Eskimonikas håp

Jeg liker ikke så godt å være i TG for mars uten deg, det må jeg innrømme... :sorry: Men jeg har virkelig troen på at du kommer til å havne i en annen termingruppe og rocke gruppa! De kommer til å være så heldige som får deg som en del av gjengen, det vet jeg alt om! Og vi skal komme oss igjennom høsten sammen, aldri så mørk den kan se ut til å komme til å bli. :Heartred
Å, gode du.
Regner med du styrer godt på både i mars og april. Skulle gjerne vært der sammen med deg, men må smøre meg med tålmodighet jeg. Lykkes vi nå havner jeg på vippen mellom juni og juli...
Høsten kommer og jeg må bare ta det som dukker opp, men må jobbe litt for å prøve få det lysere ihvertfall. Ta vare på deg selv.
 
Håper høsten ikke blir så mørk for deg. Om ikke annet kan jeg tipse om dagslyslampe, det hjalp meg i en periode der jeg var deprimert tidligere. Ikke sikkert det er den type hjelp du trenger da, men det gjorde underverker for meg å sitte med den mens jeg spiste frokost.
 
Å, gode du.
Regner med du styrer godt på både i mars og april. Skulle gjerne vært der sammen med deg, men må smøre meg med tålmodighet jeg. Lykkes vi nå havner jeg på vippen mellom juni og juli...
Høsten kommer og jeg må bare ta det som dukker opp, men må jobbe litt for å prøve få det lysere ihvertfall. Ta vare på deg selv.

Formen er litt for dårlig til å være så aktiv egentlig, i tillegg er det faktisk lite med liv i begge TGene jeg har en fot innafor. Noe annet når vi to setter i gang ja! Vi får i mellomtiden bare spamme ned hverandre DB. ;)

Regnet kom for første gang på lang tid hit i dag, men gjorde egentlig bare godt. Håper dere har ei fin helg, ta godt vare på deg selv!
 
Nå fant jeg din dagbok, så da skal jeg følge med her hos deg. Ser jo at du har vært igjennom litt av en prosess til nå! Håper virkelig at det klaffer for dere snart og at spira holder seg inne helt til termin ❤️
 
Håper høsten ikke blir så mørk for deg. Om ikke annet kan jeg tipse om dagslyslampe, det hjalp meg i en periode der jeg var deprimert tidligere. Ikke sikkert det er den type hjelp du trenger da, men det gjorde underverker for meg å sitte med den mens jeg spiste frokost.
Takk.
Ja vurderer det. Kan ikke løse problemer, men kan absolutt hjelpe ellers. Har stor tro på det.
 
Formen er litt for dårlig til å være så aktiv egentlig, i tillegg er det faktisk lite med liv i begge TGene jeg har en fot innafor. Noe annet når vi to setter i gang ja! Vi får i mellomtiden bare spamme ned hverandre DB. ;)

Regnet kom for første gang på lang tid hit i dag, men gjorde egentlig bare godt. Håper dere har ei fin helg, ta godt vare på deg selv!
What? Lite liv i TG? Ukjent fenomen. Det var jo nok med liv i mars da jeg snuste inni der. Håper formen din kommer seg.

Vi får spamme i vei vet du. Alltid koselig med små og store hilsener og oppdateringer. Mener det jeg har sagt om at du kan øse ut vet du.
Greit når regnet gjør godt da. Her føler jeg jeg stort sett har sett regn og gråvær i månedsvis...
 
Nå fant jeg din dagbok, så da skal jeg følge med her hos deg. Ser jo at du har vært igjennom litt av en prosess til nå! Håper virkelig at det klaffer for dere snart og at spira holder seg inne helt til termin ❤️
Koselig å se deg, Aoede.
Tusen takk. Håper virkelig det jeg og. Begynner bli rimelig lei...
 
Syklusdag 13 og positiv EL-test.
Hadde ikke tenkt å starte før imorgen, men fikk en følelse av at jeg skulle teste allerede idag. Når det gjelder EL-tester pleier den magefølelsen å være ganske treffsikker så hører på den da.
Litt satt ut for pleier aldri ha positiv så tidlig. Forventet ikke positiv test før torsdag-fredag. Håper det bringer lykke at den kom så fort.
 
Krysser fingre for at det er et superbra egg som slipper nå snart! :Heartred:Heartred
 
Så spennende! Heia egget :D Da ligger vi nokså likt! Jeg er 3 dpo idag om jeg skal stole på eltesten :)
 
Så digg med tidlig EL! Heier på deg og gullegget! ❤️
 
Så spennende! Heia egget :D Da ligger vi nokså likt! Jeg er 3 dpo idag om jeg skal stole på eltesten :)
jippi. da ligger vi rimelig likt ja, men hvis du er mer normal ift å vente på å teste så kan jeg fort ta deg igjen der.
 
Syklusdag 15.
negativ EL-test idag og positiv igår også. Gjetter EL var inatt eller idag.
Mye rare tanker i hodet. håper at det at EL-termin vil være lik som mens-termin er et godt omen, det er jo ikke akkurat ofte jeg opplever siden jeg pleier ha EL senere.
Bekymring og mange tanker ift at det mot helgen er ett år siden jeg testet positivt med juni-17 spiren.... Føler jo ikke vi er noe nærmere målet nå akkurat.
Håper så inderlig. Har ikke noe stort ønske om sommerbaby egentlig. Ferie-avvikling i alle år, en sommer uten å kunne bade pga renselse osv. Men har ikke tid til å tenke på alt sånt og det er jo forsåvidt småting. Men er jo også usikker på hvor gode odds vi egentlig har med tanke på alle abortene og alder og alt sånt.
Men vi får se. Slutten av neste uke skal det være mulig å vite noe ift min historikk...
 
jippi. da ligger vi rimelig likt ja, men hvis du er mer normal ift å vente på å teste så kan jeg fort ta deg igjen der.
Hehehe, let opp definisjonen på testetøs så finner du navnet mitt gitt :p Kunna fint begynt testesirkuset idag, derfor håper jeg det hjelper å reise bort og la testene ligge igjen hjemme :p
 
Hehehe, let opp definisjonen på testetøs så finner du navnet mitt gitt :p Kunna fint begynt testesirkuset idag, derfor håper jeg det hjelper å reise bort og la testene ligge igjen hjemme :p
Hehe.
Du er ikke alene om å være testetøs på forumet.
 
Back
Topp