Formen deres?

Jeg hadde MA for et par mnd siden, og klarer derfor ikke å slippe løs jubelen selv om jeg har fått positiv test. Merker lite til graviditeten bortsett fra veldig slitne/vonde ben. Lårene føles som jeg har sprunget marathon.. noen andre som har det slik? Kan ikke se at andre har den type symptomer. Hadde det forrige graviditet også.

Håper denne spiren klamrer seg godt fast hos deg [emoji173]️

Jeg hadde MA for et par mnd siden, og klarer derfor ikke å slippe løs jubelen selv om jeg har fått positiv test. Merker lite til graviditeten bortsett fra veldig slitne/vonde ben. Lårene føles som jeg har sprunget marathon.. noen andre som har det slik? Kan ikke se at andre har den type symptomer. Hadde det forrige graviditet også.
Hadde en MA i fjor høst, og er også litt bekymret for om jeg har sterke nok symptomer. Med førstemann og graviditeten som endte opp i MA var jeg veldig stiv og støl i lårene. Kanskje samme som du har? Husker jeg måtte be mannen om å hjelpe meg å tøye.

Ikke merka noe til det nå, men har vondt i magen og korsryggen, er trøtt og litt hormonell. Håper det er symptomer nok ved 5+0:-)

4+2 bare og sovner på sofaen hver kveld. Pleier aldri å skje [emoji23] kan ha noe med at jeg hoster og harker og er vond i hals og lunger også..

Altså, den venstre puppen min har vært øm siden etter EL og blir verre og verre.. Når jeg våknet i dag er den vond å komme borti og er vond når jeg går [emoji15][emoji15] husker puppene var sånn forrige svangerskapet også, men da var det begge... Den høyre er så vidt litt øm hvis jeg trykker hardt på siden..
Dere andre, har dere synkroniserte bryster eller?? [emoji6] [emoji23]

Jeg er egentlig overrasket over hvor god formen er :)
Med nr 2 var jeg sykmeldt pga kvalmen fra uke 6 - hadde en helt annen jobb da enn nå, så håper uansett jeg kan stå i jobben helt ut denne gangen :)
Men spørs om formen endrer seg rundt uke 6, så nyter dagene mens det er som nå :)

Jeg har ømme bryster. Ellers merker jeg ingen ting. Litt murringer kanskje. Men hadde ingen mistanker da jeg fikk positiv test i dag[emoji28]

Murringer, ømme bryster og småkvalm[emoji5] 3+4

Har ikke fått positiv test (ennå, IKM på lørdag som kommer), men har så mange symptomer som dette, hadde det sist også, så sniker til de grader i kulissene her :p

Nå skremmer det meg litt at jeg kun har små murringer og ømme bryster, enn at man etterlyser kvalmen :p

Nå skremmer det meg litt at jeg kun har små murringer og ømme bryster, enn at man etterlyser kvalmen :p
Det har jeg også, tror det er normalt ;) kvalmen kommer nok som kastet på oss om noen få uker:meh:

Ingen symptomer her, og det gjør meg egentlig litt gal [emoji848] men om noen uker skulle jeg vel ønske at jeg var i like fin form som nå. Med første var jeg dårlig fra uke 11-23, ingen symptomer før det, da heller [emoji15]

4+3 og er blitt veldig lettrørt og emosjonell... overraskende bra form ellers

4+3 idag.
Går på progynova og lutinus, så usikker på hva som er bivirkninger på medisiner, eller symptomer på graviditeten. Eneste jeg kan si er at jeg hadde ikke disse bivirkningene sist forsøk.
* Kvalm/ halsbrann/sure oppstøt( kom på fredag, og er værst på kvelden.
* Vondt i ryggen
* Veldig trøtt, men vanskelig å sove.
* Må tisse ofte. Før har jeg brukt å gå mange timer, mens nå går det max 30min-1 time mellom hver gang. [emoji28]

Er sikkert mer, men hukommelsen er heller ikke god for tiden [emoji23] Håper bare på positiv hcg prøve på fredag, og at den har økt normalt. [emoji2]

Usj!! I dag kom kvalmen ramlende over meg på vei til jobb [emoji45] har kjempet meg gjennom en lang arbeidsdag. Slet med konsentrasjon i møter, og klarte så vidt spise noen knekkebrød i lunsjen. Brekker meg, får frysninger og blir ekstremt trøtt innimellom...
Kjøpte seabands, men ikke store effekten dessverre
Noen gode tips? Ønsker ikke å bruke medisin hvis jeg ikke må..

Kan man bli plaget med bekkenløsning allerede?:eek:

Kan man bli plaget med bekkenløsning allerede?:eek:
Ja, jeg kjenner det i bekkenet allerede. Kjent smerter i korsryggen og rumpa siden rett før ikm. Men ikke noe å være bekymret for. Det er ifølge manuellterapeuten jeg går til (for noe annet) bare hormonene som påvirker leddene. Hun stresser viktighetene av å trene rygg og mage for å styrke musklaturen rundt bekkenet.

Da jeg gikk gravid med førstemann gjorde jeg mage- og ryggøvelser hver kveld og fikk ikke større problemer. Ikke kommet inn i den vanen ennå. Skjønner ikke st det skal være så vanskelig. Tar jo bare 5 minutter:wacky:

Ja, jeg kjenner det i bekkenet allerede. Kjent smerter i korsryggen og rumpa siden rett før ikm. Men ikke noe å være bekymret for. Det er ifølge manuellterapeuten jeg går til (for noe annet) bare hormonene som påvirker leddene. Hun stresser viktighetene av å trene rygg og mage for å styrke musklaturen rundt bekkenet.

Da jeg gikk gravid med førstemann gjorde jeg mage- og ryggøvelser hver kveld og fikk ikke større problemer. Ikke kommet inn i den vanen ennå. Skjønner ikke st det skal være så vanskelig. Tar jo bare 5 minutter:wacky:
For snart 2 uker siden klarte jeg nesten ikke gå pga låsning i overgang mellom rygg og bekken - tenkte det var det for jeg er innimellom plaget av det når jeg ikke prioriterer trening av rygg og kjerne. Så jeg var til kiropraktoren et par ganger og han sa seg ferdig for litt over en uke siden, men jeg har fortsatt vondt :confused: ikke så ille, men kjenner det hvis jeg sitter for lenge eller er veldig aktiv som de siste dagene. Så ja, jeg burde og komme igang med øvelser og en god god vane på å gjøre det jevnlig :)

Mener å ha hørt at det kan utløses av hormoner, og i så fall er jeg redd det kan komme allerede nå[emoji51]
Jeg var veldig plaget med nr 2 siste halvdel - og har et håp om å berge denne gang, så håper det gir seg hvis jeg får gjort noen rygg og kjerne øvelser;) hvis ikke kjenner jeg i kveld at jeg gruver :confused:

Back
Topp