Formen deres?

Ja! Når det er mye så er jeg sikker på at jeg blød. Er heldigvis bare utflod. Litt mer sånn vannaktig noen ganger og kremaktig andre. Å noen dager ingenting.

Idag er jeg bare veldig nedafor. Er så redd :( redd for å miste, redd for å ikke se det bankende hjerte 16. Mai :(
Vil ikke på jobb, vil bare ligge under dyna til 16. Mai egentlig :(

Har du mistet før?

Jeg er også livredd for å se blod når jeg går på do, samt livredd for å ikke kunne få se bankende hjerte på TUL 18.mai [emoji30]

Skal til legen nå snart for å ta HCG - og se om det blir stigning i løpet av de neste dagene har mistet i 2 SA før [emoji22]

Har du mistet før?

Jeg er også livredd for å se blod når jeg går på do, samt livredd for å ikke kunne få se bankende hjerte på TUL 18.mai [emoji30]

Skal til legen nå snart for å ta HCG - og se om det blir stigning i løpet av de neste dagene har mistet i 2 SA før [emoji22]

Mistet i MA før 5 år siden. Men det sitter godt i hukommelsen det nå, vil virkelig ikke oppleve det igjen :(
Skal dra innom legen min nå for å få time til blodprøver av jern og diverse. Har noe vitaminmangel fra før. Så får se om han tar noe hcg.
Huff..nei idag vil jeg bare grine :(

Håper spirene våre holder seg der til Januar 2019 altså :Heartred

Mistet i MA før 5 år siden. Men det sitter godt i hukommelsen det nå, vil virkelig ikke oppleve det igjen :(
Skal dra innom legen min nå for å få time til blodprøver av jern og diverse. Har noe vitaminmangel fra før. Så får se om han tar noe hcg.
Huff..nei idag vil jeg bare grine :(

Håper spirene våre holder seg der til Januar 2019 altså :Heartred

Off, så trist [emoji22]

Hvis legen din er bra så vil han nok ta HCG på deg også! Jeg skal også høre om å få tatt diverse vitamin/mineraler, i tilfelle jeg må ta noe mer av noe [emoji5]

Klarer du å glede deg over at du er gravid nå?

Krysser fingrene for at det går bra med oss alle [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Kvalme og hodepine alt som hører med er kjærkomne tegn (enn så lenge), men den sinnsyke metallsmaken i munnen, den klarer jeg ikke helt å glede meg over:wtf: Er det noen av dere som har noen tips eller råd til hvordan å dempe den litt?

Off, så trist [emoji22]

Hvis legen din er bra så vil han nok ta HCG på deg også! Jeg skal også høre om å få tatt diverse vitamin/mineraler, i tilfelle jeg må ta noe mer av noe [emoji5]

Klarer du å glede deg over at du er gravid nå?

Krysser fingrene for at det går bra med oss alle [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Legen min et topp så tror han gjør der jeg ønsker. Har stigning på testene, og flust av symptomer. Men er fryktelig bekymret uansett. Symptomene ble borte da jeg hadde MA, så er livredd for å våkne å ikke være trøtt sliten og kvalm.

Jeg klarer og kjenne på gleden, og blir fryktelig rørt når den kommende storebror snakker om babyer. Så jeg har nok bare en veldig dårlig dag i dag tror jeg. Derfor tror jeg at det er greit å snakke med legen min snart. For å kanskje få litt ekstra oppfølging :)
Har du barn fra før da?

Legen min et topp så tror han gjør der jeg ønsker. Har stigning på testene, og flust av symptomer. Men er fryktelig bekymret uansett. Symptomene ble borte da jeg hadde MA, så er livredd for å våkne å ikke være trøtt sliten og kvalm.

Jeg klarer og kjenne på gleden, og blir fryktelig rørt når den kommende storebror snakker om babyer. Så jeg har nok bare en veldig dårlig dag i dag tror jeg. Derfor tror jeg at det er greit å snakke med legen min snart. For å kanskje få litt ekstra oppfølging :)
Har du barn fra før da?

Forstår deg veldig godt [emoji5]

Nei, jeg har ingen barn fra før, så dette håper jeg blir første [emoji173]️

Er veldig spent og håper for alt i verden at det går bra denne gangen, men en del av meg forbereder meg på at det kan gå gale [emoji22]

Men mye mer symptomer enn sist graviditet som endte med SA, men er likevel ganske redd [emoji28]

Forstår deg veldig godt [emoji5]

Nei, jeg har ingen barn fra før, så dette håper jeg blir første [emoji173]️

Er veldig spent og håper for alt i verden at det går bra denne gangen, men en del av meg forbereder meg på at det kan gå gale [emoji22]

Men mye mer symptomer enn sist graviditet som endte med SA, men er likevel ganske redd [emoji28]

Det må bare gå bra for oss begge :Heartred:Heartred

Fikk time til lege på tirsdag, kjenner at det er veldig godt. Litt kortere tid til jeg skal dit, så er det ul uka etter der igjen :D

Men jeg er så usikker på om jeg skal si noe til min nærmeste leder på jobb. Sånn som idag, har ikke en god dag så langt, å veldig trøtt å sliten.
Men samtidig har jeg ikke lyst at alle på jobb skal få vite det nå :)

