Formen deres?

Usj!! I dag kom kvalmen ramlende over meg på vei til jobb [emoji45] har kjempet meg gjennom en lang arbeidsdag. Slet med konsentrasjon i møter, og klarte så vidt spise noen knekkebrød i lunsjen. Brekker meg, får frysninger og blir ekstremt trøtt innimellom...
Kjøpte seabands, men ikke store effekten dessverre
Noen gode tips? Ønsker ikke å bruke medisin hvis jeg ikke må..
Haha jeg har også kjent det idag. Hvor langt er du? Tips er vel å småspise på noe tørt inni mellom[emoji4]

Haha jeg har også kjent det idag. Hvor langt er du? Tips er vel å småspise på noe tørt inni mellom[emoji4]

Er 5+2 i dag. Du da? Ja, kjenner jo at det er verre når jeg er sulten, men sleit skikkelig i den ene møtet i dag altså. ugh! Fikk vann i munnen og holdt på å brekke meg...Håper ikke dette blir verre... Husker at seabands hjalp sist svangerskap (men det er jo 11 år siden, så kanskje jeg har fortrengt de verste dagene :wacky: i tillegg var jeg student den gang, og hadde ikke barn fra før... hehe

Er 5+2 i dag. Du da? Ja, kjenner jo at det er verre når jeg er sulten, men sleit skikkelig i den ene møtet i dag altså. ugh! Fikk vann i munnen og holdt på å brekke meg...Håper ikke dette blir verre... Husker at seabands hjalp sist svangerskap (men det er jo 11 år siden, så kanskje jeg har fortrengt de verste dagene :wacky: i tillegg var jeg student den gang, og hadde ikke barn fra før... hehe
Jeg er vel ca 4+3. Uff det er grusomt når en blir så dårlig. Det sies vel uke 8 er verst så vi har noe å se frem til [emoji23] men så verdt det til slutt om alt går bra [emoji173][emoji173][emoji173]

11 åringen sa til meg i dag : men, Mamma det er jo verdt det, se på meg. [emoji170][emoji172][emoji173]️ Selvfølgelig er det verdt det, og klart det går bra!! Vi må jo tro det! [emoji16] [emoji106]

For snart 2 uker siden klarte jeg nesten ikke gå pga låsning i overgang mellom rygg og bekken - tenkte det var det for jeg er innimellom plaget av det når jeg ikke prioriterer trening av rygg og kjerne. Så jeg var til kiropraktoren et par ganger og han sa seg ferdig for litt over en uke siden, men jeg har fortsatt vondt :confused: ikke så ille, men kjenner det hvis jeg sitter for lenge eller er veldig aktiv som de siste dagene. Så ja, jeg burde og komme igang med øvelser og en god god vane på å gjøre det jevnlig :)
Vi får oppmuntre hverandre her inne:) Ingen unnskyldning for å ikke ta noen øvelser nå ikveld;)

Vi får oppmuntre hverandre her inne:) Ingen unnskyldning for å ikke ta noen øvelser nå ikveld;)
Helt sant :)
Med et spark bak klarer vi kanskje å gjøre det til en vane ;)
Skal ta å gjøre det med det samme faktisk :gen014

5+0 og sliter med kvalme, dårlig matlyst og veldig trøtt... Veldig glad for alle symptomene, men fy så slitsomt å gå rundt med konstant hangover[emoji23]

3+6

Ømme bryster og litt menslignende smerter? Ellers bra. Har bestilt digitaltest i posten som kanskje kommer i morgen så jeg får det bekreftet ENDA en gang[emoji28]

Startet med ømme/vonde bryst, før det i tillegg kom litt murringer/ligamentssmerter i magen, og så kjente jeg tendenser til bekkenet [emoji28] men jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid denne perioden, da vi har hoppet av i svingen [emoji85] men så måtte jeg sjekke i dag og se om det ble positivt eller negativt - og i dag fikk jeg positiv m/ 2-3 uker på digital [emoji177]

Småkvalme har jeg også begynt å legge litt merke til - samt at jeg har litt hodepine [emoji28]

Men alle symptomer er positive for meg, så lenge spiren sitter i 8måneder til

5+0 og sliter med kvalme, dårlig matlyst og veldig trøtt... Veldig glad for alle symptomene, men fy så slitsomt å gå rundt med konstant hangover[emoji23]

God beskrivelse.. konstant hangover :wacky::laughing014

• Liker
Reactions: CS
Jippi! Nå har kvalmen begynt i bølger[emoji4] godt tegn når man må legge seg på sofaen når man egentlig er på vei til kjøkkenet og må snu med en gang [emoji4]

Jippi! Nå har kvalmen begynt i bølger[emoji4] godt tegn når man må legge seg på sofaen når man egentlig er på vei til kjøkkenet og må snu med en gang [emoji4]
Hihi! Herlig når man jubler over å være kvalm [emoji23][emoji7]

Startet med ømme/vonde bryst, før det i tillegg kom litt murringer/ligamentssmerter i magen, og så kjente jeg tendenser til bekkenet [emoji28] men jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid denne perioden, da vi har hoppet av i svingen [emoji85] men så måtte jeg sjekke i dag og se om det ble positivt eller negativt - og i dag fikk jeg positiv m/ 2-3 uker på digital [emoji177]

Småkvalme har jeg også begynt å legge litt merke til - samt at jeg har litt hodepine [emoji28]

Men alle symptomer er positive for meg, så lenge spiren sitter i 8måneder til

Samme her, minus hodepine, men helt vannvittig trøtt. Skikkelig opptur å våkne med positiv test, nedtur at dagen er tilbragt med å førstefødte som har diare...

Elsker at jeg kjenner på kroppen at det skjer ting, men angrer på jubelen nå når det kom for fullt. Alså hvordan skal jeg ligge for at det skal bli bedre? Fisj!
Jeg skar opp fersk ingefær og hadde i mynte te i går kveld, i tillegg til seabands. Litt bedring iallfall [emoji4][emoji57]

Fortsatt nada symptomet! Drømte at jeg var kvalm i natt, men det teller kanskje ikke? :p

Back
Topp