Formen deres?

Er 4+5, føler meg ikke gravid. Tok test for et par dager siden bare for å ta den, hadde liggende i skapet. Venta mens, hadde menssmerter, men testen var visst positiv. Jeg tror det enda ikke, så tror jeg må ta en til til uka [emoji28] Ved forrige svangerskap mener jeg å huske at symptomene kom ganske tidlig. Hadde ekstrem kvalme. Vil føle meg gravid, men håper på å slippe den ekstreme kvalmen! Drømmer mye rart for tiden da, vanligvis husker jeg ikke drømmene mine [emoji85]

Ja, kjenner det er litt vanskelig å tro på enn så lenge.. derfor er det litt godt når det skjer litt :) Husker at jeg ikke fikk ømme pupper før i uke 5-6 sist, så når det skjer blir det vel mer virkelig :p
Med forrige fikk jeg kvalmen med en gang, akkurat sånn jeg fikk med førstemann, men nå har den enda ikke kommet. Kvalmen kan godt være borte. Med prinsessa mi, hadde jeg det sånn her.

Merker det er tøffere å stå opp nå, vondt i siden med brå bevegelser etter jeg har sittet eller ligget og småkvalm noen ganger ila dagen :) Og fremdeles ømme pupper.

Alt i alt veldig god i formen nå!

Jeg merker jeg er litt mer sliten enn normalt, og ved brå bevegelser så «kramper» det seg til i underlivet. Vonde pupper har jeg, men heldigvis holdt meg unna kvalmen enn så lenge. Må bare passe på at jeg spiser sånn typ HELE tiden [emoji23] #skrubbsulten

Er redd jeg ikke er gravid. Formen er superbra, bare ømme bryst og såre nipler. Og litt menssmerter innimellom. Ikke kvalm eller sliten, noe jeg har vært de to tidligere svangerskapene. Da har jeg vært skamdårlig! :eek: Så nå blir jeg jo bekymra for å ikke være dårlig:wtf: Venter bare på kvalmen og trettheten, haha. Er 6+1 om en regner mens, og 5+1 om en regner etter eggløsning.

Er redd jeg ikke er gravid. Formen er superbra, bare ømme bryst og såre nipler. Og litt menssmerter innimellom. Ikke kvalm eller sliten, noe jeg har vært de to tidligere svangerskapene. Da har jeg vært skamdårlig! :eek: Så nå blir jeg jo bekymra for å ikke være dårlig:wtf: Venter bare på kvalmen og trettheten, haha. Er 6+1 om en regner mens, og 5+1 om en regner etter eggløsning.

Har det akkurat likt som deg, føler meg ikke gravid i det hele tatt! Er kun oppblåst og har veldig ømme pupper, ellers er det lite symptomer å finne i denne kroppen[emoji849] kjenner på litt mensmurringer innimellom, men er ikke kvalm, trett, sliten uvel eller noe[emoji848] Skal vel være glad for å ikke være kvalm, men nå går jeg faktisk å håper på å bli det sånn at jeg slipper å bekymre meg for lite symptomer[emoji85] Er 6+2 i dag, tul på mandag, så blir spennede å se lille knøttet[emoji7][emoji1405] Blir kanskje litt mer virkelig når man har fått sett at det faktisk er noen der inne[emoji16]

Har faktisk ikke antydning til ømme pupper og tror egentlig ikke jeg hadde det sist heller. Føler meg nesten unormal når jeg leser hva dere andre skriver :hilarious::hilarious:

Men har jo litt andre ting da, mest trøtthet og generell uggenhet. Mindre kvalm enn forventet, enda jeg kjente første tegn til kvalme allerede 1 uke før forventet mens...

Lurer på om jeg skal prøve akupunktur mot kvalmen:meh:

Har faktisk ikke antydning til ømme pupper og tror egentlig ikke jeg hadde det sist heller. Føler meg nesten unormal når jeg leser hva dere andre skriver :hilarious::hilarious:

Merker ingenting selv ;) var sånn sist også, og resultatet sitter og ser på TV i armkroken min nå :D

Dere som er kvalme, når kom kvalmen? :)
Jeg var mest kvalm dagene før ikm, og litt i ukene etter. Nå har jeg kvalmebølger ila dagen, men ikke veldig intenst.. [emoji28] Er 7+0 i dag.

De siste dagene har puppene vokst.. Og de blir ømmere og ømmere [emoji28] mine er ganske store fra før så ønsker meg ikke større! [emoji19] Må vel snart kjøpe nys bher... Sist graviditet hadde jeg gigantpupper ved/etter fødsel. Følte meg som et meieri [emoji23][emoji12]

Her har også kvalmen kommet skikkelig. Er 6+0 og har rukket å være kvalm et par uker allerede. Sliter med å få i meg mat, er sulten og kvalm men har jo ikke lyst på noe.
Men jeg er glad for alle symptomer, og gleder meg til tul på onsdag for å se den lille vi skal få møte i januar 2019:Heartred

Kvalm og sykt trøtt....

6+1:
Har halsbrann fra helvete, har spiserørsbrokk fra før, og det gir store plager i svangerskap. Blir mye gaviscon! Halsbrannen startet for 2.5 uke siden...

Har stikkinger og kløe i puppene, og ømme nippler.

Er oppblåst utover dagen, så på ettermiddagen ser jeg ordentlig gravid ut.

Ellers i fantastisk form!

Var i barnebursdag idag, og i en periode var jeg såå uggen og kvalm! Hadde lyst til å spørre etter noe salt, for alle de søte kakene gjorde det bare verre :p varte heldigvis ikke så lenge..

De siste dagene har puppene vokst.. Og de blir ømmere og ømmere [emoji28] mine er ganske store fra før så ønsker meg ikke større! [emoji19] Må vel snart kjøpe nys bher... Sist graviditet hadde jeg gigantpupper ved/etter fødsel. Følte meg som et meieri [emoji23][emoji12]
Samme her! Og gidder liksom ikke kjøpe nye bher for kun noen få måneder... :rolleyes:

Er i fin form, men har en dårlig følelse.. Kanskje bare redd for å miste. Har ingen symptomer, men ved forrige svangerskap fikk jeg symptomer tidlig. Vet det kan variere fra svangerskap til svangerskap, men.. Håper jeg snart føler meg gravid, og at jeg får noen symptomer snart :)

Back
Topp