emoji4] skal prøve meg på jobb igjen i morgen [emoji4] har klart å hosta på meg en syk strekk i magen og ribbeina[emoji322]
Godt du er bedre, men kjedelig med strekk [emoji4][emoji53]

4+5, kvalmen og trøttheten har tatt meg. Jeg pleier ALDRI å sove på dagen, men nå kan jeg sovne kanskje 9-10 ganger om dagen, 15-30 min av gangen.

legen min sykemeldte meg pga dette og passer ikke med yrket mitt. litt vanskelig å akseptere å bli sykemeldt men sånn er det :p

enig med trådstarter, utrolig hvor fort man brått blir veldig gravid!

4+5, kvalmen og trøttheten har tatt meg. Jeg pleier ALDRI å sove på dagen, men nå kan jeg sovne kanskje 9-10 ganger om dagen, 15-30 min av gangen.

legen min sykemeldte meg pga dette og passer ikke med yrket mitt. litt vanskelig å akseptere å bli sykemeldt men sånn er det :p

enig med trådstarter, utrolig hvor fort man brått blir veldig gravid!

Kan jo være heldig at den verste trettheten går over om noen uker. Skjønner det er kjedelig med sykemelding, men må man så må man ;)

4+4 i dag og ingen symptomer ennå. kjenner jeg blir litt bekymret :p men med første fikk jeg ingen symptomer før i uke 7-8 ca, så kan jo mye mulig at det blir likt denne gangen også :)
Nyyter ennå at jeg kan trene som normalt, jobbe som normalt og ikke måtte skjule så mye ennå :P

4+3 her og har hatt mye murringer, samt veldig vonde pupper [emoji28]

Men tar meg i å lete etter mer eller mindre symptomer, fordi jeg er litt for nervøs for at det skal gå gale denne gang også [emoji28][emoji85]

Blir nesten nervøs når puppene kjennes litt mindre ømme og når murringene i magen har seg en pause, men er vel normalt at symptomene kommer og går?

4+3 her og har hatt mye murringer, samt veldig vonde pupper [emoji28]

Men tar meg i å lete etter mer eller mindre symptomer, fordi jeg er litt for nervøs for at det skal gå gale denne gang også [emoji28][emoji85]

Blir nesten nervøs når puppene kjennes litt mindre ømme og når murringene i magen har seg en pause, men er vel normalt at symptomene kommer og går?

Ja, det er helt normalt og utrolig frustrerende! Men min første så hadde jeg nesten ingen symptomer og det gjorde meg utrolig nervøs. Men hvis det kommer, så ønsker man det ofte bort. Prøv å nyt det så godt du kan, selvom jeg vet at jeg ikke helt tror på det selv. [emoji6]

Noe litt annet, men som passet best i denne tråden syns jeg [emoji57] er det vanlig å ha mye utflod i svangerskapet? Hele eller deler? Synes det er mye noen dager og lite eller ingenting andre dager. Sånn hvit, kremaktig (sorry detaljer..). [emoji53]

Det var mitt første symptom ;) Husker det godt fra sist gang.

Back
Topp