Eskimonikas håp

Håper virkelig ikke at dette også bare er en "streifer". Nå syns jeg det skal være en frisk og fin spire som kliper seg godt fast. :Heartred:Heartred

Går du på noe støttemedisiner nå?
Takk, håper inderlig det!
Må først komme meg til 4+0 og så får vi se om jeg skal tro litt ordentlig på det.

Har blodfortynnende (andre syklus med det) og så tenkte jeg begynne med progesteron og babyklister nå. Gadd ikke begynne på det fra EL, tenkte vente på positive tester ihvertfall for det begynner å bli veldig mye medisiner og penger ut av vinduet...
 
Håper det går rett vei denne pp :Heartred:Heartred
 
Håper det går rett vei denne pp :Heartred:Heartred
Krysser alt jeg har❤️❤️
Tusen takk, jenter.
Håper inderlig det. Vet så vel at det er langt igjen og mange skjær i sjøen så får ta en dag av gangen.
Startet med babyklister og progesteron idag ihvertfall. Mistenker at noen av abortene har kommet senere enn de skulle pga progesteron-tilskudd så samtidig litt skeptisk til å bruke det før IKM, men tør samtidig ikke annet...
 
Krysser fingrene! ❤️ Når skal du teste? Hvor tidlig har du fått positiv test før?
 
Krysser fingrene! ❤️ Når skal du teste? Hvor tidlig har du fått positiv test før?
Tusen takk.
Jeg får symptomer 6-8 dpo og tester positivt 8-10 dpo.
Fikk utslag på babyplan og wondfo igår (sammenlignet med babyplan fra 6dpo), men idag var ikke urinen konsentrert nok til at det kunne gå å få reell testing. Får se hvordan det er imorgen, men på kroppen er det tydelig at det har festet seg igjen.
 
Tusen takk.
Jeg får symptomer 6-8 dpo og tester positivt 8-10 dpo.
Fikk utslag på babyplan og wondfo igår (sammenlignet med babyplan fra 6dpo), men idag var ikke urinen konsentrert nok til at det kunne gå å få reell testing. Får se hvordan det er imorgen, men på kroppen er det tydelig at det har festet seg igjen.

Skjønner! Håper virkelig at du får sterkere og sterkere streker og ikke minst at spira holder seg fast helt frem til mål! :)
 
Skjønner! Håper virkelig at du får sterkere og sterkere streker og ikke minst at spira holder seg fast helt frem til mål! :)
Tusen takk.
Håper inderlig det!
 
Innom og krysser fingrene for at denne sitter hele veien :Heartred
Tusen takk.
Håper inderlig den gjør det og at det kan gå bra denne gangen. Fryktelig langt frem.....
 
Håper det er din tur nå! På tide med litt hell og lykke nå altså!!!
 
Håper det er din tur nå! På tide med litt hell og lykke nå altså!!!
Tusen takk.
Ja, jeg synes egentlig det. Får bare ta en dag av gangen og vente på ikm/4+0 i første omgang...
 
Har du bilder av testene? :)
 
Back
Topp