Eskimonikas håp

6 dpo idag
Litt ømme bryster innimellom, men langt ifra sånn som det "pleier" å være når jeg er gravid så ikke særlig tro på napp denne måneden dessverre.
Kjenner en del på at det var på denne tiden jeg testet positivt med juni-17 spiren og føler vi egentlig kommer lenger og lenger vekk fra målet istedet for nærmere...
 
6 dpo idag
Litt ømme bryster innimellom, men langt ifra sånn som det "pleier" å være når jeg er gravid så ikke særlig tro på napp denne måneden dessverre.
Kjenner en del på at det var på denne tiden jeg testet positivt med juni-17 spiren og føler vi egentlig kommer lenger og lenger vekk fra målet istedet for nærmere...
Men dere kommer nærmere [emoji173]
Skjønner at det føles håpløst ut, men arvingen vil komme, og hver dag du har lagt bak deg er en dag nærmere målet :)
Håper alt jeg kan for at det er denne mnd du sitter med testen som skal snu hele livet ditt på hode [emoji173][emoji173]
 
6 dpo idag
Litt ømme bryster innimellom, men langt ifra sånn som det "pleier" å være når jeg er gravid så ikke særlig tro på napp denne måneden dessverre.
Kjenner en del på at det var på denne tiden jeg testet positivt med juni-17 spiren og føler vi egentlig kommer lenger og lenger vekk fra målet istedet for nærmere...

Krysser fingrene for dere! ❤️ Man kjenner spesielt på det når man er i nærheten av spesielle datoer eller måneder osv som minner om det som var eller kunne ha vært. Håper at litt ømme bryster er et positivt tegn selv om det ikke er likt som det har vært før. Alle graviditeter er jo forskjellige :)
 
Men dere kommer nærmere [emoji173]
Skjønner at det føles håpløst ut, men arvingen vil komme, og hver dag du har lagt bak deg er en dag nærmere målet :)
Håper alt jeg kan for at det er denne mnd du sitter med testen som skal snu hele livet ditt på hode [emoji173][emoji173]
Tusen takk.
Hadde vært fint å komme i mål snart, ikke bare miste gang på gang.
 
Krysser fingrene for dere! ❤️ Man kjenner spesielt på det når man er i nærheten av spesielle datoer eller måneder osv som minner om det som var eller kunne ha vært. Håper at litt ømme bryster er et positivt tegn selv om det ikke er likt som det har vært før. Alle graviditeter er jo forskjellige :)
Tusen takk.
Ja, blir noe spesielt med merkedager..

Jeg vet. Det har bare vært så ekstremt merkbart ved de fleste av disse 8 graviditetene.
 
7dpo
Jeg fryser skikkelig idag. Føles som jeg aldri kommer til å få i meg varmen igjen.
Nå er det vel kaldeste dagen siden sist vinter og, men likevel...
 
Håper for deg nå. :Heartred

Jeg har sendt ut babystøv i alle retninger, så jeg håper at det har nådd fram til noen i alle fall. :Heartred
 
Håper for deg nå. :Heartred

Jeg har sendt ut babystøv i alle retninger, så jeg håper at det har nådd fram til noen i alle fall. :Heartred
Tusen takk. Suger til meg alt babystøv jeg kan og håper magien virker.
 
Haha ja, jeg bestiller for det meste bare på eBay da. Blir heldigvis ikke så dyrt da.
Nei, får mange billig der. Men liker helst kjøpe ordentlige merker på testene der, er ikke så glad i ebay-strimler.
 
Nei, får mange billig der. Men liker helst kjøpe ordentlige merker på testene der, er ikke så glad i ebay-strimler.
Er delvis enig i den! Jeg bestiller som regel en haug med eBay tester, men har alltid noen ordentlige tester liggende som jeg kjøper på tilbud. Bruker da de ordentlige når jeg evt får ordentlig strek. Skulle jeg brukt ordentlige tester, eller de fra apotek da. Da ville det blitt utrolig dyrt
 
Er delvis enig i den! Jeg bestiller som regel en haug med eBay tester, men har alltid noen ordentlige tester liggende som jeg kjøper på tilbud. Bruker da de ordentlige når jeg evt får ordentlig strek. Skulle jeg brukt ordentlige tester, eller de fra apotek da. Da ville det blitt utrolig dyrt
Ja, er altfor dyrt.
Liker Wondfo - strimlene og babyplan tidlig.
 
8 dpo
kom flere kjente symptomer kastet på meg igår så alt går etter normalen så langt...
Jeg er sinnsykt frossen, mye mer enn jeg kan huske å ha vært tidligere.
Melk og eplejuice smaker blæh.
Puppene er litt ømme/sarte til og fra, men veldig langt fra å være i nærheten av hva de har pleid å være.
Luktesansen er på plass. Jammen godt huset er klinisk renset for ostepop og peanøtter og andre ting jeg har pleid reagere kraftig på..
Ikke konsentrert nok urin imorges for at det var særlig vits å teste så prøver senere idag, men vet jo på kroppen at det har festet seg igjen. Tror det skjedde på lørdags kvelden. Fikk et kraftig stikk på venstre side av magen da så det ante meg.
Første skritt er da å få ordentlige positive tester, så 4+0, 5+0, hjerteaktivitet på TUL..... Og lenger er ikke tankene tenkt. Har liksom ikke en historikk med å komme så langt og det er fremdeles fryktelig langt unna siden jeg ikke er mer enn 3+1 idag...
Trenger strengt tatt ikke tester for å vite at jeg er gravid nå, spørsmålet er bare hvor lenge det varer...
Prøvde kikke på whenmybaby og implantasjonskalkulatorene der og de starter med at egget tidligst fester seg 6 dpo. Skjønner ikke hvorfor det. Tror jeg aldri har opplevd at det fester seg senere enn 6 dpo, 4 dpo denne gangen.

Fallhøyden er ekstremt stor, men må jo teste. Noen av de kjemiske har jeg jo fått negative tester før blødning så trenger å ha den kontrollen at jeg vet litt hva som skjer.. Håper så inderlig....
 
Håper virkelig ikke at dette også bare er en "streifer". Nå syns jeg det skal være en frisk og fin spire som kliper seg godt fast. :Heartred:Heartred

Går du på noe støttemedisiner nå?
 
Back
Topp