Det må bare gå bra for oss begge :Heartred:Heartred

Fikk time til lege på tirsdag, kjenner at det er veldig godt. Litt kortere tid til jeg skal dit, så er det ul uka etter der igjen :D

Men jeg er så usikker på om jeg skal si noe til min nærmeste leder på jobb. Sånn som idag, har ikke en god dag så langt, å veldig trøtt å sliten.
Men samtidig har jeg ikke lyst at alle på jobb skal få vite det nå :)

Vi håper og tror det [emoji173]️ man må jo leve med håpet [emoji173]️[emoji177]

Jeg var hos legen nå i dag og fikk lov å ta HCG både i dag og så på fredag, siden jeg har vært igjennom 2SA.. så nå er det bare 16dager til jeg skal på TUL og så er det 3 uker til jeg skal til legen igjen om alt går fint [emoji5]

Jeg skal prøve å holde det hemmelig litt til, men noen av mine treningsvenninner vet det allerede, da jeg ikke kommer til å trene så hardt med dem fremover [emoji28]

Helt sant:Heartred
Vi har lov å enormt mye fint å se frem til :)

Skal prøve å holde det skilt til de magiske 12 håper jeg. Har en del eksamener så kommer til å være mye borte fra jobb i mai uansett. Så får bare holde ut de dagene jeg er her tenker jeg :p

Idag har virkelig formen vært ille, en hektisk ettermiddag nå så kan jeg hvile [emoji28]

Vet ikke om dette er rett plass og spørre, men jeg jobber turnus med både dag, kveld og natt på ei fødeavdeling. Vet dere noe om det kan være «farlig» å jobbe nattevakter som gravid i første trimester? Jeg burde jo vite så masse om dette som jobber der jeg gjør, men jeg har ingen aning. De jeg jobber med er jo kommet til termin, stort sett [emoji1]
Jeg jobber 50% natt på barselhotell, tror ikke det skal være så farlig Men det et jo ikke sunt for kroppen å jobbe natt uansett xp jeg kjenner at jeg er ekstra trøtt og sliten og må spise ofte iløpet av natten pga kvalme. Det sies også at hvis en jobber natt er det litt støre kjangse å føde før tiden. Sist fikk jeg 10 dager før og jobbet natt helt ut til permisjon startet, var kun sykemelt 1 av 3 netter på slutten =)

Fyfader nå er jeg glad for at sønnen min og vennegruppen fra klassen er store nok til å klare seg selv oppe på rommet hans etter vi har pynta muffins for nå er jeg skikkelig kvalm og svett[emoji28][emoji21]

Jeg jobber 50% natt på barselhotell, tror ikke det skal være så farlig Men det et jo ikke sunt for kroppen å jobbe natt uansett xp jeg kjenner at jeg er ekstra trøtt og sliten og må spise ofte iløpet av natten pga kvalme. Det sies også at hvis en jobber natt er det litt støre kjangse å føde før tiden. Sist fikk jeg 10 dager før og jobbet natt helt ut til permisjon startet, var kun sykemelt 1 av 3 netter på slutten =)

Ahhh... Jeg jobber full stilling og i tillegg pendler jeg 2 timer hver dag for å komme meg til og fra jobb. Så blir nok litt for masse når en attpåtil er gravid tenker jeg, får se hvordan formen er etterhvert. Akkurat nå er den ikke på topp [emoji1] Blir verdt det til slutt [emoji173]️[emoji170] Så kjekk jobb du har da! [emoji4]

Oh yes, signerer alt det der:confused:
Googlet her om dagen og fant ut det var normalt - de dagene det er mye er jeg ofte redd for blod og må på do for å sjekke stadig vekk

Puh.. Ja, det er nettopp det. Godt vi kan google ;)

Ja! Når det er mye så er jeg sikker på at jeg blød. Er heldigvis bare utflod. Litt mer sånn vannaktig noen ganger og kremaktig andre. Å noen dager ingenting.

Idag er jeg bare veldig nedafor. Er så redd :( redd for å miste, redd for å ikke se det bankende hjerte 16. Mai :(
Vil ikke på jobb, vil bare ligge under dyna til 16. Mai egentlig :(

Medfølelse! :love022

Ågud, i kveld tror jeg kvalmen kom ramlede :O Var sliten, stressa trøtt og sur. får bare la være være det de neste 8 mnd da :)

Er i strålende form... vanlig for meg når jeg er gravid. Blir ikke kvalm eller trøtt.

Har små murringer i magen, og halsbrann fra helvete, som jeg har hatt med de andre.

Trener ellers som normalt (løp langtur i går), og trenger ikke ekstra søvn.

Det tydeligste symptomet er dog matvaner. Er fullstendig hekta på kalkunkorv og melk.

Er i strålende form... vanlig for meg når jeg er gravid. Blir ikke kvalm eller trøtt.

Har små murringer i magen, og halsbrann fra helvete, som jeg har hatt med de andre.

Trener ellers som normalt (løp langtur i går), og trenger ikke ekstra søvn.

Det tydeligste symptomet er dog matvaner. Er fullstendig hekta på kalkunkorv og melk.
Så fantastisk! Jeg er skikkelig trøtt på ettermiddagene og orker ikke trene noe særlig:shy: Håper det går seg til snart!

Back
Topp