Eskimonikas håp

Har du bilder av testene? :)
Skal se hva jeg kan klare få til. Det er så svakt at det trengs skikkelig strek-øyne for tolking. Har ikke giddet vise de til kjæresten for å si det sånn. Fremdeles for svakt til at det er noe vits.
 
Er like spennende hver gang, jeg håper dette er den ganga det holder helt i mål!
Takk.
håper inderlig på det. Sliter litt med at det er så uendelig langt frem, selv bare til første delmål, men det er jo sånn det er når jeg får symptomer så tidlig. Been there, done that liksom. det blir spennende å se hvordan testene oppfører seg utover, fremdeles for tidlig å konkludere noe utifra dem, men om de ikke stiger relativt fort i styrke til IKM så vet jeg det går galt igjen. Men igjen - alt for tidlig å konkludere 9 dpo..
 
9dpo
Melk smaker fremdeles ikke godt. appelsinjuicen helte jeg ut, den kan riktignok ha vært åpen for lenge, men likevel; en bitteliten slurk og jeg holdt på å kaste opp.
Noen få veldig raske uprovoserte kvalmebølger igår kveld og imorges.
Fremdeles frossen, men ikke fullt så mye som de siste dagene.
Puppene litt mer ømme.

Kan ikke skryte av noe nevneverdige streker på strimlene idag. Var mer synlig 7 dpo enn idag... CB early gav en ekstremt svak, men blå strek. Ser at jeg sliter mer med å se det på pc enn på mobil.
Vet jo uansett at testene for min del bare gir indikasjon på om det kan gå bra eller om det ryker fort så får se utover. Skyggestrek på First Response igår, tok ikke noen idag, men får den ikke med på bilde heller. Må bare smøre meg med tålmodighet og se utover hva som skjer...
IMG_4918.JPG
 
Mistenker ny kjemisk.
Synes testene burde vært sterkere til 10dpo, burde liksom vært mulig å se en udiskutabel rosa strek nå.

Jeg er langt mindre frossen enn jeg var, puppene er mindre ømme, men fremdeles "fylte".
Og igår forsvant cola og vann fra drikke-repertoaret mitt.

Jeg klarer ikke tro det skal kunne gå rette veien, men håper til det motsatte er bevist uten tvil..
 
En strek er det i hvert fall der, men skjønner du gjerne skulle hatt den sterkere nå, ja.

Når blir neste test, og hva slags?

Klem til deg
 
En strek er det i hvert fall der, men skjønner du gjerne skulle hatt den sterkere nå, ja.

Når blir neste test, og hva slags?

Klem til deg
Takk.
Jeg vet ikke. Usikker på om jeg tester mer i helga eller ikke, tror jeg må ta det litt på sparket, men holder meg nok til strimler i første omgang og så får jeg se utifra det.
 
Husk at det kan skje med deg at du får positiv test på ikm;) jeg håper for deg!
Tusen takk.
Jeg vet, men tar det som lite sannsynlig når jeg hver eneste gang jeg har vært gravid (tosifret) har fått første positive 8-10 dpo.
 
IMG_4942.JPG


Vet ikkeom det er det beste bildet, men uansett. Mener det burde vært mer udiskutabelt med stek nr to idag.. dette er jo sensitive tester og burde (og pleier) slå mer ut nå...
 
Er det ikke veldig tidlig å teste positivt allerede nå?? Når er det du har den opprinnelige testedagen? [emoji18]
 
IMG_4965.jpg
IMG_4957.JPG


Rosa, men fremdeles alt for svak strek 11dpo. Tok bare Wondfo-strimmel idag (og digital..)
Opplevde ikveld kramper, har aldri hatt det før når gravid. Men fått det ifm celleprøve og gyn har satt på klemme eller noe på livmortappen. Fremdeles frossen og feberfølelse i kroppen. Puppene ømme til og fra som de siste dagene.

Regner med kjemisk og håper jeg klarer motstå tester frem til tirsdag nå. Heller spare de til en gang ting ser lysere ut. Rimelig sliten og lei av disse som ikke fester seg ordentlig..
 
Nei det forstår jeg! Burde nok vært sterkere ja i og med du fikk utslag allerede 7 dpo :(
Ja. Forventet ikke se noe da, men burde liksom sett mer senere enn det har vært føler jeg.
 
Er det ikke veldig tidlig å teste positivt allerede nå?? Når er det du har den opprinnelige testedagen? [emoji18]
Driver ikke med IVF nå.
Får alltid symptomer 6-8 dpo når jeg blir gravid (så langt 9 av 12 sykluser/15mnd..) og får første positive 8-10dpo...
Ikm til tirsdag, 14 dager etter EL.
 
Ser ikke så lovende ut, nei :(
Nei er det det ikke gjør dessverre.
Forventet ikke utslag 7dpo da, men burde vært tydeligere i ettertid uansett.
 
Back
Topp