Formen deres?

Humøret hadde godt kunne vært bedre, men jeg tror det kommer av at jeg prøver å slutte med snusen! (har ikke snust på 3(!) dager nå) ..

Ellers så er jeg veldig sliten, konstant trett og veldig varm/kald ..
Også våkner jeg ofte på natten, drømmer veldig mye rart .. Har også litt små "menssmerter" ..

Humøret hadde godt kunne vært bedre, men jeg tror det kommer av at jeg prøver å slutte med snusen! (har ikke snust på 3(!) dager nå) ..

Også våkner jeg ofte på natten, drømmer veldig mye rart .. Har også litt små "menssmerter" ..

Hvordan er dine «menssmerter»?

Jeg har litt av de nå, og kan ikke akkurat si at det er behagelig [emoji28][emoji30]

Litt synd at jeg blir så hormonell når jeg er gravid, for det går jo ut over den stakkars mannen min. I dag kom han med en kjip kommentar da vi var ute og kjørte og jeg klarte ikke prate med ham på et par timer :grumpy: Overreagerer på ALT og lager drama i hodet mitt! Ikke vært slik siden jeg sluttet å amme minste...:arghh: Håper det roer seg ned snart!

Litt synd at jeg blir så hormonell når jeg er gravid, for det går jo ut over den stakkars mannen min. I dag kom han med en kjip kommentar da vi var ute og kjørte og jeg klarte ikke prate med ham på et par timer :grumpy: Overreagerer på ALT og lager drama i hodet mitt! Ikke vært slik siden jeg sluttet å amme minste...:arghh: Håper det roer seg ned snart!

Her går det også utover både mann og barn. Hater at jeg blir slik, men de kan altså være så sabla irriterende til tider :joyful::hilarious:

Her går det også utover både mann og barn. Hater at jeg blir slik, men de kan altså være så sabla irriterende til tider :joyful::hilarious:
Slik er det her og :rolleyes:
Eldste tygger innimellom høyere nå enn før, det er jeg sikker på:hilarious:

Så flink du er!

Veldig bra! Det er en tøff kneik å komme seg over, men når man først kommer over det værste suget, så går det ganske bra :) men at det er vanskelig å slutte å snuse er det ingen tvil om, så for hver dag du klarer å ikke snuse er du flink! Heier på deg:D

Vet ikke om dette er rett plass og spørre, men jeg jobber turnus med både dag, kveld og natt på ei fødeavdeling. Vet dere noe om det kan være «farlig» å jobbe nattevakter som gravid i første trimester? Jeg burde jo vite så masse om dette som jobber der jeg gjør, men jeg har ingen aning. De jeg jobber med er jo kommet til termin, stort sett [emoji1]

Vet ikke om dette er rett plass og spørre, men jeg jobber turnus med både dag, kveld og natt på ei fødeavdeling. Vet dere noe om det kan være «farlig» å jobbe nattevakter som gravid i første trimester? Jeg burde jo vite så masse om dette som jobber der jeg gjør, men jeg har ingen aning. De jeg jobber med er jo kommet til termin, stort sett [emoji1]
Tror ikke det spiller noen rolle? Men mulig du blir mer sliten av det, og trenger mer hvile..:Heartpink

Ja, mest sannsynlig. Men jeg ønsker heller ikke å tape penger på å ikke gå nattevakter, for det utgjør en del kroner i måneden. Så visst det ikke er skadelig og formen holder seg greit så gjør jeg det [emoji4]

Hehe, første jeg tenkte var at du må spørre dine kolleger, men du har sikkert ikke fortalt det til dem enda? Jeg vet ikke, men tenker nok at nattevakter ikke er sunt, men om det er farlig..... det kan ikke jeg uttale meg om. Du kan jo høre med legen, evnt, jordmoren din.. Må være en heftig jobb - både på godt og vondt :cool::)

Jeg har vært sykmeldt i noen dager nå pga kvalme og svimmelhet. Men syns dagene blir lange, og svangerskapet langt visst jeg må være ute fra jobb allerede. Så tenkte å prøve meg på igjen om ikke kvalmen blir enda verre. En veldig fin jobb, men er veldig travelt til tider [emoji7] Jordmora mi i kommunen mener jeg ikke bør jobbe fullt, mens fastlegen sier det er helt ok. Så blir ikke helt klok på dette [emoji1]

Jeg har vært sykmeldt i noen dager nå pga kvalme og svimmelhet. Men syns dagene blir lange, og svangerskapet langt visst jeg må være ute fra jobb allerede. Så tenkte å prøve meg på igjen om ikke kvalmen blir enda verre. En veldig fin jobb, men er veldig travelt til tider [emoji7] Jordmora mi i kommunen mener jeg ikke bør jobbe fullt, mens fastlegen sier det er helt ok. Så blir ikke helt klok på dette [emoji1]
Jeg kan jo sammenligne med min søster som jobber skift på sykehus. Hun har jobbet fullt gjennom 3 svangerskap, og det har gått veldig fint!

Jeg gikk nattevakter med nr 1, jobbet på sykehus. Var ingen som sa noe på det, er vell heller at man kan bli mer sliten av å jobbe natt. Men jeg har ingen fasit :)

Noe litt annet, men som passet best i denne tråden syns jeg [emoji57] er det vanlig å ha mye utflod i svangerskapet? Hele eller deler? Synes det er mye noen dager og lite eller ingenting andre dager. Sånn hvit, kremaktig (sorry detaljer..). [emoji53]

Noe litt annet, men som passet best i denne tråden syns jeg [emoji57] er det vanlig å ha mye utflod i svangerskapet? Hele eller deler? Synes det er mye noen dager og lite eller ingenting andre dager. Sånn hvit, kremaktig (sorry detaljer..). [emoji53]
Oh yes, signerer alt det der:confused:
Googlet her om dagen og fant ut det var normalt - de dagene det er mye er jeg ofte redd for blod og må på do for å sjekke stadig vekk

Flere som er utrooolig tungpustet på morgenen? Kjennes ut som jeg er i dyyp søvn helt til jeg kommer meg til badet[emoji23]

Ja! Når det er mye så er jeg sikker på at jeg blød. Er heldigvis bare utflod. Litt mer sånn vannaktig noen ganger og kremaktig andre. Å noen dager ingenting.

Idag er jeg bare veldig nedafor. Er så redd :( redd for å miste, redd for å ikke se det bankende hjerte 16. Mai :(
Vil ikke på jobb, vil bare ligge under dyna til 16. Mai egentlig :(

Back
Topp