Eskimonikas håp

Men 11 dpo-testen er sterkere enn 10 dpo, er den ikke?
Ja, uten tvil. Men tok ikke babyplan.
Og når jeg ser på den idag er ikke streken like synlig som da jeg så på den igår.
Avventer ihvertfall, har ikke tro på at det blir noe ut av dette heller.
 
Uff så trist Eskimona[emoji44] At du opplever dette måned etter måned[emoji20]
 
Herregud så slitsomt dette må være.... du er sinnsykt sterk som står igjennom det, selvom jeg forstår om du ikke akkurat står med hode hevet.. blir så imponert over at du ikke gir opp, beviser bare hvor utrolig ønsket dette barnet er, og dæven døtte det barnet kommer til å være så heldig som har dere som foreldre [emoji173]
Håper så sterkt for deg!
 
Uff så trist Eskimona[emoji44] At du opplever dette måned etter måned[emoji20]
Ja, er så lei. Hadde vært bedre å ikke bli gravid så lett når det likevel ikke går bra... er bare slitsomt.
 
Herregud så slitsomt dette må være.... du er sinnsykt sterk som står igjennom det, selvom jeg forstår om du ikke akkurat står med hode hevet.. blir så imponert over at du ikke gir opp, beviser bare hvor utrolig ønsket dette barnet er, og dæven døtte det barnet kommer til å være så heldig som har dere som foreldre [emoji173]
Håper så sterkt for deg!
Ja, det er sinnsykt slitsomt. Har ikke noe valg vet du. Men er så lei og frustrert! Vet ikke hva mer vi kan gjøre....
 
<3
 
Så forferdelig leit at det ikke ser ut til å gå din vei denne gangen heller :sorry: Om det finnes et snev av rettferdighet i verden må det da snart være din tur.
 
:Heartred:Heartred
 
❤️❤️
 
Sender et lite hjerte og en klem! ❤️ Det må være utrolig slitsomt at det skal være sånn :( Nå må det bare ordne seg for dere!
 
Takk
Sender et lite hjerte og en klem! ❤️ Det må være utrolig slitsomt at det skal være sånn :( Nå må det bare ordne seg for dere!
Takk.
Ja. det er utrolig slitsomt. Hadde vært enklere å ikke bli så lett gravid eller ihvertfall slippe de symtomene som ikke kan overses. Eller aller best - bare at det gikk bra.
 
Da er det ihvertfall faktum at det var nok en kjemisk.
Tenker at det må jo være noe galt. Det er da på ingen måte normalt å miste sånn som dette gang på gang..
 
:( Det har du vel egentlig skjønt for lenge siden, tenker jeg. Håper at dere kan få hjelp nå uten at det koster mer enn det er verdt, synes det er fryktelig urettferdig at dere skal rekke å få opp håpet hver måned før det blir knust - gang på gang :( Tenker på dere :Heartred
 
:( Det har du vel egentlig skjønt for lenge siden, tenker jeg. Håper at dere kan få hjelp nå uten at det koster mer enn det er verdt, synes det er fryktelig urettferdig at dere skal rekke å få opp håpet hver måned før det blir knust - gang på gang :( Tenker på dere :Heartred
Takk.
Lei nå og så begynner kollegene og føde etter tur nå. Og alle begynte prøve etter oss....
Får ikke offentlig IVF og gyn snakket også om PGD. Da må vi utenlands + koster enda mer om vi må gjøre det privat så det er ikke en reell mulighet nå.
Ja, slitsomt med de symptomene som er så bastante og som vi vet hva betyr. Dårlig gjort når det ikke blir noe ut av det..
 
Da er det ihvertfall faktum at det var nok en kjemisk.
Tenker at det må jo være noe galt. Det er da på ingen måte normalt å miste sånn som dette gang på gang..
Nei, det er absolutt ikke normalt. Hvorfor får dere ikke offentlig IVF?

Sender deg en stor klem :Heartred
 
Nei, det er absolutt ikke normalt. Hvorfor får dere ikke offentlig IVF?

Sender deg en stor klem :Heartred
Tilfredsstiller ikke kravene. Jeg må ned i vekt først, ganske mye, men vanskelig med motivasjon og energi når det stadig er et nytt slag i trynet eller ting som suger energi.
 
Tilfredsstiller ikke kravene. Jeg må ned i vekt først, ganske mye, men vanskelig med motivasjon og energi når det stadig er et nytt slag i trynet eller ting som suger energi.

Skjønner veldig godt at du mister motivasjonen når du er midt oppi dette. En ting er å gå måned etter måned uten å få positiv test, det er hardt. Men å gå måned etter måned og kjenne på symtomer, få svake streker og få opp håpet for å så få det knust det må være veldig tøft! Jeg fikk strek i april som var så sterk at folk gratulerte meg her inne, men viste seg at testen var defekt (streken forsvant plutselig og alle andre tester var blenda) og det var så fælt. Rart hvor mye man rekker å se for seg på bare noen timer når det er noe man ønsker seg så sårt. Hvordan går det med deg i dag? God klem
 
Back
Topp